Tam arkamı dönüp bir adım atacağım sırada duyduğum silah sesi ve onunla eş zamanlı olarak biraz önce gösterdiği bahçe camının patlamasıyla korkuyla bağırdım.
Ani giren ağrı ve yanma hissiyle koluma bakınca kolumda saplı cam parçalarını ve cam parçalarının saplandığı yerlerden akan oluk oluk kanı gördüm. Vücudumun diğer yerlerini tarayınca eşofmanın açıkta bıraktığı bileğimde kanıyordu. Yüzümden yere damlayan kanı görünce canım daha da yanmaya başladı. Ben ağlamaya başlarken dışardaki silah sesleri de arttı.
Hemen salondan çıkıp üst kata kaldığım odaya girip, kendimi banyoya kilitledim. Aynadan kendime bakınca yüzümün kan içinde kaldığını gördüm. Daha fazla oyalanmadan küvetin arkasına saklanıp elime tabancamı aldım. Hâlâ dışardaki silah seslerini duyabiliyordum. Ve hâlâ her yerim kanamaya devam ediyordu. Canım deli gibi yanıyordu. Canım yandıkça ağlıyordum ağladıkça da göz yaşlarımdaki tuz yüzümdeki yaraları daha çok ağrıtıyordu.
Kan iyice beni tutmaya başlamıştı. Tansiyonumun yavaş yavaş düştüğünü hissediyordum. Artık gözlerim görmüyordu, kulaklarım tıkanmıştı. Vücudum da titremeye başlamıştı. Evet bunun bir sonraki evresi bayılamktı. Bu huyumdan nefret ediyordum. Ama kendimi toparlamam lazımdı. Ya biri buraya girerse, kendimi nasıl savunacaktım. Derin derin nefes alıp, kendi kendime tekrarlamaya başladım.
"Sakin ol, sakin ol, sakin ol. Sen güçlü bir kızsın. Sen güçlü bir kızsın. Sen güçlü bir kızsın."
Kapının kırılacak gibi çalınmasıyla kendime geldim. Elimdeki tabancayı daha sıkı tutmaya çalıştım ama hareket edemiyordum. Tüm gücüm çekilmiş gibi hissediyordum. Kapı daha sert vurulmaya başladı ve Emir'in sesi yankılandı.
"NAZ, BENİM EMİR. KORKMA. ORDA MISIN? SES VER."
"Burdayım." dedim. Ama sesim inilti gibi çıkmıştı. Duyması çok zordu.
"Naz, hadi aç kapıyı." dedi. Dediği şey şu durumda benim için imkansızdı. Yine de denedim. Ama oturduğum yerde yan devrilmekten başka bir işe yaramadı. Cam batan kolumun üzerine düşmek canımı daha da yaktı. Deli gibi bağırıp ağlamak istiyordum ama hiç birşey yapamıyordum.
Gücümün daha da çekildiğini hissettim. Artık dışarıda bağıran Emir'i ve kapıya vurduğu sert darbeleri duyamıyordum. Bilincim de yavaş yavaş kapanırken son gördüğüm şey Emir'in endişeli yüzü oldu.
...
01.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Atan Kalpler
Roman d'amourKaderin birbirine bağladığı iki kalbin hikayesi... Her ne yapsa da kaderinden kaçamayan Emir Soylu ve hiçbir şeyden haberi yokken kendini aşkın ve ihanetin içinde bulan Naz Aksoy. (+18) Ellerini bacaklarımı araladığım için açılan elbisemin üstünden...