Capitolul 61

2 0 0
                                    

După sfaturile pe care le-a primit de la Humphrey, Lizzy a încercat să-și ceară iertare de la Donnie culegându-i flori din grădină și de-a scrie o scrisoare pe care le lăsă în dormitorul lui. Când Donnie a ajuns acasă găsi florile și scrisoarea.
„Dragă Donnie. Am greșit! Am greșit foarte mult față de tine! Te-am acuzat pe nedrept. Dar mi-am schimbat părerea față de tine cu ajutorul lui Humphrey. Dacă nu era el, nici acuma nu ne înțelegeam. Am fost o proastă. Am greșit. Te rog să mă ierți. A ta prietenă din copilărie, Lizzy"
Florile le pune într-o vază cu apă și apoi se duce în camera lui Lizzy. Dar o găsi adormită. Deodată în spatele lui era Humphrey.
Humphrey:Te-a așteptat până acum. Dar se pare că a adormit.
Donnie:Așa e. Mi-a scris asta. Spune că a greșit și că-i pare rău. Dar nu sunt supărat pe ea. O înțeleg. Și eu aș fi reacționat în locul ei.
Humphrey:Știu. Vorbești cu ea mâine dimineață. Totodată mâine e și Ziua Îndrăgostiților. Poate îi pregătești ceva.
Donnie:Desigur.
Donnie se duce lângă ea în pat și o sărută pe cap spunându-i:
Donnie:Mulțumesc Lizzy.
A doua zi, Humphrey l-a învățat pe Donnie să facă clătite cu ciocolată. După ce le prepară se duce Donnie să i le ducă. O găsi pe Lizzy, de data acesta, trează.
Donnie:Bună dimineața Lizzy!
Lizzy:Donnie! Te-am așteptat ieri. Ți-am lăsat ceva în pat. Nu știu dacă le-ai văzut.
Donnie:Ba da. Am și citit scrisoarea.
Lizzy:Off! Donnie! Îmi pare foarte rău.
Donnie:N-ai de ce să-ți ceri scuze. Pentru că nu sunt supărat pe tine. Deși, meritam aceea palmă. Serios vorbesc. Uite. T-am făcut asta.
Lizzy:Clătite?
Donnie:Da. Clătite cu ciocolată. Humphrey m-a învățat să le fac.
Le gustă și...
Lizzy:Sunt bune! Ți-au ieșit demențiale!
Donnie:Și asta e pentru tine. 
Și îi oferi un trandafir.
Donnie:La mulți ani de Ziua Îndrăgostiților!
Lizzy:Îți mulțumesc mult!
Donnie:Cu plăcare. Ei, bine. Te las să mănânci. Eu plec la școală. Mai vorbim când ajung acasă, da?
Și ieși din camera ei. Atunci Lizzy a mâncat repede clătitele s-a îmbrăcat și a coborât jos. Când să plece Donnie...
Lizzy:Donnie! Stai! Vin și eu.
Donnie:Ok!
?:Așa te vreau Lizzy!
Era Humphrey de după ușă.
Humphrey:Baftă!
Lizzy:Mulțumim!
Donnie:Mulțumim Humphrey! 
Și așa cei doi pleacă împreună la școală. Războiul dintre ei s-a terminat.  

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum