A trecut câteva zile de atunci. Margareta s-a făcut bine și a reușit în sfârșit să se întoarcă la școală. Până când într-o zi când Eldon și Louise au început să se certe.
Eldon:Cât de mincinos poți să fi!
Louise:Dacă m-a întrebat. N-am avut de ales.
Lizzy:Hei! Ce s-a întâmplat?
Eldon:Nemernicul ăsta i-a spus fostei mele că nu o mai plac.
Louise:Păi dacă mă întreba încontinuu, ce voiai să fac?
Eldon:Să-ți ți gura!
Și din ceartă au început să se îmbrâncească până când fără să vrea sparg geamul clasei. Veni Donnie în clasă și când văzu geamul spart se duce la ei nervos.
Donnie:Cine a făcut asta?
Se lăsă un pic de liniște până când...
Eldon:Eu, Donnie.
Donnie:Părinții tăi vor plăti un geam nou.
Eldon:Donnie. Părinții mei nu-și permit asta. De-abia ne mai chinui să avem ceva de mâncare de când tatăl meu e șomer.
Donnie:Va trebui să te pedepsim într-un alt mod.
Și scoate din sertarul de la catedră un băț gata să-i dea peste mână.
Lizzy:Donnie. Donnie nu fă asta!
Margareta:Donnie, sunt vinovați, într-adevăr, dar nici cu violența nu poți rezolva.
Donnie:Fetelor nu vă băgați! Întinde palma!
Eldon:Nu numai eu sunt devină. Ci și Louise.
Donnie:Da dar ești cel mai neascultător elev din clasa asta.
Atunci Eldon, nu a mai suportat și a zis:
Eldon:Asta e percepția ta, Donnie, dar nu e realitatea. Dacă vrei să urăști pe cineva, uită-te în oglindă.
Donnie:Deschide palma.
Eldon:Nu!
Donnie:Eldon!
Lizzy:Donnie. E ridicol ce faci...
Donnie:Lizzy ți-am zis să nu te bagi!
Lizzy:Ba mă bag, Donnie! Că nu mi se pare corect ceea ce faci. Ți-am spus atunci și ți-o repet. Te-am schimbat Donnie! Te-ai schimbat!
Donnie:Lizzy.
Lizzy:Nu mai ești Donnie pe care îl cunoșteam când eram mică. Acum ești alt om.
Donnie:Lizzy!
Lizzy:Trebuie să te temperezi, Donnie, ce naiba!?
Donnie:Taci Lizzy!
Și atunci Donnie îi dă cu bățul în obrazul lui Lizzy, lăsându-i o dungă roșie. Toată lumea era în stare de șoc. Donnie și-a bătut logodnica. Atunci Lizzy cu lacrimi în ochi fuge din clasă și pleacă pe jos acasă. Când a ajuns acasă, s-a dus la baie, a luat foarfeca din sertar și a început să-și taie părul. Plânge, își tundea părul și suferea din cauza lui Donnie. Deodată Humphrey auzi plânsetele de jos.
Humphrey:Lizzy? Lizzy? Ai pățit ceva?
Se duce la baie și o găsi plânsă iar chiuveta era plină de părul ei roșcat tuns.
Humphrey:Lizzy! Lizzy ce ți-ai făcut la păr? Și ce-i cu dunga de pe obrazul tău?
Lizzy:😭 Donnie.....m-a lovit...
Atunci Lizzy cu lacrimi în ochi îl ia în brațe pe Humphrey. În clipa aceea, Humphrey simți o furie pe care nu o mai avuse vreodată. Donnie a făcut-o pe Lizzy să sufere a treia oară. Iar de data asta nu mai tolerează așa ceva. Seara, Humphrey se ocupă personal de Lizzy. O ajută se se spele, să se schimbe, pe obraz îi dă cu cremă cicatrizantă iar apoi încercă să-i repare părul rămas.
Humphrey:Aveam 21 de ani. Eram în perioada de doliu a părinților tăi. O duceam greu cu tine. Nu știam ce să fac. Eram disperat. Asta până când am cunoscut-o pe Hannah.
Lizzy:Hannah? Cine-i Hannah?
Humphrey:A fost vecina noastră. Stătea lângă noi. Acum nu mai locuiește. Și-a vândut casa. Ea a fost cea care m-a ajutat și m-a învățat cum să te cresc. M-a învățat ce să fac când te doare burtica, cum să te hrănesc, cum să te spăl, cum să te culc, cum să mă joc cu tine. Încet, încet, am început să ne place. Eram gata să ne căsătorim. Până când, cu o săptămână înainte de nuntă, ea a părăsit Ridely. A plecat la Londra, fără să-mi zică nimic. Așa mi-a înfrânt și mie inima. Dar de atunci am învățat să mă iubesc pe sine. Acum e rândul tău să faci asta.
Lizzy:Ce m-aș fi făcut Humphrey dacă nu erai tu?
Humphrey:Nu știu Lizzy. Chiar nu știu. Dar mulțumește-i lui Dumnezeu că mai avut pe mine și nu ai fost niciodată singură. Și așa voi fi cu tine până la capăt. Pentru că te iubesc și ești unica mea speranță.
Lizzy:Și eu te iubesc, Humphrey.
Atunci Humphrey o sărută pe frunte și când să plece, Lizzy îl prinde de mână.
Lizzy:Nu pleca. Nu vreau să dorm singură.
Humphrey:Bine. Atunci, dormim împreună.
O luă în brațe și o pune în pat. Se băgă lângă ea și astfel o păzi toată noaptea gândindu-se la tot ce s-a întâmplat.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...