Ben geldim aşklarımm💟
Bölümü aslında daha erken atmayı planlıyordum ama bazı yerleri içime sinmediği için daha uzun sürdü😔
Bu bölüme sınır koymayacağım ama bol bol oy ve yorum atamayı eksik etmeyin lütfen💜😌
Satır arası yorumlarınızın hepsini tek tek okuyorum ve bu bana aşırı keyif veriyor 😇💕
Iyi okumalaarr❤
İçerden gelen kırılma ve tiz bir çığlık sesiyle Naz olduğu yerde sıçradı. Emir ise hemen yastığın altındaki tabancasına davranıp ayağa fırladı.
Genç adam sevdiği kıza zarar gelmesin diye onu hemen uyardı.
"Naz banyoya girip kendini oraya kilitle ve ben gelmeden sakın ordan çıkma. Ben haricinde de kimseye kapıyı açma. Tamam mı?"
Ama Naz da ona zarar gelmesinden korkuyordu. Bu endişenin onu koruyacak biri kalmamasından sanıyordu ama içten içe de Emir'le arasında bir bağ oluştuğunun farkındaydı.
Dışardan itiş kakış ve kırılma sesleri geliyordu. Her gelen seste Naz biraz daha korkuyordu.
"Emir, dur gitme. İçerde ne olduğunu bilmiyoruz. Hadi Alp ve Bilge'nin alacaklıları geldiyse sana zarar verirlerse. Yanımda kal lütfen."
Emir duyduklarından mutlu olmuştu. Sevdiğinin onun için endişelenmesi yüreğini ısıtmıştı ama şimdi onu koruması lazımdı.
Önce komodinden ikinci bir tabanca alıp Naz'ın eline verdi. Naz bu silahı zaten biliyordu bu onundu. Tereddütsüz aldı eline ve sıkıca kavradı soğuk metal gövdesini.
Sonrasında ise Emir elinden tutarak banyoya doğru yöneldi. Kapıyı açıp içeri girince Naz'ın dolan gözlerini gördü. Vücudu da titremeye başlamıştı. Üst üste gelen olaylar haliyle onu çok etkiliyordu. Ve Naz'ın her göz yaşında Emir, içeride kim varsa ona daha da çok bileniyordu.
Emir Naz'a kısa ama sıkıca sarıldı ve tam sakağına bir öpücük kondurdu.
"Korkma yanında ben varken kimse sana hiçbir şey yapamaz. Ayrıca merak etme kolay kolay bana da bir şey yapamazlar. Korumalar çoktan indirmiştir onları. Ben sadece seni korkutmalarının hesabını sormaya gidiyorum tamam mı?"
Emir'in bu söyledikleri ile Naz'ın içi az da olsa ferahlamıştı. Hafifçe başını sallayıp dolan gözleriyle Emir'e baktı.
"Tamam ama lütfen çabuk gel, tamamı mı?" diye sordu, minik bir kız çocuğu edasıyla.
Emir başını sallayıp hafifçe tebessüm etti ve son kez sevdiğinin saçlarını öpüp seri adımlarla odadan çıktı.
Naz bu öpücüklerin altında yatan nedeni sorgulayamayacak kadar korkmuştu. Hatta hiç sorgulamadı bile çünkü Emir'le kurduğu her temas onu rahatlatıyordu. Zaten Emir'in de amacı buydu.
Emir içeri girdiğinde manzara tahmin ettiği gibiydi. Bir köşede ağlayan bir Bilge ve onu sakinleştirmeye çalışan Alp vardı. Ama etrafta başka kimse yoktu.
Alp "Dışardalar." deyince Emir hızla dışarı çıktı. Montsuz çıktığı için vücuduna çarpan soğuk hava bile içindeki öfkenin ateşini söndürmeye yetmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Atan Kalpler
RomanceKaderin birbirine bağladığı iki kalbin hikayesi... Her ne yapsa da kaderinden kaçamayan Emir Soylu ve hiçbir şeyden haberi yokken kendini aşkın ve ihanetin içinde bulan Naz Aksoy. (+18) Ellerini bacaklarımı araladığım için açılan elbisemin üstünden...