A doua zi din nou la școală și la masa de prânz.
Margareta:Chiar nu vrei să te vezi cu Donnie?
Lizzy:Nu pot Margareta. Nu pot.
Margareta:Știi cât de mult a suferit Donnie în seara aceea. Nici nu știam cum să-l mai liniștesc. Un neamț chiar dacă e puternic, psihicul său este cel mai suferind.
Lizzy:E neamț?
Margareta:Maică-sa e din Coburg. Și mai are și 2 frații. Te înțeleg. Știu că ți-a înfrânt inima dar...
Se uită la Lizzy și niciun răspuns.
Margareta:Ah! Lizzy.... Lizzy....
După ore au plecat. Când intră Lizzy în casă îl găsește pe Humphrey ieșind de la baie.
Humphrey:Ohh, bun venit acasă draga mea Lizzy și Ziua Îndrăgostiților Fericiți.
Lizzy:Astăzi e Ziua Îndrăgostiților? Am uitat de ziua aceea... Ah!
Humphrey:Ohh dragă, după cum arată lucrurile, ai mai avut o zi grea, nu-i așa?
Lizzy:A fost o zi obositoare.
Humphrey:Nu-ți face griji, am remediul perfect pentru tine. Urmează-mă dacă te rog.
Intră în baie și acolo era o atmosferă plăcută. Lumânări peste lumânări iar cada era umplută cu apă, spumă și petale de trandafiri.
Lizzy:Humphrey... Tu ai făcut asta... Pentru mine?
Humphrey:Da, mi-am luat libertatea de a-ți face o baie cu spumă fierbinte, cu lumânări și petale de trandafir. Gândește-te la aceasta ca la o oportunitate de a arăta o oarecare dragoste de sine în această Ziua Îndrăgostiților. Îmi amintește de un citat al lui Oscar Wilde, el a spus odată: „A te iubi pe tine însuți este începutul unei romanțe de-o viață". Cu alte cuvinte, fii o doamnă pentru tine. Fii blândă cu tine însăți. Bea mereu și fă-ți o ceașcă de ceai sau fă-ți o baie cu spumă fierbinte.
Lizzy:Mulțumesc mult Humphrey!
Humphrey:Te las pe tine. Sper să te bucuri.
Lizzy:Chiar mă bucur. Mulțumesc foarte mult.
Humphrey:Cu plăcere. La mulți ani de Valentine's Day si o zi bună.
Lizzy:Mulțumesc.
Ieși din baie și Lizzy se dezbrăcă de rochița verde și cu volănașe și se băgă în cada cu apa fierbinte. În timp ce Humphrey pregătea ceai, deodată se aude soneria de la ușă. Erau Margareta și Donnie.
Margareta:Dumneavoastră sunteți Majordomul Humphrey?
Humphrey:Da. Eu sunt. Iar voi ar trebui să fiți Margareta și Donnie.
Margareta:Da. Noi suntem. Lizzy e acasă?
Humphrey:Da. Doar că e la baie. Intrați.
Se dezbrăcă de haină înăuntru și ce-i doi prieteni se duc la baie după Lizzy.
Donnie:Vorbesc doar eu cu ea, bine?
Margareta:Da. Te aștept aici.
Intră în baie și când îl văzu Lizzy pe Donnie s-a speriat.
Lizzy:Donnie? Ce-i cu tine aici? Ce faci în baie,
Donnie:Am venit să vorbesc cu tine. Stai liniștită. Nu îți fac niciun rău. Ai citit scrisoarea? Ți-am zis să mă cauți.
Lizzy:Da. Am citit-o. Știu că mi-ai zis dar n-am putut.
Donnie:De ce Lizzy?
Lizzy:Pentru că..... Am crezut că mă minți.
Donnie:Nein! Nein! De ce să te mint? Știu. Ai dreptate. Trebuia să-ți fi spus de atunci când ne-am întâlnit. Te rog să mă ierți?
Atunci Lizzy cu ochii în pământ spune:
Lizzy:Nu îmi este ușor să iert Donnie. Lasă-mă să ies din baie și apoi îți spun. Du-te jos în living și așteaptă-mă.
Atunci Donnie fără să mai zică nimic ieși din baie.
Margareta:Eh! Ce-ai făcut?
Donnie:Mi-a zis s-o așteptăm jos că va veni și ea.
Se duc amândoi în living unde îl găsesc pe Humphrey pregătind ceaiul în ceșcuțe.
Humphrey:V-am făcut ceai copii.
Margareta:Mulțumim Domnule Humphrey.
Luă ceștile și începe să le bea. Veni și Lizzy, se apropie de Donnie și îl luă în brațe.
Donnie:Înseamnă că m-ai iertat?
Lizzy:Mmm😁
Margareta:Ah! Lizzy!
Și îi luă în brațe. În câteva zile micuța își făcu 2 prieteni devotați.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanficEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...