Capitolul 50

4 0 0
                                    

După ce s-a liniștit, Humphrey îi pregăti un ceai și îi pune în ceașca ei. 
Humphrey:Iată 10 moduri simple pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit ce nu necesita exerciții fizice!
Lizzy:Mulțumesc Humphrey.
Și începe să bea un pic din ceai.
Humphrey:Înainte de a începe, vreau doar să reiterez că NU sunt un terapeut calificat. Sunt doar un majordom care oferă vibrații pozitive pe un platou de argint și sper că te ajută!
Lizzy:Bine.
Humphrey:Numărul 1 ia niște soare! Expunerea la lumina soarelui îți oferă un impuls prin creșterea eliberării de către creier a hormonului serotonin care îți menține calm și concentrat, indiferent de anotimp sau de temperatura exterioară. Lumina directă a soarelui poate încuraja producția de endorfine de către celulele pielii, dublând factorul de bine a soarelui!
Lizzy:Bine!
Humphrey:Nr. 2 respiră! Pur și simplu luând o inspirație pe 4 și o inspirație pe 6, îți poate reseta creierul și poți întrerupe cercul vicios al gândirii panicate, să încercăm acum, nu?
Și încep să inspire și să expire.
Humphrey:Te simți mai bine?
Lizzy:Da. Sunt mai bine.
Humphrey:Această acțiune simplă te face să te simți mai controlat asupra minții și corpului tău, îți scade tensiunea arterială și ritmul cardiac, îți reduce stresul și te ajută să combați anxietatea!
Lizzy:Anxietatea mea. Ai dreptate! De asta chiar am nevoie.
Humphrey:Să o facem din nou, nu?
Și respiră din nou.
Humphrey:Așa. Nr. 3 contactează-te!
Și îi întinde mâna iar Lizzy îi i-o dă.
Humphrey:Așa! Ai fost un pic de a pustnic în ultima vreme?
Lizzy:Poate! Uneori!
Humphrey:Pentru că, dacă da, acum ar putea fi momentul să-ți reînnoiești cunoștințele cu un vechi prieten sau să te adresezi și să cunoști pe cineva nou!
Lizzy:Oricum am deja prieteni la școală, Humphrey.
Humphrey:La urma urmei, ființele umane sunt animale sociale și formarea de relații semnificative poate adăuga mai mult la fericirea noastră decât faima și averea ar putea vreodată!
Lizzy:Da. Asta așa e!
Humphrey:Nr. 4 scrie-l! Doar lăsând deoparte 15 minute de scris expresiv îți poate îmbunătăți starea de spirit, somnul, sistemul imunitar și chiar memoria! Pe lângă reducerea oricăror gânduri negative sau stres pe care le simțiți, atunci când scrii în mintea ta orice amintiri sau experiențe supărătoare, poți trece peste ele și te poți conecta mai bine cu alți oameni.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Nr. 5, un pic bogat dintr-o simplă luptă de majordom, ia o pauză de la a rămâne înăuntru!
Lizzy:De ce?
Humphrey:Păi...Un studiu din Germania a arătat că cei care au redus șederea înăuntru s-au simțit mai puțin anxioși și, în general, mai fericiți și mulțumiți de viața lor. 
Lizzy:Mmm...
Humphrey:Nr.6 ia o pauză! Fie meditând, fie luând un pui de somn este o modalitate bună de a reseta creierul tău.
Lizzy:Bine.
Deodată Humphrey pune în fața lor o plantă în ghiveci.
Humnphrey:Nr. 7 ia o plantă în casă! Pe lângă faptul că arată frumos, plantele de casă pot îmbunătăți calitatea aerului, bunăstarea productivității și concentrarea! 
Lizzy:Bine!
Humphrey:Nr.8 „CÂNTAȚI!
Lizzy:😁
Humphrey:Când cânți, creierul tău eliberează endorfine, dopamină, serotonină și oxitocină, pentru a numi doar câteva substanțe chimice care se simt bine! De asemenea, cântatul îți poate construi încrederea și îți poate reduce sentimentele de singurătate și anxietate.
Lizzy:Bine!
Humphrey:Nu 9 Încearcă să înveți o nouă abilitate! A învăța ceva nou poate fi una dintre cele mai eficiente modalități de a reduce sentimentele de stres și de a-ți calma corpul. Vezi, atunci când te concentrezi asupra sarcinii în cauză, intri în flux și atunci când intri în flux, partea din față a creierului tău se calmează și când partea din față a creierului tău cade în jos, devii mai puțin judecat față de propriile tale acțiuni.
Lizzy:Bine!
Humphrey:Și Nu, 10, numărându-ți binecuvântările sau exersând recunoștința. Doar notarea mentală a trei lucruri pentru care ești recunoscător într-o zi poate face minuni pentru bunăstarea ta: nr. 1 sunt recunoscător pentru sănătatea mea, nr. 2 sunt recunoscător pentru această ceașcă delicioasă de ceai și nr. 3 sunt recunoscător că am pe cineva la fel de minunat ca tine cu care să-l împărtășesc!
Lizzy:Mulțumesc! La fel și eu!
Humphrey:Sper că aceste 10 puncte te va ajuta într-un fel și sper să ai o zi minunată!
Lizzy:Mulțumesc! La fel!
Humphrey:Noroc!
Lizzy:Noroc!
Și așa cei doi prieteni își beau ceaiul împreună.

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum