După acele zile negre, Lizzy și Humphrey citeau în living. Lizzy era îmbrăcată într-o rochiță turcoaz purtând pe cap o bentiță din perle. Deodată pe Lizzy o lua somnul. Humphrey o văzu, o luă în brațe și o duce în camera ei.
Lizzy:Humphrey...
Se uită la chipul ei somnoros și îi zâmbi. O băgă în pat așa îmbrăcată și o lăsă să doarmă.
A doua zi, Lizzy s-a întors la școală. Era pe hol ținută în brațe de Margareta.
Margareta:De când ai lipsit, spiritele sau mai calmat.
Lizzy:Te rog. Nu îmi mai aminti. Dacă nu era Humphrey cred că eram moartă atunci.
Grupul:Lizzy! Lizzy!
Și veni lângă ea fostul grup al lui Mallie.
Lizzy:Voi?
Eldon:Ne pare rău pentru ce ți-am făcut.
Lilly:Mallie a înnebunit atât de tare încât noi n-am mai putut rezista.
Louise:Ști. Și noi avem probleme. Eu în schimb nu prea văd clar.
Lilly:Eu am alergi.
Eldon:Eu am o problemă cu gândirea.
Adelle:Și eu am probleme de concentrare. Ne pare foarte rău Lizzy. Dacă ne poți ierta vreodată.
Se uită la Margareta și zice.
Lizzy:De uitat, nu pot să uit ce mi-ați făcut. Dar pot să vă dau o a doua șansă.
Grupul:Mulțumim Lizzy!
Și o ia în brațe.
Lizzy:Eh! Margareta. Se pare că ne-am mai făcut încă 4 prietenii.
Margareta:Așa e!
După ore, ajunge acasă. Îl găsește pe Humphrey la bucătărie.
Lizzy:Humphrey?
Humphrey:Oh! Bună Littie! Bine ai venit acasa! Dragă, ai avut o zi proastă?
Lizzy:Nu chiar. Se pare că grupul lui Mallie s-a rupt. Foștii ei prieteni și-au cerut iertare iar ea.....
Humphrey:Nu îți face griji, știu ce te va înveseli! Hai să facem niște biscuiți împreună!
Lizzy:Serios? Mulțumesc Humphrey!
Humphrey:Bine, acum mai întâi vom crea untul și zahărul împreună.
Lizzy:Punem și zahăr brun?
Humphrey:Da.
Și le pune în castron.
Lizzy:Arată bine!
Humphrey:Hmm, da, una dintre cele mai frumoase amintiri ale mele a fost că făceam biscuiți cu mama când eram copil, mereu mă învesea...
Lizzy:Ah! Ce drăguț? Când îmi faci cunoștință cu ai tăi?
Humphrey:Trebuie să mergem în Scoția. Chiar n-ar fi o idee rea. Dar să fi în vacanță. Oh! Ți-ar plăcea să faci onorurile de mixare?
Lizzy:Da. Desigur.
Și amestecă compoziția.
Humphrey:Ahh! Ai amestecat asta frumos! Bine făcut!
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Acum am pus oul si extractul de vanilie.
Și amestecă din nou.
Humphrey:Ha! Bravo! Acum putem adăuga ingredientele uscate... Vei avea nevoie de această lingură de lemn pentru a amesteca ingredientele uscate!
Și i-o dă.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Acum, vom adăuga împreună făina simplă, bicarbonatul de sodiu și sarea.
Și amestecă.
Humphrey:Minunată amestecare! Acum hai să adăugăm chipsurile de ciocolată...
Le toarnă în castron iar Lizzy le amestecă în compoziție.
Humphrey:Amestecare bună! Acum să le punem pe tăvi de copt...
Și pune câte o lingură pe tavă.
Humphrey:Frumos! Bine făcut!
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Ți-ar plăcea să lingi lingura?
Lizzy:Humphrey. Nu-i comestibil.
Și pune lingura în chiuvetă. Tăvile sunt băgate în cuptor și Humphrey îi spune:
Humphrey:În ei merg! Vor fi gata în 8-10 minute...
Lizzy:Bine. Atunci mă duc să mă schimb.
Și se duce în camera ei. Se întoarce după câteva minute îmbrăcată într-o rochie turcoaz închis.
Lizzy:Am revenit. Cum merge?
Humphrey:Acum, să vedem cum arată! Oooh!
Scoate tava din cuptor și biscuiți sunt rumeniți și gata de mâncat.
Humphrey:Minunat! Uită-te la asta!
Lizzy le mirosi și spune:
Lizzy:Miroase bine!
Se duc în living, Humphrey pune pe o farfurie biscuiți și i le dă cu un pahar de lapte.
Humphrey:Iată-ne! Lapte și fursecuri.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey!
Și începe să le mănânce.
Lizzy:Mmm! Bune!
Humphrey:Îți mulțumesc foarte mult că m-ai ajutat să le fac! Sper să te înveselească!
Lizzy:Cu plăcere. Ști Humphrey? Ar fi frumos să mergem la ai tăi în Scoția.
Humphrey:Da dar avem mult de mers. Ei stau în culmi de munte.
Lizzy:N-are nimic! Vreau să cunosc și partea cealaltă a Regatului Unit!
Humphrey:Bine. Atunci așa facem!
CITEȘTI
Little Lizzy
ФанфикEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...