După o săptămână în care Lizzy a stat la Familia Pettitt pentru a sărbători Crăciunul, a sosit momentul să se întoarcă acasă. Îmbrăcată într-o rochiță verde cu un pulover și beretă galbenă și purtând ochelari pe nas, Lizzy intră încet în casă.
Lizzy:Humphrey! Am venit!
Deodată îl vede pe Humphrey cu acele coarne pe cap coborând scările. Când o văzu....
Humphrey:Bine ai venit acasă draga mea Lizzy!
Și se iau în brațe căzând pe jos. După multe zile de când era plecată de acasă nicăieri nu era mai bine decât la casa ei și lângă omul care a crescut-o și a avut grijă de ea ca un părinte.
Lizzy:Oh! Humphrey! Ce dor mi-a fost de tine!
Humphrey:Și mie foarte mult. Sunt atât de fericit să te văd!
Lizzy:Și eu.
Humphrey:Acum putem face acea casă de turtă dulce împreună!
Lizzy:Ce să facem?
Humphrey:Vino cu mine.
Și se duc în sala de mese unde pe masă erau gata pregătite piesele de la casa din turtă dulce, ciocolata topită și niște bombonele.
Humphrey:Acum, haide să asamblam o casă de turtă dulce! Mai întâi o voi cimenta pe toate împreună cu niște ciocolată albă topită delicioasă, care cred că este cimentul perfect!
Lizzy:Crezi că va sta? E prea topită.
Humphrey:De ce să nu stea, Lizzy? Vei vedea cum fac.
După ce lipi în jurul căsuței pune patru căni.
Humphrey:Acolo, acum, în timp ce cimentul se întinde, de ce nu decorezi această parte a acoperișului și eu voi decora această parte a acoperișului, bine?
Lizzy:Bine.
Humphrey:Distrează-te!
Lizzy:Mulțumesc. Și ție!
După ce îl decoră...
Humphrey:Acolo! Bine, am terminat partea mea de acoperiș, hai să ne uităm la a ta!
Și Lizzy îi dă partea ei de acoperiș.
Humphrey:Hei! Asta arată uimitor! Ai făcut o treabă atât de grozavă, sunt atât de mândru de tine! Acesta va arăta minunat în casă! Bine făcut!
Lizzy:Mulțumesc Humphrey!
Humphrey:Ah, cimentul e pe loc, acum haideți să punem acoperișurile!
Și le pune pe căsuță.
Humphrey:În continuare, voi pune un buștean chiar în partea de sus a acoperișului casei de turtă dulce!
Turnă ciocolata albă pe acoperind urmând să pună la final un băț de scorțișoară.
Humphrey:Iată-ne! Bine, momentul adevărului acum, să vedem dacă această cameră de turtă dulce s-a ridicat de la sine!
Lizzy:Doamne ajută să stea în picioare.
Luă cănile și...
Humphrey:Ohhhhhh, ea stă în picioare! Ura! Bravo pentru noi, nu?
Lizzy:Super!
Humphrey:Corect, acum casa se ridică de la sine, ce zici că decorezi această parte a casei și eu decorez această parte?
Lizzy:Desigur.
Humphrey:Bine, haideți să decorăm!
Și se apucă de treabă. După ce termină....
Humphrey:Am terminat partea mea!
Lizzy:Și eu!
Humphrey:Ai terminat?
Lizzy:Da!
Humphrey:Da? Ah, hai să aruncăm o privire, nu?
Lizzy:Desigur.
Humphrey:Hai să aruncăm o privire...
Se uită la ea și zice:
Humphrey:Heyyy, ai făcut o treabă grozavă!
Lizzy:Serios? Mulțumesc Humphrey!
Humphrey:Aceasta este o lucrare minunată aici! Cred că am terminat!
Și pune casa de turtă dulce pe un platou.
Humphrey:Aruncă o privire la casa aceea de turtă dulce!
Lizzy:Arată foarte bine Humphrey. Acum pot s-o mănânc?
Humphrey:😄 Desigur. Facem o echipă grozavă, tu și cu mine, sper că te-a înveselit!
Lizzy:Da. Foarte mult! Îți mulțumesc Humphrey!
Humphrey:N-ai pentru ce.
Și o lăsă să mănânce liniștită.
CITEȘTI
Little Lizzy
FanficEste povestea unei copile orfană de ambii părinți pe nume Lizzy. Este crescută de majordomul Humphrey însă de la o vârstă fragedă este diagnosticată cu anxietate. Însă această anxietate o va ajuta pe Lizzy să treacă cu brio prin obstacolele vieții...