Capitolul 24

4 0 0
                                    

Lizzy a stat câteva zile în casă până s-a vindecat rana de la picior. Într-o dimineață Lizzy era mai bine, piciorul nu o mai durea și este trezită de Humphrey.
Humphrey:Bună dimineața draga mea Lizzy.
Lizzy:Bună dimineața...
Humphrey a tras traperiile și pe urmă s-a așezat lângă ea în pat.
Humphrey:Ești o viziune în această dimineață. Am pregătit ceaiul de dimineață așa cum îți place. Te rog, permite-mi să-ți torn în ceașcă.
Îi turnă ceai în ceașcă și îi dă să bea.
Humphrey:Sper că ți-a plăcut ceaiul tău. De asemenea, ți-am pregătit un mic dejun ușor de pâine prăjită cu unt fierbinte, cu o selecție de gemuri, jeleuri și conserve din care să alegi.
Lizzy:Mmm.... Aceasta.
Humphrey:Te rog? Permite-mi.
În timp ce îi pune gem pe pâine, Lizzy deja a terminat ceaiul de băut. Îi dă felia și începe s-o mănânce.
Humphrey:Sper că te bucuri de pâinea prăjită. În timp ce ronțăi, îți voi așeza hainele pentru ziua aceasta pe scaunul tău preferat din colț pentru tine.
Lizzy:Ok.
Îi pune pe scaun acea rochie albă cu fularul de mătase albastră. Într-un final, Lizzy a terminat de mâncat.
Humphrey:Totul e gata?
Lizzy:Da.
Humphrey:Vă rog? Dă-mi voie să le șterg pentru tine.
Le duce în bucătărie și pe urmă veni înapoi la ea în cameră.
Humphrey:Programul de astăzi este următorul. Îți vei face o baie fierbinte și, în timp ce faci baie, o să-ți fac patul și să curăț lucrurile pentru micul dejun.
Lizzy:Bine.
Se uită pe ceas și îi spune:
Humphrey:Ora este acum... 9 dimineața. Aveți o lecție de dans cu Madame Lacroix, la 9:30 pentru seara de la Contele Ashgrove mâine seară și apoi prânzul la prânz. Pentru prânz voi pregăti somon cu sos mousseline și castraveți. După prânz, ai o întâlnire cu primarul la 1:30 pentru a discuta despre utilizarea grădinilor moșiei ca loc pentru petrecerea în grădină a soției sale pentru a sărbători ziua ei de naștere.
Lizzy:Măcar poate să vină și Donnie cu mine? Ști că mie nu-i place să vorbesc cu oameni mai maturi, mai ales rudele mele.
Humphrey:Desigur.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:După întâlnirea ta, ți-am aranjat o lecție de călărie. Pentru aceasta am vorbit cu tatăl Margaretei. Urmează o plimbare pe îndelete prin grădini înainte de cină. Mă duc să-ți aranjez baia.
După ce îi aranjă baia, Humphrey pleacă la bucătărie. Lizzy își făcu o baie cât se poate de relaxantă, se îmbrăcă și pleacă la școală. În sala de dans, ea și cu Donnie au repetat coregrafia.
Lizzy:Vezi că după prânz te iau cu mine la primar.
Donnie:De ce?
Lizzy:Păi vrea Humphrey să mă întâlnesc cu primarul pentru nu știu ce grădini și nevastă-sa și...
Donnie:Și ai nevoie de ajutor?
Lizzy:Am nevoie să-mi fi în preajmă. Nu prea îmi place să vorbesc cu oamenii maturi, mai ales cu rudele mele.
Donnie:Bine. Vin.
Lizzy:Dacă vrei, pot să iei prânzul cu mine.
Donnie:Mi-ai face o onoare Lizzy.
Se duc acasă după repetiții, luă prânzul, pe urmă, Lizzy se schimbă într-o rochiță de mătase, verde închis și porni spre casa primarul unde au stat de vorbă o oră. După întâlnire se duc la Margareta acasă.
Margareta:O să ai nevoie de casca asta. Și pentru că tot îl ști pe Carrot am zi să te încât cu el.
Lizzy:Bine.
Margareta:Primul lucru. Pui piciorul stâng pe scărița și cu piciorul drept îl ridici și îl pui pe cealaltă scăriță.
Lizzy:Așa?
Și se urcă singură pe șa.
Margareta:Da. Acum ține de frâul acesta....
Lizzy:Adică așa?
Și pune calul în funcție.
Margareta:Așa! Bravo Lizzy!
Donnie:Asta a fost tot?
Margareta:De ce? Că ai fost la primar? Foarte bine! S-o facem pe panarama aia geloasă. Cum e Lizzy?
Lizzy:E bine!
Margareta:Te descurci?
Lizzy:Da.
Margareta:Băgăm o partidă?
Donnie:Hai!
Se urcă cei doi pe câte un cal și călării toți trei până la apusul soarelui.

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum