După acea zi lungă a obosit-o foarte tare pe Lizzy încât după ce a ajuns acasă direct în pat și somn de voie. A doua zi este trezită de Humphrey dar nu cu tragerea jaluzelelor ci cu mirosul de parfum în fața ei.
Lizzy:Humphrey.... Ce faci?
Humphrey:Bună dimineața draga mea Lizzy. Am încredere că ți-a plăcut să te trezești cu parfumul parfumului tău preferat?
Lizzy:Da dar în față? În fine.
Îi pune lângă ea o tavă cu ceainic, o ceașcă și câteva borcănele. Astăzi nu se mai servește ceia ci cafea.
Humphrey:Am cafeaua ta aici pentru tine. Dă-mi voie să-ți torn în ceașcă.
Lizzy:Păi.... Am voie să beau? Am 8 ani!
Humphrey:O guriță nu mori.
Îi pune un pic de cafea cu zahăr și lapte, îi dă ceașca și începe să bea puțin. Când simțit gustul amar al cafelei, deodată se îneacă.
Lizzy:😪 E tare!
Humphrey:Ți-am adus și niște croissant fulgi proaspăt de la brutărie. După cum poți auzi, este foarte crocant. Ascultă.
Și îi pune la urechi.
Lizzy:Da. Da. Foarte interesant.
Humphrey:Bucurăte!
Lizzy:Mulțumesc.
Și începe să mănânce.
Humphrey:Am și niște granola pentru tine. Te rog? Dă-mi voie să te hrănesc, ca să-ți păstrez cearșafurile curate.
Lizzy:Și ce? Eu nu pot să mă hrănesc singură?
Luă o lingură de se granola și o hrăni pe Lizzy.
Lizzy:Hum...mm... Mm...
Humphrey:😅
După ce mâncă, Lizzy era puțin murdară pe gură.
Humphrey:Dragă, ai fost destul de dezordonată, nu-i așa? Dă-mi voie să-ți șterg fața și gura.
Și începe s-o curețe.
Humphrey:Iată-ne. Vreau să arăți cât mai bine.
Lizzy:😅
După ce o curăță, Humphrey îi spune:
Humphrey:Mi-am luat și libertatea de a călca ziarul de astăzi pentru tine. Pentru a nu-ți pune cerneală pe mâini. Dar înainte să ți-l dau, te rog să-mi permiți să-ți citesc niște vești bune care au fost tipărite recent.
Lizzy:Humphrey ști că sunt prea mică pentru politică și nu mă interesează. La fel și cu primarul și nevastă-sa, nu mă interesează. Dar în fine... Citește.
Când găsi o știre, Humphrey îi spune lui Lizzy:
Humphrey:„Populația Kakapo a crescut la cel mai mare număr din aproape 50 de ani".
Lizzy:Poftim? Unde?
Humphrey:Uite aici.
Se uită și pe urmă îi zice:
Lizzy:O fi mâncat ceva înainte, nu știu ce să zic...
Humphrey:„Bizonii sălbatici s-au întors în Regatul Unit după mii de ani".
Lizzy:Pof...tim?! 😕
Humphrey:Și „un sfert de 1.000.000 de kilograme de plastic au fost îndepărtate din marele petic de gunoi din Pacific".
Lizzy:De acord. 👍
Humphrey:Ei bine, te voi lăsa la hârtia ta. Oh! Și... iată un stilou. Cuvinte încrucișate.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Și în timp ce le umpli, mă voi duce să-ți pregătesc baia, dar mai întâi voi deschide fereastra și voi lăsa să intre aer proaspăt și cântecul păsărilor pentru tine.
Lizzy:Bine.
Deschide geamul și când să plece, Lizzy îl întreabă:
Lizzy:Humphrey. Cum se numea animalul care s-a întors în Regatul Unit după mult timp?
Humphrey:Bizonii Sălbatici.
Lizzy:Mersi. Pli-cti-si-tor!
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...