Plouă. Plouă încontinuu. Iar vântul nu înceta să mai bată. Era o furtună de care nu se știa dacă se va mai termina vreodată.
În frumosul conac din micuțul oraș Ridley din nordul Angliei era multă agitație. Domnul și Doamna Smith au așteptat timp de un an de zile să aibă un copil. Iar acest vis s-a îndeplinit. Micuțul sau micuța se va naște astăzi, 15 Iunie 1890. Moașele cu doctorul sunt la căpătâiul femeii ajutând-o să nască. Toată lumea era agitată. Cu excepția lui care își aranja cu mare atenție papionul. Numele lui este Humphrey. Are 21 de ani. Este scoțian și a venit în Anglia ca și angajat în casa Familiei Smith. A devenit majordom într-o vreme cu tulburări. Domnul Thaddeus Smith este aristocrat și deține mai multe domenii și pământuri din nordul Angliei. S-a căsătorit cu un an în urmă cu domnișoara Kathleen Robins și acum cei 2 așteaptă venirea pe lume a micuțului.Wahhhh!
Plânsul copilul a dat semn de bucurie. Plânsul ei a oprit furtuna și pe cer a ieșit soarele.
Doctor:Doamne! Ce minune! E fetită! Aveți o fetiță Domnule Smith.
Humphrey ieși pe hol și nu înțelegea nimic. A devenit majordom pentru a avea grijă de casă și în același timp de copil?
Thaddeus Smith:Humphrey! Vino să ne vezi minunea. Hai.
Intră în camera, Doamna Smith era întinsă în pat și obosită după durerile nașterii.
Humphrey:Doamnă.
Kathleen Robins:Bine ai venit la noi Humphrey. Iartă-ne dacă nu te-am putut întâmpina dar.... Minunea asta de copil a luminat ziua.
Thaddeus Smith:Plus că a venit și la termen.
Humphrey se apropie încet de micul pătuț iar de acolo văzu o gâză de copil cu ochii mari și verzi și cu un smoc de păr roșcat închis. Humphrey s-a îndrăgostit nebunește de micuță încât a luat-o în brațe și nu i-a mai dat drumul.
Thaddeus Smith:Numele ei va fi Lizzy. Ea e floarea noastră care a luminat ziua.
Humphrey:Lizzy....
O lună mai târziu urma botezul iar apoi Domnul și Doamna Smith au plecat la o petrecere aristocrată din Beltingham iar de acolo nu s-a mai întors. Au fost omorâți mișelește de un grup terorist din Anglia. Vestea morții ia fost dată lui Humphrey după o oră de la incident. Humphrey era singura persoană care trebuie să albă grijă de casă și de Lizzy. Astfel Humphrey, din noaptea aceea devine tutorele micuței Lizzy.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...