Veni iarna și veni săptămâna sărbătorilor de Crăciun. Lizzy îl aștepta acasă pe Humphrey să vină cu bradul. Ea era îmbrăcată într-o rochiță verde deschis cu dantele albe la gât și mâneci. Deodată veni Humphrey cu ditamai bradul.
Lizzy:Humphrey!
Humphrey:Bună, draga mea Lizzy! După cum vezi, m-am întors cu bradul de Crăciun!
Lizzy:Am văzut. Te-am așteptat.
Humphrey:Vrei să mă ajuți să-l decorez?
Lizzy:Da. Cu mare drag.
Humphrey:Minunat! Haide atunci!
Se duc în living și Humphrey pune bradul pe o tavă mare lângă fereastră.
Humphrey:Iată-ne! Hai să luăm plasa!
Îi tăia plasa și pe urmă îi spune:
Humphrey:Acolo! Acum suntem gata să decoram!
Lizzy:Bine.
Humphrey:Acum, dacă vom împodobi un pom de Crăciun, trebuie să purtăm ținute adecvate!
Și scoate din spatele lui două bendițe cu urechiușe și cornițele de ren.
Lizzy:WOW!
Humphrey:Am niște bentițe festive pentru noi! Una pentru tine și una pentru mine!
Lizzy:Mulțumesc.
Și le pune în cap. Lizzy scutură un pic capul scoțând sunete de clopoței.
Lizzy:😁
Humphrey:Da, foarte festiv! În continuare, luminile de Crăciun!
Dar luminițele erau așa de încurcate.
Humphrey:Aoleu. Întotdeauna se încurcă mai degrabă, nu-i așa? Să-ți spun, de ce nu mă lași să dezlec toate astea în timp ce iei globurile?
Lizzy:Bine. Mă duc acum.
Humphrey:Corect, du-te!
Globurile le găsi Lizzy în pod. Când coborâ îl găsi pe Humphrey cu luminițele în jurul lui.
Lizzy:Humphrey? 😅
Humphrey:Oh. Bună. Da, parcă sunt încurcat acum! Ei bine, după cum poți vedea, măcar funcționează! Mă poți ajuta te rog să mă dezleg?
Lizzy:Da. Desigur.
Și îi luă luminițele de pe el punându-le în brad.
Humphrey:Cred că arată mai bine pe copac decât pe mine!
Lizzy:😅 Erai comic!
Humphrey:Acum, globuri! Acum, ai putea te rog să-mi dai un glob?
Lizzy:Da. Desigur.
Și îi dă unul.
Humphrey:Mulțumesc! Merge acolo... Ah, poți să-mi dai un Robin, te rog?
Lizzy:Care..... Acesta?
Humphrey:Da. Uite la tine! Dulce!
Și decoră bradul cu globuri și păsărele din plastic.
Humphrey:Acolo! Uită-te la asta! Ți-ar plăcea să faci onorul de a aprinde luminile?
Lizzy:Da. Desigur.
Humphrey:La trei.
Humphrey și Lizzy:Unu, Doi, Trei...
Luminițele s-au aprins.
Humphrey:Ohhh, frumos! Îți mulțumesc foarte mult că m-ai ajutat să împodobesc bradul de Crăciun!
Lizzy:Cu plăcere.
Și veni lângă el luându-l în brațe.
Lizzy:Crăciun fericit Humphrey!
Humphrey:Crăciun fericit Lizzy!
În dimineața de Crăciun Humphrey citea iar Lizzy deschidea cadourile de Crăciun. Se uită la ea și era fericit când Lizzy se bucura. Ca atunci când era mică înainte de boală.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...