A doua zi, Lizzy era la școală și lua masa cu Margareta.
Margareta:Scrii din zori! Ce scrii acolo?
Lizzy:Mi-a dat Humphrey niște sfaturi și eu le urmezi.
Margareta:Pot să văd și eu?
Lizzy:Desigur.
Îi dă caietul și Margareta se uită prin el.
Margareta:Ce tare! Mai bine se făcea terapeut decât majordom.
Lizzy:😊Și asta e pentru tine.
Și îi dă un plic.
Lizzy:Te eștept în clasă.
Și pleacă. Atunci Margareta deschide plicul. Era o scrisoare în care scria:
„Îți mulțumesc că ai fost lângă mine în perioadele grele. A ta prietenă, Lizzy."
Și a zâmbit. După ore, Lizzy a plecat acasă.
Lizzy:Humphrey! Am venit acasă!
Humphrey:Oh! Bine ai venit acasă draga mea Lizzy!
Lizzy:Bine te-am găsit Humphrey.
Humphrey:O, dragă, ai avut o zi proastă?
Lizzy:Mmm....
Humphrey:Să nu-ți faci griji! Știu ce te va înveseli, permite-mi să-ți fac o ciocolată caldă delicioasă!
Lizzy:Serios? Bine. Mă duc să mă schimb și vin.
Și urcă sus la ea în cameră să se schimbe. Își luă o rochiță verde cu dantele albe și se duce jos în bucătărie.
Humphrey:Mai întâi lasă-mă să intru în spiritul festiv...
Și își pune pe cap cordeluța cu coarne de ren.
Humphrey:Iată-ne!
Lizzy:Mersi.
Humphrey:Îți voi arăta cum să faci niște bombe de cacao delicioase!
Lizzy:Bine.
Humphrey:Mai întâi iau niște forme de silicon, apoi topesc niște ciocolată neagră, ai vrea să lingi lingura?
Lizzy:Desigur.
Humphrey:Poftim. Iată-te!
Și linge lingura de ciocalată.
Humphrey:În timp ce lingi lingura, voi lipi un strat de ciocolată în forme.
După ce turnă ciocolată în silicon....
Humphrey:Odată gata, le voi da la frigider până se întărește primul lighean înainte de a aplica al doilea strat de ciocolată.
Le băgă în frigider și după ce îngheță, le scoate.
Humphrey:Odată gata, voi da apoi formele la frigider timp de o oră.
Și le băgă din nou în frigider. După o oră le scoate.
Humphrey:Pe măsură ce ciocolata se răcește, voi încălzi o tigaie până se încălzește. Odată ce ciocolata este întărită, scot cutiile din forme și las tigaia deoparte să se răcească doar puțin.
După ce le scoate din silicon.
Humphrey:Umplu apoi formele cu o linguriță de pudră de ciocolată caldă, o lingura de mini marshmallows si un praf de stropi de Crăciun.
După ce le pune în formele de ciocolată....
Humphrey:Apoi topesc o jumătate din formele de ciocolată pe tigaia caldă și presează cele două jumătăți împreună, asigurându-mă că este bine etanșată!
După ce le lipi, le pune pe o farfurie și....
Humphrey:În continuare, stropesc deasupra niște ciocolată albă topită și acopăr cu niște stropi la sfârșit iau o cană festivă și pun bomba de ciocolată înăuntru...Încălzesc puțin lapte si turnăm deasupra!
După ce pune bomba în cană, turnă lapte cald în el și începe să se topească.
Humphrey:Uită-te la asta!
Lizzy:WOW! Ce tare!
După ce turnă laptele în cană...
Humphrey:O garnitură de trestie de bomboane, un amestec cu omul meu de zăpadă de marshmallow... AWW, se înmuiează frumos în cada de cacao!
Lizzy:😁
Humphrey:În sfârșit, un strop generos de smântână deasupra, niște stropi festive și gata!
Și îi dă cana lui Lizzy. Ea îl gustă și....
Humphrey:Sper să te bucuri de ciocolata caldă de Crăciun!
Lizzy:E bună! Mulțumesc Humphrey!
Humphrey:Cu plăcere.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...