Capitolul 7

11 0 0
                                    

La conac în schimb, Humphrey a făcut ceai și când să-l toarne în ceașcă....
Humphrey:Acum, asta e o ceașcă de ceai bună... Oh!
...o scăpă pe jos.
Humphrey:Aoleu.  Ei bine, voi lua tava de praf și peria.
Lizzy intrase în casă când s-a spart ceașca și s-a dus să vadă ce s-a întâmplat. Îl găsi pe Humphrey la bucătărie strângând cioburile de la ceașcă.
Humphrey:Ohh bună, draga mea Lizzy!  Bine ai venit acasă!
Și o văzut pe Lizzy în fața lui plângând.
Humphrey:Eu spun ce e în neregulă?
Dar nu spune nimic. Atunci Humphrey și-a dat seama și îi zice:
Humphrey:Cineva ți-a frânt inima astăzi, nu-i așa?
Și clătină din cap semn de afirmativ.
Humphrey:Săraca de tine.  Voi fi cu tine într-o clipă.  Lasă-mă doar să măturez asta.
După ce le-a luat de pe jos, le-a pus pe o tavă și s-a dus cu Lizzy în living. Lizzy se așeză pe fotoliu în timp ce Humphrey ținea tava cu cioburile cești.
Humphrey:Oh, dragă, ce mizerie.  Presupun că inima ta trebuie să se simtă mult ca această ceașcă de ceai, nu-i așa?
Luă capacul și acoperi tava.
Humphrey:Spune-mi.  Ați auzit vreodată de Kintsugi?
Lizzy:Poftim? Ce e aia?
Humphrey:Este arta japoneză de a repara un obiect spart cu aur.  Pentru că defectul sau deteriorarea lui dezvăluie istoria.  Iar piesa rezultată este considerată mai frumoasă.
Luă capacul și ceașca era reparată.
Lizzy:Serios?
Când văzu ceașca reparată a început să se bucure. Veni Humphrey cu ceainicul și îi turnă ceai în ceașca reparată.
Humphrey:Cu alte cuvinte, vindecarea ta este povestea ta.  Repară-te cu grijă de sine și dragoste și atunci va veni persoana potrivită și te va umple cu a lui.
În timp ce Lizzy savura ceaiul veni Humphrey cu un plic.
Humphrey:Se pare că ai primit o scrisoare din Bellingham.
Lizzy:Cred că e de la Margareta.
O deschide dar nu era de la Margareta, ci de la Donnie.

Scumpa mea Lizzy,

Te-am căutat peste tot prin școală. Margareta mi-a zis că ai plecat. Știu că ai fost acolo și sunt nevoit să-ți povestesc ce s-a întâmplat mai exact.
Ei bine, acum 2 ani am fost împreună cu Mallie dar de când s-a împrietenit cu ceilalți din grupul ei a început să fie cu mine destul de distantă și într-o zi ne-am certat spunându-i să aleagă între mine și gașca ei. Și evident i-a ales pe ei.
Ea acum încearcă să te îndepărteze de mine. I-am spus asta și Margaretei. Noi chiar ținem la tine. Te iubim foarte mult. Vrem să te protejăm, să avem grijă de tine.
Te rog să mă ierți. Caută-mă te rog mâine prin școală.

Al tău prieten și drag,
Donnie Marshall

Humphrey:Deci el e băiatul care ți-a înfrânt inima.
Lizzy:Mi-a zis să-l caut mâine. Nu știu dacă mai pot da ochii cu el. E frumos Humphrey, mi-e drag dar.... Nu pot.
Humphrey:Și mie mi-a plăcut de cineva. Însă m-a părăsit fără să-mi spună nimic. Nu mi-a fost ușor să trec peste. Dar nici nu am avut de ales.
Lizzy:Humphrey. Tu mereu mă faci să mă simt mai bine.
O luă pe micuța și o sărută pe cap.
Humphrey:Și eu te iubesc Lizzy.
Lizzy îl iubea foarte mult pe Humphrey și lângă el era în cea mai mare siguranță.

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum