A doua zi, Humphrey îi pregăti lui Lizzy ceai și o așteptă la sala de mese. Deodată veni de la școală Lizzy foarte agitată.
Lizzy:Știu că mă aștepți cu ceai Humphrey însă sunt foarte ocupată acum....
Humphrey:Vai! Ține, ține, ține, ține!
Și o opri pe Lizzy.
Humphrey:Lizzy. Arăți de parcă trebuie să iei o pauză și să exersezi dragostea de sine.
Lizzy:Dragostea de sine? De ce? Cum așa?
Humphrey:Vei vedea. Așa că stai pe spate, relaxează-te, bea o adevărată ceașcă de ceai, nu uita să respiri!
Și încep să respire amândoi.
Humphrey:Și stai cu mine o vreme și ascultă aceste minunate afirmații de iubire de sine...Dă-mi mâinile și închide ochii.
Îl luă de mâini pe Humphrey, își închid ochii, și Humphrey începe să vorbească.
Humphrey:Mă iubesc așa cum sunt azi...Aleg sa fiu amabil cu mine....Sunt cel mai bun prieten al meu....Este firesc sa mă iubesc....Sunt recunoscător că sunt persoana care sunt.....Iubesc fiecare parte din mine...Îmi onorez viața....Apreciez toate felurile în care sunt unic....Iubesc cine sunt....Sunt calm si relaxat in toate situațiile....Mușchii mei sunt relaxați...Tensiunea mea se topește...Sunt relaxat și liniștit...Sunt recunoscător pentru binele din viața mea...Calmul mă cuprinde cu fiecare respirație adâncă pe care o trag...Eliberez toate emoțiile negative din sistemul meu...Merit o viață liniștită și iubitoare...Respir încet și profund umplându-mă de calm...Renunț la toate grijile și temerile mele....Merit fericire si bucurie...Sunt liniștit și în largul meu....Mă înconjoară de liniște și emoții plăcute...Aleg să mă concentrez asupra experiențelor fericite...În ciuda felului în care mă simt, înțeleg că acest sentiment și situație sunt temporare...Seninătatea, liniștea și alte emoții plăcute îmi învăluie ființa....Gândurile îmi încetinesc...Îmi revendic puterea...Eu sunt natural fără stres...Îmi dau drumul la griji...Eu controlez viața mea...Sunt o persoană pozitivă care atrage lucruri pozitive în viața mea...Sunt echipat pentru a gestiona eficient această situație...Am încredere în intuiția mea și sunt întotdeauna ghidat să iau decizii înțelepte...Pacea mea este puterea mea...Astăzi și în fiecare zi aleg bucuria...Am încredere că universul urmărește binele meu superior...Totul o să fie bine...O zi pe rând, câte un pas pe rând...
Se uită la Lizzy și îi zâmbi. Iar Lizzy începe și ea să zâmbească.
Humphrey:Sunt în armonie și echilibru cu viața...Eliberarea stresului este ușor...Aleg să mă simt liniștit...Sunt o persoană bună care merită fericire, sănătate și pace...Sunt unele lucruri pe care nu le pot schimba și sunt de acord cu asta...Lucruri bune mi se întâmplă continuu...Să mă simt relaxat este starea mea normală...Sunt demn de lucruri bune...Inhalez încredere și exhalez frica....Mă accept necondiționat....Am o putere nesfârșită...Eh? Cum ți s-a părut?
Lizzy:Ciudat și înfricoșător.
Humphrey:De ce?
Lizzy:Nu știu....ăm...așa că a trebuit să închidem ochii și să te aud vorbind...mi s-a făcut pielea de găină.
Humphrey:😁
Lizzy:Știi ce mi-a zis Margareta ieri? A zis că mai bine te făceai terapeut decât majordom.
Humphrey:Serios? Dacă așa a zis....
Și așa Lizzy și Humphrey au petrecut toată ziua împreună.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanficEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...