Capitolul 28

4 0 0
                                    

A doua zi dis de dimineață Humphrey îi pregătit lui Lizzy clătite. După ce le făcu se duce la ea în cameră unde o găsi citind.
Lizzy:Oh! Humphrey!
Humphrey:Micul dejun este gata!
Îi pune în pat și îi spune:
Humphrey:Poftă bună!
Lizzy:Mulțumesc. Ieși din cameră dar când să coboare jos, o aude pe Lizzy:
Lizzy:Mmm.... Sunt cele mai bune clătite făcute vreodată!
Humphrey:😁
Pe la orele după amiezii, Lizzy într-o rochiță albă îl găsește pe Humphrey la baie.
Lizzy:Humphrey? Ce faci aici?
Humphrey:Oh! Bună, draga mea Lizzy. Intră.
Și intră.
Humphrey:Oh, asta e o barbă impresionantă pe care o ai.
Lizzy:Huh!
Se uită în oglindă dar niciun fir de păr pe față.
Humphrey:Glumesc. Ești fată. Nu ai barbă.
Lizzy:😮‍💨
Humphrey:Știi? Cred că este timpul pentru prima ta lecție de bărbierit. Imaginează-ți draga mea Lizzy. Vino mai aproape.
Și se pune lângă el.
Humphrey:Acum aveam de gând să folosesc asta, dar haide să păstrăm lucrurile simple și să folosim acest tip aici. Acum, în primul rând, avem nevoie de niște cremă de ras. Stai linistit acum. Ohh. Și acum o mustață.
Și îi umplu fața lui Lizzy cu cremă de ras.
Humphrey:Uite.
Se uită în oglindă și micuța spune:
Lizzy:Ce caraghioasă sunt!
Humphrey:Pentru că ești o fată, nu vreau să te las să scapi, dar doar pentru distracție poți folosi acest pieptene. Evident că folosești marginea tocită. Nu te tăia acum.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Acum mare atenție.
Și cei 2 încep să se bărbierească.
Humphrey:La bărbierit este foarte important să folosești lame de ras proaspete, altfel tocite, pot provoca iritații și tăieturi. Fețele fiecăruia sunt diferite, așa că pot fie să merg împotriva, fie cu firul de miriște pe față. Amintește-mi să-mi clătesc lama de ras.
Lizzy:Acum!
Și o clăti. După ce termină cu barba, urma mustața dar se oprii.
Humphrey:Hmm. A fost unul apropiat, aproape de vechiul vecin de nas. Și odată ce am terminat, stropim fața cu apă rece.
Și își spălă fața.
Humphrey:Oh, e mai bine.
Lizzy:Asta zic și eu!
Humphrey:Apoi ne uscăm, apoi, ceva aftershave. Pe ea merge.
Își pune aftershave pe mână și când îl pune pe față....
Humphrey:Oh, ha ha! Doar glumeam. O sa ma obisnuiesc.
Lizzy:😅
Humphrey:Acum, dacă mă tund și mă bărbieresc, ia doar niște hârtie igienică.
Și își pune puțin hârtie igienică pe față.
Humphrey:Rupeți un pătrat așa mic, plasați-l oriunde sângerați și ar trebui să se lipească. Folosesc si putina crema hidratanta. Și așa ne bărbierim. Sau ai putea să faci lucrurile și mai simple și să folosești acest gadget ingenios.
Lizzy:Humphrey! Nu! Mulțumesc! E treaba ta! Am plecat!
Humphrey:Vin și eu imediat! Lizzy! Lizzy!

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum