Capitolul 1

8 1 0
                                    

A trecut trei an de atunci. Micuța Lizzy cu ochii verzi și părul roșcat închis creștea prin ochii lui Humphrey. Lizzy știa că nu e tatăl ei dar îl considera pe Humphrey cel mai bun prieten ai ei pentru totdeauna.
Ora 7 dimineața, ziua de 27 Martie. Era o primăvară frumoasă cu copacii înmuguriți și flori în jurul conacului. În camera cea mare și frumoasă dormea Lizzy. Deodată se auzi un ciocănit la ușă. Lizzy știa că era Humphrey așa că se ridică și îi spune să intre. Intră cu o tavă în care se afla ceainicul cu ceașca.
Humphrey:Bună dimineața draga mea Lizzy. Este timpul să ne trezim și să salutăm ziua.
Lizzy:Bună dimineața Humphrey.spunea puțin somnoroasă.
Trage jaluzele lăsân razele soarelui să intre în camera ei colorată. Lizzy rămâne tot cuminte la ea în pat, îmbrăcată într-o cămășuță de noapte verde precum ochii ei.
Humphrey:Ți-am adus ceaiul de dimineață așa cum îți place.
Lizzy:Mulțumesc Humphrey.
Humphrey:Și sper că ai dormit bine aseară.
Lizzy:Nu prea. Am avut un vis. Un vis de care nu se mai termina. Dar nu mi-a fost frică. Pentru că și în somn m-am gândit la tine.
În timp ce îi turnă ceai în ceașcă Humphrey îi spune:
Humphrey:Ei bine, după cum spune vechea zicală, ieri este istorie. Mâine este un mister, dar azi? Este un cadou. De aceea se numește prezent.
Se uită foarte atent la micuță care părea că nu-i prea bine și atunci îi spune:
Humphrey:Îți pot spune multe lucruri. Aș prefera o minciună lungă și drăguță și să salut această zi.
Lizzy:😅 Humphrey! Ești super amuzant! Dar mă simt foarte obosită astăzi.
Humphrey:În condițiile tale când ești gata, nu-i așa?
Lizzy:Mai bine așa.
Atunci Humphrey lăsă tava pe masă și când să plece acesta îi spune:
Humphrey:Atât de bine. Ar trebui să aduc un ceai pentru tine aici. Și informați, de fapt, restul gospodăriei că dormiți în această dimineață.
Lizzy:Bine Humphrey. Îți mulțumesc.
Și se băgă din nou la somn.
Humphrey:Dormi bine, draga mea Lizzy.
Și o lăsã să doarmă. Dar trecu o oră. Două ore. Trei ore. Era oră prânzului și nici până acum Lizzy nu mai ieșit din cameră. Humphrey foarte îngrijorat se duce încet în camera ei s-o trezească.
Humphrey:Lizzy. Lizzy.
Dar nimic. Atunci foarte panicat Humphrey sună doctorul care a asistat la nașterea micuței. Nu dorea s-o piardă. Mai ales că era singura din Familia Smith în viață.

Little LizzyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum