38.BÖLÜM

2.5K 131 81
                                    

Yeni ve uzun bir bölümle karşınızdayımm ☺️

Bu bölüm Emir'i çok zor dakikalar bekliyor şimdiden söylemiş olayım 🤭

Bebeklerim lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyinn.

Ne kadar çok oy ve yorum gelirse ben o kadar çok motive olurum ve yeni bölüm daha hızlı gelir.🤍

Hepinize iyi okumalar diliyorum satır aralarında görüşürüz🤗💕

...

"Asıl ben sana soruyum bu halimiz ne? Biz neden birlikte ve çıplak uyuduk? Yoksa..."

Cümlemi tamamlayamadım çünkü Emir'in yüzündeki o çarpık gülümseme her şeyi anlatıyordu.

"Yoksa ne Naz?"

Onun pişkin pişkin sorduğu soru karşında utanacağıma sinirlenmiştim tabii ki, ben Naz'dım.

"Ben sarhoştum. Sarhoş bana ne soru sorup duruyorsun. Anla işte şey..."

Sözlerim üzerine Emir kafasını yukarı kaldırıp gür bir kahkaha attı. Ben nereye mi bakıyordum tabii ki de gülerken kasılan göğüs ve karın kaslarına.

Kafamı yeniden kaldırdığımda ise Emir'le göz göze geldik. Çevik bir hareketle beni kendine çekip yatakta üzerime çıktı.

"Böyle bir şeylerden mi bahsediyorsun?"

Dudakları dudaklarıma temas edene kadar can yakıcı bir yavaşlıkta yaklaştı ve sözlerine devam etti.

"Yoksa böyle mi?"

Biraz önceki gür sesli benden eser kalmazken konuşmaya bile çalışmadım, sadece dudaklarımın üstüne vuran nefesinin verdiği o iç ürpertici hisle gözlerimi kapatmayı başarabildim.

Ama kulağımda hissettiğim fısıltı ile gözlerim tekrardan fal taşı gibi açıldı.

"Naz inan sen o haldeyken aramızda o dediğin şey olsaydı sen şu an bu kadar rahat hareket ediyor olamazdın."

Minik bir esten sonra devam ettim.

"Ve ben sen sarhoşken sana asla dokunmam, sen her ne kadar ısrar etmiş olsan da... Sana kıyamıyorum biliyorsun."

Yaa üzümlü kekim kıyamazmış banaa... Ama bir dakika ne ısrar etmesi?

Emir'i hızla üstümden itip yorganı hiçbir yerim gözükmeyecek şekilde tutarak doğruldum ve hiddetle konuşmaya başladım.

"Ne ısrar etmesi ya? Kim kime ısrar etmiş? Ben mi ısrar ettim? Yok daha neler, ben öyle bir şey yapmam. Adama bak bir de üstüme atladın de."

Emir benim aksime gayet ciddi bir şekilde konuştu.

"Üstüme de atladın Naz."

Tam yeniden söze girecektim ki Emir devam etti.

"Bir düşün bakalım dün gece ben salona geldikten sonra neler oldu? Sen zeki bir kızsın Naz, eminim olanları hatırlayacaksın."

Baş ucunda ki komodine uzandı ve komodinin üzerindeki bir bardak suyun içine turuncu bir tablet atıp bana verdi. Bardağı alıp kendi komodinime koydum.

"Ben odama gidiyorum bunu iç ve duşa girip aşağı gel kahvaltı masasında seni bekleyeceğim."

Yüzümü ellerinin arasına alıp baş parmakları ile yüzümü okşarken devam etti.

"Dün gece olanları hatırladığın zaman bu yanakların alacağı rengi görmeyi merakla bekliyor olacağım."

Sözlerini bitirdi ve benim asla beklemediğim bir şey yaptı. Beni kendine çekti ve dudaklarıma sıkı bir öpücük kondurdu.

Aşka Atan KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin