Capitolul 70

2 0 0
                                    

Pregătirile de nuntă erau în toi. Iar în acea perioadă Lizzy termină studiile. Odată cu acesta ea cu Hannah pregătesc planul pentru transformarea școlii într-o școală de redacție. Iarna trecu repede și în sfârșit sosi ziua cea mare: nunta lui Lizzy cu Donnie. Lizzy era aranjată de Margareta, Lilly and Adelle până când veni la ea în cameră Humphrey și Hannah. O văzu pentru prima dată pe Lizzy într-o rochie albă și lungă de mireasă iar pe cap purta o coroană de scoruș. Fetele ieșiră lăsându-i singuri.
Lizzy:Mă vezi și tu pentru prima dată mireasă, Humphrey.
Humphrey:Ești la fel de frumoasă ca părinții tăi. Chiar dacă nu i-am văzut la nuntă pentru că pe atunci nu cunoșteam, dar măcar i-am văzut în poza aceasta.
Și îi dă o poză cu părinții ei de la nunta lor.
Lizzy:Mamă. Tată. Ce dor îmi este de voi.
Hannah:Și lor le este dor de tine. Și cred că sunt mândrii de tine.
Lizzy:Așa e Hannah. Mergem?
Humphrey:Desigur.
Coborâ jos, se urcă în mașină și pleacă spre biserica din Bellingham unde o așteptau invitații și Donnie. Vizibil emoționant, o vede pe Lizzy întrând în biserică și ținută de Humphrey. Ajung la altar unde o ia în brațe și i-o dă lui Donnie.
Humphrey:Să ai grijă de ea ca pe ochii din cap.
Donnie:Voi avea Humphrey. Promit.
Și începu ceremonia.
Preotul:Ne-am adus astăzi astăzi aici pentru ai uni în fața lui Dumnezeu pe acești tineri frumoși. Cui îi este dat această fată?
Hunmphrey:Eu, părinte.
Preotul:Donnie și Lizzy, nu?
Donnie:Da.
Lizzy:Da.
Preotul:Eu, Donnie o iau pe Lizzy să-mi fie soție, să-mi fie alături, la bine și la greu până când moartea ne va despărți.
Donnie:Eu, Donnie o iau pe Lizzy să-mi fie soție, să-mi fie alături, la bine și la greu până când moartea ne va despărți.
Preotul:Eu, Lizzy îl iau pe Donnie să-mi fie soț, să-mi fie alături, la bine și la greu până când moartea ne va despărți.
Lizzy:Eu, Lizzy îl iau pe Donnie să-mi fie soț, să-mi fie alături, la bine și la greu până când moartea ne va despărți.
Preoțul:În urma declarației date, vă declar soț și soție.
Atunci mii de petale de trandafir sunt aruncate în biserică. Lizzy și Donnie ies din biserică nu înainte de a se săruta. Apoi cei doi stau de vorbă cu părinții lui Donnie.
Lizzy:Mă bucur că ați venit la nunta noastră.
Lorenz Marshall:Ne bucurăm să aflăm că fiu nostru și-a găsit pe cineva cu care e fericit.
Marielle Marshall:O să vă țină mult căsnicia aceasta. Iar dacă aveți nevoie de ceva, ne scrieți.
Lizzy:Desigur.
Deodată Donnie se aproprie de mama sa și o ia în brațe.
Donnie:Mamă. Te rog să mă ierți dacă te-am supărat.
Marielle:Nu fiule. Pe mine trebuie să mă ierți.
Pe Lizzy îi dădu lacrimile când își vede soțul că s-a împăcat cu familia lui.
Humphrey:Haideți să mergem acasă. Mă voi ocupa personal de dormitorul nostru.
Lizzy:Nu Humphrey. Nu e nevoie. De fapt, nu o să mai fi majordom de acum înainte.
Humphrey:Nu înțeleg. Ce vrei să spui prin asta?
Lizzy se uită în ochii lui Humphrey și îi spune:
Lizzy:Ești liber Humphrey. Ești liber.
Când auzi asta, din ochi îi curgea lacrimi. Timp de 17 ani a fost pentru Lizzy și majoirdom, și prieten dar mai ales tată. Iar acum Lizzy îi oferi lui Humphrey libertatea pe care n-a mai avut-o de mult timp. Atunci Humphrey se aproprie de ea și o ia în brațe.
Humphrey:Îți mulțumesc Lizzy. Îți mulțumesc mult.
Lizzy:Ți-e îți mulțumesc Humphrey. Că ai avut grijă de mine. Și că m-ai crescut de parcă aș fi fost fiica ta.
Se desprind din îmbrățișare iar Lizzy este luată de Donnie, se urcă în mașină și pleacă acasă, în Ridely ca soț și soție. 

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum