Capitolul 66

8 0 0
                                    

A doua zi dis de dimineață Humphrey îl ia la explicații pe Donnie.
Humphrey:Cum ai putut Donnie să faci una ca asta? Cum ai îndrăznit s-o lovești pe Lizzy?!
Donnie:A fost un accident, Humphrey! Am fost nervos! N-am vrut să se întâmple asta. Trebuie să vorbesc cu ea.
Humphrey:Acum nu. Lizzy nu mai vrea să te vadă. Ascultă-mă Donnie. Nici eu nu aș fi îndrăznit să ridic mâna în fața unei femei. Mai ales în fața lui Lizzy. Rămâi în camera ta și gândește-te de 100 de ori la ce-ai făcut. După ce te-ai calmat și Lizzy de asemenea, te las să vorbești cu ea. Acum du-te.
Și Donnie pleacă în camera lui. Humphrey era devastat de tot ce s întâmplă în casă. Se așeză pe canapea și lângă el era Butler Bear, ursulețul din copilăria lui Lizzy. Atunci Humphrey îi veni o idee pentru a o înveseli. Lizzy, imbrăcată într-o cămașă albă, era în camera ei și stătea lângă geam. ea devenea din ce în ce mai tristă după ultimele evenimente. Deodată se aude ușa.
Lizzy:Dacă ești Donnie, te rog să nu intri.
Humphrey:Sunt eu Lizzy. Humphrey. 
Lizzy:Bine. Intră. 
Și intră încet în camera ei. Când o văzu că e din nou tristă, inima lui începu să se rupă în bucăți. 
Humphrey:Bună Littie.
Lizzy:Bună. 
Humphrey:Văd că ai avut una din acele zile.
Lizzy:Și asta dar și din cauza celor întâmplate. Parcă toată răutatea vine asupra mea. Și asta mă doare. 
Humphrey:Pot să intru?
Lizzy:Desigur.
Humphrey:Da?
Lizzy:Mmm..
Humphrey:Mulțumesc. 
Și închide ușa in urma lui. 
Humphrey:Îmi pare rău că ai avut o zi proastă. 
Se aproprie încet de ea și îi spune:
Humphrey:Dacă aș putea fi atât de îndrăzneț, arăți ca și cum ai avea nevoie de o îmbrățișare...
Auzind aceste cuvinte, Lizzy începu să-și aducă aminte de asta acum 9 ani:
„Humphrey:Dacă pot fi atât de îndrăzneț. Arăți de parcă ai nevoie de o îmbrățișare, am dreptate?
Lizzy:Da...
Humphrey:M-am gândit eu.
Humphrey:E pentru o formalitate de plecare odată, dacă îmi permit?
Humphrey:Acolo acolo. E în regulă. Ești în siguranță. Sunt aici. Auzi aia? Acesta este sunetul bătăilor inimii mele. Ia un moment pentru a te opri, asculta și respira."
Humphrey:Dar cumva, nu cred că o îmbrățișare de la mine va fi suficientă pentru a te face să te simți mai bine, motiv pentru care am adus un ajutor...
Și îl scoate din spatele lui pe Butler Bear.
Lizzy:Butler Bear! Oh! Humphrey...
Deodată, din ochii ei începe să-i curgă lacrimi de bucuria vremurilor vechi și frumoase.
Humphrey:Exact! Butler Bear! Și amândoi sperăm să-ți oferim cea mai caldă și mai confortabilă îmbrățișare vreodată cu permisiunea ta!
Lizzy:Cum să nu-ți permit!
Și îi cade în brațe. Pe Butler Bear îl strânge la piept în timp ce Humphrey o ținu strâns în brațele lui. 
Humphrey:Este în regulă pentru mine să te îmbrățișez?
Lizzy:Da...
Humphrey:Da? Minunat...
Se lăsă pentru un moment liniște până când...
Humphrey:Butler Bear ar dori să știe dacă el îți poate da o îmbrățișare?
Lizzy:Desigur. Deja e în brațele mele. Mi-a fost dor de el. Tu și cu el știți prin câtă durere am trecut. 
Humphrey:Ea a zis da!
Lizzy:Humphrey...
Humphrey:Foarte bine, sperăm că te simți mai bine. Iată o îmbrățișare frumoasă pentru tine!
Lizzy:Mulțumesc.
După alte clipe de liniște, Lizzy spune:
Lizzy:Îți aud din nou bătăile inimii.
Humphrey:Așa e. Acolo, ia-ți acest timp pentru a-ți îmbrățișa propriul pluș în timp ce asculți bătăile inimii mele și aceste cuvinte de iubire de sine, rămâi atâta timp cât îți place.
Lizzy:Mmm...
Humphrey:Mai întâi să respirăm adânc...
Și începe să tragă aer în piept.
Humphrey:Și o respirație adâncă...
Și îl dă drumu.
Humphrey:Ești frumoasă atât în interior cât și în exterior.
Lizzy:Crezi asta?
Humphrey:Desigur. Corpul tău este perfect așa cum este. Ești puternică și curajoasă. Ești bună și generoasă. Ești inteligentă și talentată. Ești bună. Contează. Ești iubită. Tu aparții aici. Meriți să fii fericită. Ești demnă de dragoste și bunătate. Poți face orice îți pui mintea. Poți face față oricăror provocări care îți ies în cale. Ai atât de multe de oferit acestei lumi. Ești demnă. Ești întreagă și completă așa cum ești. Ești mai puternică decât crezi. Este în regulă să-ți pui nevoile pe primul loc. Contribui la lucruri frumoase în această lume, chiar dacă sunt mici. Ești un fel și nimeni nu te poate înlocui. Meriți să fii pe deplin exprimată în cine ești. Ți se permite să fii unică. Meriți să reușești. Cred în tine. Totul va fi bine. O zi la un moment dat. Un pas la un moment dat. Ești demnă de lucruri bune. Ești mult mai puternică decât îți dai seama. Ai puterea de a face față oricărei dificultăți. Meriți să fii bună cu tine însuți. Ești independentă și îți controlezi viața. Ești capabilă. Totul este sub control. Ești în siguranță chiar în acest moment. Ai înțeles? 
Dar niciun răspuns nu veni din partea lui Lizzy.
Humphrey:Lizzy?
Și o găsi adormită. Humphrey zâmbi, o lua în brațe și o pune în pat. Îi dă și pe Butler Bear, o sărută pe frunte, îi spune:
Humphrey:Somn ușor, scumpo!
Și ieși din cameră lăsând-o să doarmă. 

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum