Στην κοπέλα που αγόρασε ένα τετράδιο με σχέδιο της σειράς Friends -χωρίς να έχει παρακολουθήσει ούτε ένα επεισόδιο- απλά και μόνο επειδή το τετράδιο ήταν μωβ και το μωβ είναι το αγαπημένο της χρώμα (ιού!).
Στην ίδια κοπέλα που ποτέ δεν εκφράζει τα συναισθήματα της και όταν το κάνει δεν ξέρεις αν σε μισεί ή σε αγαπά (μην αγχώνεσαι ξέρω ότι συμβαίνει το δεύτερο).
Στην κοπέλα αυτή, που μιλάει ατελείωτα για την formula και τον Λεκλέρκ (λες και έχω την παραμικρή ιδέα του λέει) και ορκίζεται πως θα πάει στο Μονακό μια μέρα (θα πάμε μαζί).
Στην νούμερο ένα φαν του Αργύρου, που λατρεύει το Chapter 22 του Pain επειδή το έχει συνδέσει με το άλμπουμ του Αργύρου (αν είναι δυνατόν).
Σε εκείνη που λέει το καλαμάκι, σουβλάκι και με εκνευρίζει απερίγραπτα πολύ (δεν δέχομαι να το συζητήσω).
Σε εκείνη που ξέρει να χρησιμοποιεί τα μέσα της πόλης μου καλύτερα από εμένα (για αυτό δεν βγαίνουμε -σχεδόν- ποτέ).
Σε εκείνη, που στην Μποφίλιου περιμέναμε σαν τρελές τρία συγκεκριμένα τραγούδια και όταν τελικά τα είπε, ουρλιάζαμε (η καλύτερη βραδιά με διαφορά).
Στην κοπέλα που κάνει το καλύτερο eyeliner που έχω δει (ζηλεύω).
Στην κοπέλα που ξέρει κάθε λεπτομέρεια στην ζωή μου λες και βρίσκονταν από πάντα εδώ (ακόμη το θεωρώ απίστευτο).
Σε εκείνη την κοπέλα που δεν χρειάζεται να έχω φίλτρο όταν της μιλάω γιατί απλά καταλαβαίνει. Που δεν έχει υπάρξει μια φορά να μην με υποστηρίξει. Που ξέρει πως να με κάνει να δω τι αξίζω όταν εγώ δεν μπορώ. Που γνωρίζει ότι μερικές φορές χάνομαι από όλους και όλα γιατί έτσι λειτουργώ όταν περνάω δύσκολα (μένει εδώ).Στην κοπέλα που μου έστειλε μήνυμα πρώτη φορά τον Ιανουάριο του '23 και σκέφτηκα «μα τι γλυκιά κοπέλα».
Πλέον -τον Μάρτιο του '24- έχω να πω
«τι plot twist που ήσουν».Στην φίλη
που δεν ήξερα πως θα αποκτούσα τότε.Υ.Γ
Είναι Σαρλ Μαρκ Ερβέ Περσιβάλ Λεκλέρκ και ακόμη θεωρώ πως είναι απαίσιο το όνομα του, αλλά θα συνεχίσω να ακούω για αυτόν επειδή τον αγαπάς! (Προτιμώ τον Χαμιλτον).~<>~
Μάθε ότι αι συμφοραί
των ανθρώπων άρχουσι
και ουχί
άνθρωποι των συμφορέων.
(Μάθε ότι οι περιστάσεις
κυβερνούν τους ανθρώπους
και όχι
οι άνθρωποι τις περιστάσεις.)
—Ηρόδοτος"Τι είναι η ζωή;", η ερώτηση του έμεινε να πλανιέται για μερικά λεπτά στον αέρα προτού η ατίθαση ξανθιά ξυπνήσει από τον σύντομο λήθαργο και ρίξει το μπερδεμένο βλέμμα της πάνω του.
أنت تقرأ
Pain
عاطفية«Έχει αρχή μα όχι τέλος και τελειώνει ότι αρχίζει.» ΘΑΛΑΣΣΑ: "Και δηλαδή τι τύπος άντρα είσαι;" Το σαρδόνιο χαμόγελο που στόλισε τα χείλη του ήταν ότι χρειάστηκε για να κάνει την καρδιά της να χτυπήσει σαν τρελή. "Εκείνος που θα γαμαει το μυαλό σου...