25.BÖLÜM

3.3K 143 105
                                    

Yine ben geldimm💟

Nasılsınız canlarım😊

Sizden ne kadar çok yorum ve oy gelirse yazmak için o kadar çok motivasyonum oluyor...

Umarım beni satır aralarında yalnız bırakmazsınız😌🙏

Iyi okumalaar💕

"Naz gel hadi alınacak bir intikamımız var." dedi ve beni elimdem tutup dışarı götürmeye başladı.

Biraz önce yaşadığım şeylerin etkisi hâlâ üzerimdeydi. Duyduklarımla birlikte tüm vücudum hem korktuğum için hem de sinirden titriyordu. Bilge hadi neyse ama Alp... O bize nasıl böyle bir şey yapabilirdi? Aklım hâlâ almıyordu.

Alp ve Bilge'nin olduğu odaya girince Bilge her zamanki sırıtışı ile bize bakıyordu. Öfke dolu gözlerimi ondan çekip Alp'e baktığımda endişeli bir surat ifadesiyle yanımıza geldi.

"Naz iyi misin? Çok korktum size bir şey olacak diye. Silahım da yoktu bir şey de yapamadım."

O kadar iyi oynuyordu ki eğer bizi kandırdığını bilmesem inanırdım. Bu hâli beni daha çok öfkelendirirken bağırarak konuşmaya başladım.

"Siz zaten yapacağınızı yapmışsınız Alp. Başka bir şey yapmana ne hacet var. Nasıldı bizi kandırmak eğlenceli miydi?"

"Ne kandırması ..."

Tam konuşacağı sırada lafını kestim.

"Hadi başımıza bir şey gelseydi. Emir bu kadar düşünceli olmayıp fazladan koruma tutmasaydı. Ne olurdu ha? Emir bizi korumak için gözü kapalı gitti dışarıya. Hadi ona zarar verselerdi. Tabii oturduğun yerden olanları izlemek kolay. Benim korkudan içerde aklım çıkmış Bilge Hanım gülerek bizi karşılıyor. Çok adisiniz."

Dediklerimle birlikte Bilge'nin sırıtışı solarken Alp anlamayan gözlerle bana bakıyordu.

"Bak Naz ben seni kandırmadım. O adamlarla işi Bilge yaptı. Bizim alacaklı olduğumuzu ve onu tehdit ettiklerini söyledi. Biz de aile dostumuz olduğu ve bize yardım edecek tek kişi olduğu için Emir'e geldik."

Alp gerçekten doğruyu söylüyor gibiydi. Demek ki pek sevgili Bilge onu da kaldırmıştı. Eğer kendime saygım olmasa şu kızı elimden kimse alamazdı.

"O zaman sana bir haberim var Alp. Kız kardeşin tam bir yalancı ve seni de kandırmış. Çünkü dışardaki adamlara tonla borcunuz varmış ve siz bir kuruşunu bile ödememişsiniz."

Alp'in yüzü şaşkınlıktan öyle bir hâl almıştı ki modumda olsam buna kahkahalarla gülebilirdim.

Foyasının ortaya çıktığını anlayan Bilge'yse yanımıza geldi ve elini Alp'in koluna koydu ve "Alp evet sana yalan söyledim ama beni de dinle olur mu?" dedi ve sonra Alp'ten ayrılıp Emir'in koluna sarıldı.

"Hem ben hata yapsam da Emir beni bırakmaz ki." dedi ve Emir'in yüzüne bakmaya başladı.

Emiri sinsi yılandan kurtarmama gerek kalmadan Emir kolunu kurtardı.

"O bana yalan söylemeden önceydi Bilge. Korumam gereken daha öncelikli ve benim için daha değerli biri var. Bu sefer çok yanlış oynadın."

Bu söyledikleri yüzümde tebessüm oluşturmayı başarmıştı. Çünkü o kişi bendim.

"E hadi o zaman sizi dışarı alalım." dedim, imalı bir tonda ve tabancamı tuttuğum elimle onlara dış kapıyı gösterdim.

Bilge ağlayarak, Alp ise kireç gibi olmuş bir yüzle önce benim sonra Emir'in yüzüne baktı. Emir'in yüzünde nasıl bir ifade gördüler bilmiyorum ama kapıya doğru ağır adımlarla gitmeye başladılar.

Aşka Atan KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin