Odată cu reîntoarcerea doctorului din Londra Humphrey primi acele cărți despre anxietate și începe să le citească. Lizzy creștea și se făcu o domnișoară frumoasă dar foarte retrasă. De altfel, ea a început să nu mai vadă bine așa că uneori poartă ochelari.
1 Ianuarie 1898. Humphrey intră în casă după ce a văzut spectacol de lumini la trecerea dintre ani. Își pune fularul în dressing iar acolo o găsește pe Lizzy. Era îmbrăcată într-o rochiță indigo cu danteluțe bine croite.
Humphrey:Bună! Eu spun ce cauți ascunsă aici în vestiar?
Atunci Lizzy cu ochii în pământ arată cu degetul în stânga ei fără să scoată un sunet.
Humphrey:Ah, văd... Petrecerea devine un pic cam mult, nu-i așa?
Se scutură și apoi îi spune intrând în jocul ei mintal.Humphrey:Înțeleg... Da, par să se distreze minunat în absența mea. Nu cred că le va fi dor de mine, ceea ce îi face invitații nostrii de onoare!
Se așeză lângă ea iar Lizzy începe să-și ridice capul din pământ.
Humphrey:Și treaba mea este să te fac să te simți absolut confortabil.Lângă ei aduce ceainicul și cu ceașca de ceai.
Humphrey:Așa că am niște ceai calmant aici pentru tine.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey.
Luă ceșcuța și începe să bea din ea.
Humphrey:Și să nu-ți faci griji, am chemat deja un taxi să-i ducă acasă. Sunt chiar aici pentru tine! Și, ca să treacă timpul, o să vă citesc câteva din „Cartea pisicilor lui Old Possum".Cântecul Jellicles
Pisicile Jellicle sunt albe și negre,
Pisicile Jellicle sunt destul de mici;
Pisicile Jellicle sunt vesele și strălucitoare,
Și plăcut de auzit când ei se strecoară.Lizzy:Citești foarte frumos Humphrey. Și aș vrea să petrec mai mult timp cu tine să-mi citești. Nu vreau să mă duc la școală.
Humphrey:Trebuie Lizzy. O aristocrată trebuie să știe carte. Nu te duci departe de lângă mine Lizzy. Te vei duce la Școala din Bellingham. O să-ți placă. O să vezi.
Lizzy:Dacă tu spui asta.....
O mângâie pe cap și apoi continuă să-i citească în timp ce micuța bea ceai.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...