Capitolul 32

7 0 0
                                    

A doua zi dis de dimineață, Lizzy s-a dus la școală.
Lizzy:Nu pot Margareta. Nu pot să merg la Londra. Nu pot să-l las pe Humphrey. Iartă-mă.
Margareta:Știi. Nici eu nu pot. Mă ia viroze iarna.
Lizzy:Hai să vedem dacă l-am luat.
Se duc pe panou și se găsesc.
Lizzy:L-am luat! L-am luat!
Margareta:Și eu! Și eu!
Deodată cineva o împinge aspru pe perete. Era Mallie.
Lizzy:Mallie? Ce faci?
Mallie:Tu! De când ai venit aici toată atenția s-a dus asupra ta! Mi-ai luat iubitul și din cauza ta a plecat din școala asta! Meriți să mor! Trebuie să mori! Mori! Să nu te mai văd! Mori!
Margareta:Mallie!!! Cum îndrăznești să-i spui asta? Nu înțelegi că Lizzy e bolnavă?! Are anxietate!
Atunci Lizzy cu inima înfrânta pleacă din școală.
Margareta:Lizzy! E numai vina ta!
Și fugi după ea.
Lilly:Fată. N-a fost bine ce-ai făcut. Fetița asta e bolnavă pe bune.
Eldon:Dacă se omoară e numai din vina ta.
Adelle:Cred că ar fi mai bine să nu mai fi prieteni cu tine.
Louise:Da. Așa e mai bine.
Mallie:Stați! Nu!
Dar ei plecaseră.
Mallie:Bine! O să vedeți voi!
Și plecă îmbufnată. Ajunge Lizzy acasă și îl găsi pe Humphrey în living.
Humphrey:Oh! Bine ai venit acasă draga mea Lizzy! Ai avut o zi frumoasă?
Dar cu lacrimi în ochii, fără să-l mai asculte pe Humphrey fugi repede în camera ei.
Humphrey:Littie? Littie? S-a întâmplat ceva?
Intră în cameră, se trânti în pat și începe să plângă foarte tare. Era pentru prima dată când primește bullying la școală. Dat fiind și bolnavă. Deodată se aude un ciocănit la ușă.
Lizzy:😭 Da? 😭
Era Humphrey.
Humphrey:Bună Littie. Te rog pot sa intru?
Și îi făcu cu mâna să intre. Atunci Humphrey se așeză lângă ea și îi spune:
Humphrey:S-a întâmplat ceva astăzi? Știi că poți să-mi spui orice, nu? De ce nu încerci să-mi șoptești la ureche, hmm?
Atunci Lizzy și-a prins curaj și a început să spună:
Lizzy:M-am dus la școală. Am luat examenul doar că.... De când am venit aici, Mallie a început să fie geloasă pe mine. M-am împins tare în perete. Și mi-a zis că trebuie să mor! 😭
Humphrey:Ai fost agresat azi?
Lizzy:Da... 😭
Humphrey:Oh, Littie... Îmi pare atât de rău să aud asta. Nu pot să încep să-mi imaginez cât de îngrozitor trebuie să te simți acum...
Deodată începe să se lase o liniște cumplită.
Humphrey:Bullying-ul poate lua multe forme diferite, se poate întâmpla din orice motiv, se poate întâmpla oricui dintre noi în orice moment al vieții noastre. Nu este corect și nu este drept.
Atunci Humphrey îi luă chipul angelic al lui Lizzy și începe să-i șteargă lacrimile.
Humphrey:Dar lucrul important de reținut este să faci ceea ce tocmai ai făcut; Vorbește și spune cuiva. Apoi acea persoană poate lua măsurile necesare pentru a se asigura că nu ți se va mai întâmpla niciodată. Mulțumesc că mi-ai spus. Acum, vino aici. Cred că ai nevoie de o îmbrățișare.
Atunci Lizzy se aruncă în brațele protectoare ale lui Humphrey.
Lizzy:Nu vreau să mor Humphrey. Nu vreau!
Humphrey:Nu vei muri. Îți promit. Nu vei muri.
Lizzy:Humphrey.... 😔

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum