Ζει την ποίηση,
που δεν μπορεί
να γράψει.
—Όσκαρ ΓουάιλντΑπαγορευμένος έρωτας λοιπόν, ή απαγορευμένη αγάπη, -διάλεξε εσυ-, δεν είναι μόνο αυτό που νομίζεις.
Δεν είναι μόνο αυτή η σχέση μεταξύ, δυο ανθρώπων διαφορετικής θρησκείας -για παράδειγμα-, οι οποίοι λόγο θρησκεύματος δεν μπορούν να είναι μαζί. Η εκείνη η σχέση μεταξύ δυο ανθρώπων με μεγάλη διαφορά ηλικιακά. Η και η σχέση μεταξύ
υπάλληλου—αφεντικού. Η σχέση ίσως εκείνη με πρώην φίλης; Η σχέση με τον αδερφό της κολλητής; Η κρυφή αγάπη δυο παιδικών φίλων που τρέμουν στην σκέψη μήπως και η φιλία τους χαλάσει αν αποκαλυφθούν τα αληθινά τους συναισθήματα.Ναι όλα αυτά είναι «απαγορευμένες» αγάπες. Αγάπες που εμείς επιλέξαμε να τους βάλουμε την ταμπέλα του «απαγορευμένου».
Ξέρεις τι άλλο όμως είναι απαγορευμένη αγάπη;
Απαγορευμένη αγάπη είναι εκείνη μεταξύ δυο ανθρώπων που λατρεύουν σαν Θεούς ο ένας τον άλλον, αλλά ο Θεός δεν τους λατρεύει μαζί...
Που σε κάθε τους βλέμμα κρύβονται διαστάσεις καυτού πάθους, αλλά το κάρμα τους φύσησε ψύχος...
Που θα έδιναν την ζωή τους ο ένας για τον άλλον, μα τα ονόματα τους γράφτηκαν σε πεφταστέρια...
Είναι άνθρωποι που τους κοιτάς και σε κάνουν να πιστεύεις στον έρωτα, που σαν τους βλέπεις λες «μα δεν μπορεί! Η αγάπη πήρε από αυτούς το όνομα της». Και ταυτόχρονα εύχεσαι να μην ζήσεις ποτέ την δίκη τους αγάπη γιατί μοιάζουν να είναι οι μισητοί του πεπρωμένου...
Όποτε βλέπεις...
η δίκη τους παθιασμένη αγάπη είναι εύφλεκτη, και όταν δεσμεύονται αυτοί οι άνθρωποι, αυτομάτως υπογράφουν την δίκη τους. Θα καούν, και το χειρότερο; Θα τους κάψει η Μοίρα που τους δένει.Απαγορευμένη αγάπη λοιπόν,
εκείνη που η Μοίρα απλώς
μισεί.~<>~
Ήταν ήσυχα.
Ανατριχιαστικά ήσυχα.
Και καθώς δεν υπήρχε ίχνος που να πρόδιδε πως η έπαυλη είχε παραβιαστεί από κάποιον ενδεχόμενο εχθρό, το έκανε όλο και πιο περίπλοκο για τους ίδιους να διαπιστώσουν τι πράγματι συνέβαινε.Μέχρι που το κινητό της Ρεγγίνα δονήθηκε και πριν καν ανοίξει την τσάντα της για να το βγάλει είχε καταλάβει ήδη περί τίνος πρόκειται, "Γιατί κάθε γαμημένη φορά είμαι εγώ ο στόχος;", μουρμούρισε άγρια χωρίς στην πραγματικότητα να περιμένει για κάποια απάντηση. Δεν δύνανται απάντηση εξάλλου.
JE LEEST
Pain
Romantiek«Έχει αρχή μα όχι τέλος και τελειώνει ότι αρχίζει.» ΘΑΛΑΣΣΑ: "Και δηλαδή τι τύπος άντρα είσαι;" Το σαρδόνιο χαμόγελο που στόλισε τα χείλη του ήταν ότι χρειάστηκε για να κάνει την καρδιά της να χτυπήσει σαν τρελή. "Εκείνος που θα γαμαει το μυαλό σου...