Era o vreme mohorâtă. Lizzy cu părul prins în două codițe și îmbrăcată într-o rochiță de culoarea muștarului și cu volănașe albe, stătea la geam și astepta ca ploaia să se oprească. Deodată aude un morhănit. Era Humphrey în spatele ei.
Humphrey:Bună draga mea Lizzy!
Lizzy:Humphrey! Plouă. Trebuia să mă duc la călărie cu Margareta însă....nu se mai poate astăzi.
Humphrey:Da, îmi pare rău pentru ploaie de azi, dar știi ce? Este vremea perfectă pentru un joc frumos de-a v-ați ascunselea în interior!
Lizzy:V-ați ascunselea? Serios? Nu am mai jucat asta de când eram mică. Desigur.
Humphrey:Să-ți spun, voi număra până la 100 și te ascunzi! Corect, gata?
Lizzy:Gata.
Humphrey:1,2,3,4...
Lizzy se duce în camera ei unde se ascunde în șifonier. Humphrey după ea.
Humphrey:Hmmm, acum unde ai putea fi, mă întreb?
Se duce la șifonier, deschide ușa și o găsește acolo.
Lizzy:Oh! M-ai găsit!
Humphrey:Te-am gasit! Mă bucur să văd că nu ai dispărut în țara Narniei! E rândul meu să mă ascund! Acum, numără până la o sută!
Lizzy:1, 2, 3, 4, 5...
După ce numără, Lizzy se duce în camera lui unde îl găsi ascuns sub perdele.
Lizzy:Humphrey. Iar te-ai ascuns sub perdele?
Și le dă la o parte.
Humphrey:Ah! 🤣
Lizzy:🤣 Te văd!
Humphrey:M-ai găsit! Bine făcut! E rândul tău să te ascunzi! Voi număra! 1, 2, 3, 4, 5, 6...
Se duce în sala de mese unde se ascunde sub masă.
Humphrey:Hmmm, unde ar putea fi acum? Cred că știu...
Dă un scaun la o parte și o găsi.
Humphrey:Haha! Sub masa? Clasic! Randul meu! Numără până la o sută!
Lizzy:1, 2, 3...
După ce numără se duce jos în cămară unde îl găsește pe Humphrey mâncând morcovi.
Lizzy:Humphrey? Ce faci acolo?
Humphrey:Oh! Ei bine, ASTA este potrivit! Majordomul din cămară! Mi s-a cam înspăimântat în timp ce te așteptam! Rădul TĂU să te ascunzi! Voi număra 1, 2, 3...
Se duce tot în sala de mese de data aceasta ascunzându-se sub draperii, ca Humphrey.
Humphrey:Am să te găsesc. Pregatită sau nu, eu vin.
Lizzy trage puțin draperia și....
Humphrey:Cine e acolo?
Când o văzu o trage înapoi.
Humphrey:Aha!
Și se duce lângă ea trăgându-i draperiile.
Humphrey:Ascunsă după perdele, nu? Clasic! Bine, rândul meu!
Lizzy:1, 2, 3, 4, 5, 6...
După ce numără ieși afară și observă că ploaia s-a oprit.
Lizzy:S-a oprit ploaia.
Humphrey:Hapciu!
Se întoarce și îl găsește pe Humphrey ascuns sub mașină.
Lizzy:Humphrey!
Humphrey:O bravo! M-ai găsit! Asta te face să fii câștigătoare! De ce nu intrăm înăuntru și bem o ceașcă bună de ceai, hmm?
Atunci, cu un zâmbet larg, Lizzy se băgă și ea în mașină și îl îmbrățișă călduros pe Humphrey. Așa, Lizzy si-a adus aminte de copilăria înainte de boală.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...