A doua zi dis de dimineață Lizzy îmbrăcată într-o rochie ce culoarea cărămidei era la baie cu Humphrey.
Humphrey:Mai ți minte procesul de bărbierit?
Lizzy:Dar nu sunt băiat.
Humphrey:Știu asta dar ne putem preface.
O întoarce cu fața spre el și ți spune.
Humphrey:Nu te mișca. Mă voi ocupa personal de tine. Mai întâi, voi pune această cârpă mare peste hainele tale.
Lizzy:Bine.
Și o înfășură cu un prosop.
Humphrey:Iată-ne, acum am de gând să-ți curăț tenul cu o combinație de spălare a feței și scrub facial.
Lizzy:Bine?
Humphrey:Acest lucru va permite un bărbierit mai fin și mai confortabil, cu mai puține fire de păr încarnate.
Lizzy:Nu sunt băiat!
Humphrey:Mai întâi obrajii și maxilarul, firele de păr de pe bărbie, bărbia, sub gât și în final mustața.
Lizzy:Nu sunt băiat!!
Humphrey:Și acum voi șterge orice exces de produs cu acest prosop umed cald... Și acum voi înfășura aceste prosoape fierbinți în jurul feței tale.
Și îi pune prosopul pe față.
Lizzy:Humphrey! Ce faci?!
Humphrey:Nu prea fierbinte am încredere? Am avut mare grijă. Doar câteva momente în timp ce așteptăm să se răcească.
Îi dă prosopul jos și..
Humphrey:Și acum pentru al doilea prosop fierbinte...
Și îl pune pe celălalt.
Lizzy:Serios?
Humphrey:Toate acestea sunt pentru a te asigura că barba rămâne caldă pe tot parcursul procesului de bărbierit.
Lizzy:Nu sunt băiat!!!
Humphrey:În timp ce te relaxezi, voi pregăti crema de ras.
Lizzy:E clar...
Pregăti crema și îi dă jos prosopul.
Lizzy:Ah! Nu mai puteam!
Humphrey:Acolo și acum voi aplica crema de ras.
Lizzy:E clar...
Și începe să-i pună cremă pe față.
Humphrey:O aplic cu generozitate pe barbă și pe zona mustății.
Lizzy:Ah! Nu înțelege...
Luă pieptănul și începe să-i îndepărteze crema de pe față.
Humphrey:Acum, fără alte prelungiri, o să te bărbieresc cu pieptenul, începând cu obrajii, sub urechi, în jos spre maxilar și mergând în sus de la baza gâtului înapoi până la falcă și acum mustață zona cu doar vârful lamei. Bine acum, relaxează-ți gura, ca să-ți pot lua firele de păr de sub buza inferioară, să scap de petecul tău sufletesc.
Lizzy:Poftim?!
Humphrey:Acum deschide larg... Bine, așa că poți avea părul de ambele părți ale gurii.
Lizzy:Humphrey!
După ce termină...
Humphrey:Acum închide.
Și închide gura.
Humphrey:Foarte bine. Și acum un cub de gheață pentru a calma orice arsură de ras.
Și îi pune gheață pe față.
Lizzy:Ah! E rece!
Humphrey:Și în sfârșit niște balsam după bărbierit.
După ce o dă cu balsam...
Humphrey:Ta da!
Lizzy:Humphrey. Nu sunt băiat. Nu sunt!
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...