Capitolul 41

4 0 0
                                    

A doua zi, Lizzy și Humphrey se întorc acasă în Ridely. Se termină și vacanța și Lizzy îmbrăcată în haine groase, cu beretă în cap și ochelari de vedere pe nas se duce la școală să le povestească prietenilor ei vacanța în Scoția.
Lizzy:Aceștia sunt părinții lui Humphrey:Abrielle și Benny.
Eldon:Ce tineri sunt.
Lilly:Da. Sunt așa..... Diferiți de noi.
Louise:Și unde ai fost mai exact?
Lizzy:Glen Etive. Este un mic sătuc din Scoția. Are niște munții și o priveliște așa frumoasă. Diferită de aici. Au un pește așa bun și laptele lor de oaie e extraordinar! Aici mi-am făcut prieten o oaie neagră:Collie. Aici eram pe munți și aici eram la pescuit.
Grup:😄
Deodată trece Mallie neagră din cap până-n picioare fără să-i salute.
Lizzy:WOW! Mallie chiar că e din ce în ce mai rece. 😔
Margareta:Lasă asta Lizzy. Măcar ne ai pe noi. Frumoase imaginile!
Lizzy:Mulțumesc.
După ore ajunge acasă unde îl găsește pe Humphrey, ca de obicei, în bucătărie.
Lizzy:Humphrey?
Humphrey:Oh! Bună draga mea Lizzy! Bine ai venit acasă! O, dragă, ai avut o zi proastă?
Lizzy:Cu toții avem zile proaste. Trebuie să învățăm să trăim cu ele. Dar nu despre asta este vorba. Mallie devine din ce în ce mai rece și ani retrasă. Nu știu ce voi face mai departe cu ea. Margareta spune să stau liniștită.
Humphrey:Și are dreptate. Nu vă faceți griji, știu soluția perfectă! Ce zicem să facem un om de zăpadă afară?
Lizzy:Păi... Putem Humphrey? Avem zăpadă suficientă?
Humphrey:Desigur. Urmează-mă!
Lizzy:Imediat să-mi pun mănușile.
Se îmbrăcă bine și cei doi ieși afară.
Humphrey:Bine, să începem! Eu voi face trunchiul și picioarele și tu faci capul!
Lizzy:Bine.
Și se apucă de treabă. În timp ce făcea capul omului de zăpadă, Lizzy luă un bulgăre și îl ținti pe Humphrey.
Humphrey:Huh?
Lizzy:😅
Humphrey:Oh! Chestia obraznică! Ei bine, a fost o lovitură excelentă! Dar gata de prostii! Să ne întoarcem la muncă!
Lizzy:Bine. 😁
În final, cei doi termină de făcut bulgării.
Humphrey:Iată-ne! Eu zic că e capul?
Lizzy:Da. Uite-l.
Și îi dă bulgărul lui Humphrey:
Humphrey:Să ne uităm la el! Minunat! Ai făcut o treabă minunată cu acel cap! Să vedem cum arată...
Și îl pune peste celălalt bulgăr.
Humphrey:Iată-ne! Splendid!
Aduc câteva obiecte din casă și îl decorează.
Humphrey:Acum hai să-i dăm o pălărie melon, niște nasturi pentru ochi un papion fantezist... Mai mulți nasturi și o mustață creion! Ce om de zăpadă splendid!
Lizzy:Seamănă cu tine. O să te numesc.... Humphrey!
Humphrey:Da! Chiar eu! Sper că te-ai distrat făcând-o cu mine! Ce zicem că scăpăm din frig și să facem niște cacao, Himm?
Lizzy:Chiar merită pentru ziua asta. Da.
Humphrey:Haide!
Și cei doi merg fericiți în casă la căldură.

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum