A doua zi, Lizzy s-a dus la școală. Dar s-a întors foarte stresată.
Lizzy:Humphrey! Am nevoie de tine și de ceai te rog!?
Humphrey și-a dat seama că Lizzy era stresată și anxioasă așa că îi pregăti un ceai și îi pune în ceașcă.
Humphrey:Îmi pare rău să aud că te-ai simțit anxios în ultimul timp, deși eu sunt doar majordom și nu terapeut, sper că aceste sfaturi și trucuri te vor ajuta să te simți mai bine!
Lizzy:Sper...
Humphrey:Totul se referă la a te simți bine când te simți rău, cu cât ești mai dispus să te simți bine despre orice te simți, cu atât mai fericit te vei simți! Numărul 1 Conectează-te la ceea ce simțiți în corpul tău chiar acum..
Lizzy:Bine?
Humphrey:Nr. 2 Indiferent de ceea ce simți, ai putea să iubești și să apreciezi sentimentul pentru exact ceea ce este?
Lizzy:Mmm....Nu prea....Adică....
Humphrey:Nr. 3 Dacă nu, ai putea să te iubești și să te apreciezi pentru că simțiți acest sentiment?
Lizzy:Nu știu ce să zic.
Humphrey:Nr.4 Ai fi dispus și capabil să te iubești și să te apreciezi pentru că nu ești dispus și capabil să te iubești și să te apreciezi pentru că simți acest sentiment?
Lizzy:Cred că da. Dar repet. Nu știu ce să zic.
Humphrey:Nr. 5 continuă să urci pe scara percepției până când simți un sentiment autentic de iubire și apreciere pentru orice simți acum la un anumit nivel.
Lizzy:Bine.
Și își termină ceaiul din ceașcă.
Humphrey:Oh! Se pare că ți-ai terminat ceaiul!
Lizzy:Mi-a fost sete!
Humphrey:Nu te teme, îți voi umple ceașca, ceea ce mă duce la următoarea mea lecție, cunoscând și învingând frica...
Și îi turnă ceai în ceașcă.
Lizzy:Mulțumesc.
Humphrey:Dacă ți-aș spune că 99,9% din frică nu este de fapt frică, este superstiție.
Lizzy:Serios?
Humphrey:Da. Ni se spune adesea că frica ne poate ține în siguranță, dar cunoașterea intuiției și inspirației sunt mai bune.
Lizzy:WOW!
Humphrey:Pentru următoarele câteva zile, săptămâni sau luni alege să trăiești ca și cum frica ar fi complet inutilă.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Data viitoare când ești pe cale să faci ceva, întreabă-te dacă vine din frică sau nu.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Dacă vine din frică, nu o face.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Dacă nu ești sigur ce să faci, întreabă-te ce ai face dacă nu ți-ar fi frică să o faci.
Lizzy:Bine.
Humphrey își termină ceaiul din ceașcă și începe să mai toarne un pic.
Hunphrey:Calea neînfricată nu este întotdeauna cea mai ușoară cale de parcurs la început, mai ales la început, dar odată ce ai fost pe ea de ceva vreme, este și mai greu să vrei să te întorci la vechiul mod de a-ți trăi viața. În timp ce călătorești pe această cale, te rog să-mi promiți că vei fi amabilă cu tine.
Lizzy:Promit Humphrey!
Humphrey:Cu alte cuvinte, fii o doamnă pentru tine!
Și o ia de mână. Lizzy îi zâmbi. Și cei doi își ia ceștile și....
Humphrey:Noroc!
Lizzy:Noroc!
Și bea ceaiul împreună.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...