Lizzy era la baie. Se gândea la acele amintiri fericite dinaintea boli. Anxietatea o termina și mai tare. Dar n-avea ce face. Se liniști, ieși din cadă, se uscă și se îmbrăcă într-o rochiță turcoaz cu o fustiță bej și bufantă iar în părul ei și-a prins o fundiță.
Humphrey o aștepta la scări.
Humphrey:Ai avut o baie plăcută?
Lizzy:Da. Cât de cât.
Humphrey:Minunat. Hai să mergem la o plimbare. Am pregătit prânzul la picnic.
Și cei doi au mers în pădure unde au făcut un picnic.
Humphrey:Ah, da, ziua perfectă pentru un picnic, dacă o spun și eu. E bun senvișul?
Lizzy:Da.
După câteva minune de stat la picnic, Humphrey se uită la ceas și când văzu ce oră e, se sperie.
Humphrey:Doamne, am pierdut noțiunea timpului de care am nevoie pentru a sorta ceaiul de după-amiază. Dă-mi voie să te ajut să te ridici.
O ridică pe Lizzy, strâng picnicul și pornesc spre casă. Când au ajuns, Lizzy a luat ceaiul de după-amiază afară, în grădină.
Humphrey:Nu există nimic ca un loc frumos de ceai în propria grădină. Dă-mi voie să-ți torn o ceașcă.
Îi turnă și pe urmă i-o dă să bea.
Humphrey:Iată.
Lizzy:Mulțumesc.
Și timpul trecea până când veni seara și ora cinei. Lizzy lua cina în living. De data această era îmbrăcată într-o rochiță verde cu dantele albe. Veni Humphrey cu o tavă în care se afla un preparat.
Humphrey:Cina de diseară este somon pe crut, servit cu sparanghel și mazăre de grădină. Poftă bună.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey.
Și începe să mănânce. După ce mâncă, Lizzy spune:
Lizzy:Am terminat.
Humphrey:Totul e gata?
Lizzy:Da.
Humphrey:Sper că ți-a plăcut. Lasă-mă să șterg asta.
Luă farfuria și o duce în bucătărie. Dar veni după câteva minute cu un desert.
Humphrey:La final, la desert avem un cheesecake New York servit cu compot de zmeura. Poftă bună. Sper să vă placă.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey.
În timp ce mâncă desertul, Humphrey se duce să spele vasele. După câteva minute, Lizzy termină de mâncat.
Lizzy:Am terminat.
Humphrey:Totul e gata?
Lizzy:Da. Am terminat și cu desertul.
Humphrey:Minunat. Sper că v-a plăcut. Voi șterge asta. Și te voi lăsa să te pregătești de culcare.
Lizzy:Bine Humphrey.
Se îmbrăcă și se pune în pat. Veni și Humphrey, se așeză lângă ea și o întreabă.
Humphrey:Toate confortabile?
Lizzy:Da. Mi-e bine.
Humphrey:Minunat. Înainte să te culci, am un cadou pentru tine.
Și scoate din spatele lui un urs bej îmbrăcat în costum de majordom.
Humphrey:Este propriul tău Butler Bear. În acest fel, poți avea propriul tău majordom chiar și în timp ce dormi.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey.
Îl pune lângă ea și îi spune:
Humphrey:Noapte bună draga mea Lizzy. Vise plăcute.
Lizzy:Mulțumesc. Noapte bună și ție Humphrey.
Și o lăsă să doarmă. Și asta este o zi din viața a celor doi prieteni la conac.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...