Capitolul 30

7 0 0
                                    

A doua zi, Lizzy a susținut examenul de grad. După ce l-a dat, a ajuns acasă, s-a schimbat într-o rochie albastră închis cu fluturași și cu dantele albe, și s-a dus în living să ia ceaiul cu Humphrey.
Humphrey:Iată-te, Littie, un loc frumos de ceai pentru tine.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Scuză-mă când merg și iau biscuiții pentru noi...
Când să se ridice, o vede pe Lizzy tristă.
Humphrey:Eu spun, E ceva în regulă? Pot spune că ceva te deranjează, poate te pot ajuta, hm?
Lizzy:Um.... Eu....
Humphrey:Știi că orice îmi vei spune va fi întotdeauna sacru și confidențial, nu-i așa? Ești perfect în siguranță cu mine!Te asigur!
Se uită la Humphrey dar nu spune nimic.
Humphrey:De ce nu încerci să-mi șoptești la ureche, hmm?
Lizzy:Bine. Am dat examenul. Bine și frumos. Mi-am adus aminte de tot ce mi-ai spus ieri și le-am aplicat. După examen Margareta mi-a dat o scrisoare de la Donnie. Zice că ar vrea să venim pe la el la Londra dacă avem timp, dacă nu, vine el aici. Și m-a întrebat dacă mă mai gândesc la el și...
Humphrey:Într-adevăr? Ei bine, aceasta este o veste minunată! Ai spus altcuiva?
Lizzy:Nu. Știu doar eu și Margareta.
Humphrey:Doar eu?
Lizzy:Um..... Păi...
Humphrey:Sunt cu adevărat onorat că mi-ai spus primul. Vreau să știi că nimic nu s-a schimbat între noi, dacă ceva, sunt și mai mândru de tine că mi-ai spus!
Atunci Lizzy începe să zâmbească.
Humphrey:Acum, ce zicem să sărbătorim cu biscuiții ăia de care am menționat mai devreme, nu?
Lizzy:Cum adică? Nu înțeleg?
Humphrey:Mă duc să le iau, așteaptă aici...
Se duce în bucătărie și veni înapoi cu biscuiti în formă de curcubeu.
Lizzy:Biscuiți curcubeu?
Humphrey:Iată-ne! Am să las biscuiții ăștia.
Îi pune pe masă și îi zice:
Humphrey:Mulțumesc încă o dată că mi-ai spus.
Lizzy:Cu plăcere.
Humphrey:Acum, muzica!
Pune muzică și cei doi se relaxează mâncând biscuiți și în același timp bea ceaiul.

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum