Capitolul 12

8 0 0
                                    

Lizzy a stat atât de mult în aceea ploaie rece încât s-a îmbolnăvit. Doctorul a examinat-o cu atenție și la final îi spune lui Humphrey.
Doctorul:Nu te speria Humphrey. A răcit. Îi va trece. Trebuie doar să stea acasă până se va vindeca. Mâncare caldă și să nu iasă afară.
Humphrey:Am înțeles.
După plecarea doctorului, Humphrey a stat toată ziua la căpătâiul ei. Seara Lizzy se trezi și îl văzu pe Humphrey că stătea lângă ea și citea.
Lizzy:Humphrey....
Humphrey:Huh! Oh, bine că ești trează. Să-ți simțim temperatura.
Pune mâna pe fruntea ei și constă că încă e fierbinte.
Humphrey:Ohh da. Ți-e încă destul de cald, nu-i așa? Nu-ți face griji, am soluția perfectă pentru asta.
Și îi pune pe frunte un prosop cu apă rece.
Humphrey:Acest lucru te va răcori. Se simte bine, nu-i așa?
Lizzy:Așa și așa...
Humphrey:Am spus: Ai poftă de mâncare? Am niște supă fierbinte aici pentru tine.
Încercă să-i dea să mănânce dar Lizzy refuză.
Lizzy:Nu. Nu acum te rog.
Humphrey:Nu?
Lizzy:Nu pot să mănânc.
Humphrey:Oh! Foarte bine. Poate că tot ce ai nevoie este să te întorci la culcare. Și am.....
Și scoate din spatele lui un ursuleț din pluș bej.
Humphrey:Ursul tău este aici pentru tine. Companie nouă și eram pe cale să începem să citim: Leul, vrăjitoarea și garderoba.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Vrei să auzi câteva?
Lizzy:Da. Te rog.
Humphrey:Minunat. Capitolul unu: Lucy se uită într-un dulap. „Au fost odată patru copii care se numeau Peter, Susan, Edmund și Lucy. Această poveste este despre ceva ce li s-a întâmplat...".
Și în timp ce citea Lizzy a adormit din nou. Era în siguranță și fericită. A stat două săptămâni acasă iar după ce s-a vindecat Lizzy s-a întors la școală. Ceea ce va găsi acolo....

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum