După joacă, cei doi se duc în sala de mese să savureze un ceai cald.
Humphrey:Ai citit cartea?
Lizzy:Am ajuns pe la jumătate. Dar după ce o termin, o recitesc.
Humphrey:😁
Lizzy:Humphrey. Pot să te întreb ceva?
Humphrey:Desigur.
Lizzy:Cartea îmi explică clar cum trebuie să combat anxietatea, dar n-am înțeles cu ce să încep. Ai putea să mă ajuți, te rog?
Humphrey:Desigur. Cu mare drag. În primul rând, să ne concentrăm pe problema dominantă din mintea ta sau din viitorul tău care îți provoacă cea mai mare anxietate, apoi gândește-te la un lucru practic pe care îl poți face pentru a te pregăti pentru asta. Fii pro activ și aplică tu la problema! Acest act SINGUR îl poate face să te simți mai bine!
Lizzy:Bine.
Humphrey:Ți-ai planificat ruta către o întâlnire în consecință?
Lizzy:Deocamdată nu.
Humphrey:Ați pregătit trei puncte principale pe care doriți să le înțelegeți într-o conversație dificilă?
Lizzy:Mmm...poate? Nu sunt sigură.
Humphrey:Bine. Apoi, încearcă să nu faci catastrofală sau repara cel mai rău caz.
Lizzy:De ce?
Humphrey:Vei înțelege tu când vei mai crește. Apoi, gândește-te la un motiv pentru care știi că te descurci, sunt sigur că ai trecut prin mai rele și ai supraviețuit!
Lizzy:Da. Așa este. Dar ai fost și tu lângă mine.
Humphrey:Așa este. Încercați să-ți amintești un eveniment similar sau unul mai dur și cum ai ieșit din asta.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Apoi, gândește-te la unul dintre avantajele situației, știu că este greu, dar încearcă tot posibilul să găsești un singur pozitiv la toate acestea, oricât de mic sau ridicol ar fi! Care este linia de argint aici?
Lizzy:Bine.
Humphrey:În continuare ai putea încerca să faci exerciții! Exercițiul este un mod minunat pentru a învinge anxietatea!
Lizzy:Bine.
Humphrey:În cele din urmă, reîncadrează momentul. Trece peste o ceartă sau o greșeală pe care ai făcut-o, scri-o.
Lizzy:Bine. Așa am să fac.
Humphrey:Încearcă să o descrii din perspectiva unui observator, care este cea mai proastă interpretare greșită a comportamentului tău?
Lizzy:Că am anxietate și că sunt diferită de alți.
Humphrey:Exact. Care ar fi cel mai dur, spune criticul?
Lizzy:Mmm...Habar nu am....
Humphrey:Atunci spune 5 motive pentru care acea opinie este GREȘITĂ.
Lizzy:Bine.
Humphrey:După ce ai terminat, scrie „Mă iert pentru..." indiferent de ceea ce ai întârziat.
Lizzy:Bine.
Humphrey:Odată terminat, concentrează-te pe declarație, trăind emoțiile pe care le aduce, inclusiv înaltele și coborâșurile.
Lizzy:Bine. Mulțumesc.
Și Lizzy termină ceaiul din ceșcuță.
Humphrey:Vezi? Reîncadrarea momentului se transformă din negativ în pozitiv! Este un pahar pe jumătate gol, pahar pe jumătate plin.
Deodată Humphrey văzu ceșcuța lui Lizzy goală.
Humphrey:Apropo de gol, mai ai nevoie de niște ceai!
Lizzy:Da. Mi-a fost sete.
Luă ceainicul și îi mai turnă ceai.
Humphrey:Permite-mi....
Lizzy:Desigur.
Îi turnă și pe urmă îi spune:
Humphrey:Ştii..
Lizzy:Da?
Humphrey:Zilele noastre seamănă mult cu o ceașcă goală.
Lizzy:De ce o ceașcă goală?
Humphrey:Dacă putem să umplem până la refuz zi de zi cu ceea ce este pozitiv, înainte să-ți dai seama, destul de curând vei descoperi că întreaga ta viață este ca o petrecere de ceai tot timpul!
Lizzy:Am înțeles.
Își luă ceștile și...
Humphrey și Lizzy:Noroc.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanfictionEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...