Trecu vara și veni toamna. Lizzy avea un examen foarte important la școală și trebuia să învețe toată ziua. Era în living. Purta o rochie albăstruie cu dantelă la gât. Deodată veni la ea Humphrey.
Humphrey:Bună, draga mea Lizzy.
Lizzy:Bună Humphrey.
Humphrey:Lucrezi din greu văd?
Lizzy:Da. Așa e. Am un examen foarte important. Margareta mi-a spus că trebuie să iau punctajul maxim ca să trec mai departe cu gradul.
Humphrey îi pune ceai în ceașcă și i-o lăsă pe masă.
Humphrey:Credeam că ai nevoie de o pauză, așa că... m-am gândit să-ți aduc niște ceai.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Îți las asta acolo. Sper să îți placă.
Dă să plece dar Lizzy îl opri.
Lizzy:Humphrey?
Humphrey:Hmm?
Lizzy:Mă ajuți și pe mine te rog?
Humphrey:Ai nevoie de ajutorul meu?
Lizzy:Da.
Humphrey:Cu siguranță! Te voi ajuta cu plăcere. Cred că este timpul pentru un test pop, nu-i așa?
Și își pune pe cap o pălărie de absolvire.
Humphrey:Acum, întrebarea #1. Faceți exerciții fizice regulate?
Lizzy:Da.
Humphrey:Minunat! Exercițiile fizice stimulează nu numai corpul, ci și mintea. Intrebarea 2. Îți gestionezi timpul eficient?
Lizzy:Da.
Humphrey:Minunat. Nu uita să pui termene limită în calendar și nu îți fie teamă să întrebi profesorii, lectorii și tutorii dacă ai nevoie de timp suplimentar. Acum întrebarea #3. Mănânci sănătos?
Lizzy:Da.
Humphrey:Minunat. Pentru că nu uita, un corp sănătos înseamnă o minte sănătoasă.
Și îi lăsă un măr pe masă.
Humphrey:O să-ți las asta acolo. Și în sfârșit, întrebarea #4. Te odihnești suficient la pat?
Lizzy:Da.
Humphrey:Minunat, pentru că toți avem nevoie de cel puțin 8 ore de somn pentru a ajuta la promovarea sănătății mentale bune. Ei bine, vești bune. Ai trecut cu brio testul pop. Sunt sigur că dacă îți amintești toate astea pentru examene, atunci vei fi bine. Dar înainte să te las să te întorci la studii, vreau doar să știi că, indiferent de rezultat, voi fi mereu mândru de tine. Și nu uita, succesul nu se măsoară prin numere pe foaia de examen. Atâta timp cât ești fericit și ți-ar face plăcere să faci ceea ce faci cel mai bine în viață. Asta e tot ce ne-ar putea cere oricare dintre noi.
Lizzy:Mulțumesc pentru tot.
Humphrey:Ei bine, te las cu studiile tale, dar dacă ai nevoie de serviciile mele, te rog să suni la sonerie. Mult succes la examene.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey!
Și se pune din nou pe învățat. Acum Lizzy a început să albă încredere că îl va lua.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...