Tw smut!
Joel
Joonas. En juuri nyt jaksaisi häntä. Avaan kuitenkin oven ja päästän Joonaksen sisään. ''Moi'' ''moi. Nyt sä saat selittää mitä siellä hieronnassa tapahtu?'' Joonas sanoo ottaessaan kenkiä pois jaloistaan. Sitten hän nousee ja suuntaa istumaan sängylleni/sohvalleni. Menen hänen viereen istumaan.
''Noh ei mitään'' sanon. ''Kerro. Sä sanoit kaupassa ettet sä jaksa selittää. Nyt sä joudut selittää'' sanon. ''No okei. Mä menin sinne ihan normaalisti ja se rupes hieroo mua. Sit sil soi puhelin ja se vastas. Sit se tuli taas hieroo mua ja sit sen puhelin soi uudestaan ja se vastas siihen. Sit se kerto et sillä on lapsi ja et se lapsi on kipee. No sit se kerto et sen äiti hoitaa sitä ja sit mä kysyin et miks sen mies ei hoida sitä. No sit se purskahti itkuun ja mä lohdutin ja sit lähin kauppaan'' selitän. ''Ei ei ei ei'' Joonas toistaa. ''Mitä?'' Kysyn. ''No jos se on itkeny ni sä oot jättänyt sen yksin'' Joonas sanoo. ''No sen piti mennä hoitaa sitä sen lasta. Ja sit me törmättiin kaupassa ja ihan hyvin se näytti voivan'' sanon. ''Aaa se oli se keneen sä oikeesti törmäsit'' Joonas sanoo. ''Ai sä näit?'' ''Joo. Ja sen teidän tuijotuskilpailun'' ''ei meil ollu mitää tuijotuskilpailua'' väitän. ''Oli''
Juttelemme hetken jostain. Veera pyörii koko ajan päässäni eikä jätä ajatuksiani rauhaan. ''Joeeell'' Joonas sanoo ja heiluttaa kättään naamani edessä. ''No mitä?'' Kysyn. ''Et mennääkö baariin parille?'' Joonas kysyy. ''Joo'' Lähdemme Joonaksen kanssa baariin.
Menemme tilaamaan itsellemme juomat ja menemme pöytään. Jutelemme Joonaksen kanssa jotain. ''Onks tässä vapaata?'' Kaksi naista kysyy. ''Joo'' vastaamme Joonaksen kanssa. Toinen naisista istuu minun viereen ja toinen Joonaksen. ''Moi mä oon Milla'' toinen sanoo. ''Mä oon Anni'' se nainen kuka istui viereeni sanoi. ''Joel'' sanon. ''Mä oon Joonas'' Joonas sanoo.
''Haluutteko te jotain? Mä tarjoon'' Kysyn. ''En mä ainakaan mitään'' Anni sanoo. ''En mäkään'' Milla vastaan. Juttelemme jotain turhan päiväistä. Huomaan Annin koko ajan hieman liikkuvan lähemmäs minua. Ei se tietenkään minua haittaa mutta Veera pyörii päässäni. Päätämme tilata jotkut juomat ja minä suostuin maksajaksi.
Anni selittää jotain ja katson häntä silmiin. Vedän hänet kainalooni ja huomaan Joonaksen suutelevan Millaa. Käännän pään pois heistä. Katson Annia ja hetken mielijohteesta painan huulet hänen huulille. Hän vastaa samantien suuteluun ja tulee syliini. Laitan kädet hänen kyljille ja syvennän suudelman kielariksi. Jonkin ajan päästä irtaudumme hapenpuutteen takia.
Joonas ja Millakin irtautuu toisistaan mutta pian jatkaa suutelua. ''Haluutko sä tulla mun luo?'' Anni kysyy. ''Joo vaikka'' vastaan. ''Porko me lähetään'' sanon tuolle suutelevalle kitaristille. Ei hän varmaan kuullut mutta se on voi voi.
Lähdemme kävelemään Annin luo. Hän on minun kainalossa. Hiukan hankala kävellä.
Pian päädymme ilmeisesti Annin luo. Hän avaa oven ja samantien painan hänet kiinni olevaa ovea vasten ja suutelen. Potkin kengät pois Annin tehdessä saman. Heitän nahkatakkini jonnekin ja revin Annin farkkutakin pois ja heitän sen lattialle.
Alan suudella Annin kaulaa ja löydän herkän kohdan todella nopeasti. ''Mmmhh'' Anni huokaisee. Lopetan ja katson Annia. ''Haluutko sä?'' ''Joo sä?'' En vastaa mitään vaan suutelen Annia nopeasti. Hän lähtee kävelemään peremmälle asuntoon ja menee ilmeisesti makuuhuoneeseensa. Kävelen hänen perässään sinne.
Suutelen Annia ja nostan hänen paidan helmaa. Laitan käteni hänen kyljille paidan alle. Anni laittaa kätensä minun kyljille ja vetää hupparini pois suudelmien välissä. Samalla minä vedän hänen paidan pois.
Anni työntää minut sängylle ja tulee syliini hajareisin. Hän alkaa suudella minua ja laitan käteni hänen selälle. Sieltä ne vaeltavat hänen perseelle ja puristan hieman. Sen jälkeen kuljetan niitä ylemmäs. Avaan hänen rintsikoiden hakasen. Irrotaudun suudelmasta ja otan hänen rintsikat pois. Alan suudella Annin paljasta rintaa ja pian käännän meidät ympäri ja nyt Anni makaa sängyllä ja minä olen päällä.
Otan itseltäni pois t-paidan ja heitän sen lattialle. Laitan kädet Annin vyölle ja avaan sen. Vedän hänen farkut pois. Sitten alushousut. Anni on allani alasti ja minä katson häntä häpeilemättä.
Nuolaisen sormiani ja laitan ne hänen alapäähän. ''Mmmh'' Katson Annia silmiin kun hän huokailee minun koskiessa häneen. Olen itse ihan kovana ja Anni laittaa kätensä etumukselleni. Hän avaa vyöni ja laskee huosujani hiukan. Sen jälkeen hän laskee boksereitani ja ottaa kaluni käteensä ja alkaa runkata minua. ''Mmmhh'' työnnän muutaman sormen Annin sisään. ''Aaaah'' alan heti liikuttaa niitä. ''Aaah Joeellh''
''Onks sul kumeja?'' Kysyn. ''Ei taida olla'' Anni vastaa. ''Oota hetki'' otan housut kokonaan pois ja käyn hakemassa nahkatakkini taskusta kortsun ja laitan sen kalulleni. Työnnyn voimalla loppuun asti kerralla. ''Aaah'' Anni huokailee kun alan työntymään. ''Mmmhh'' nopeutan tahtia ja Anni ottaa lakanoita käteensä ja puristaa niitä. Puristan toisella kädellä Annin rintaa ja toisella hieron klitorista. ''Aaaahh''
''Mäh tuunh'' ilmoitan ja tulen sen jälkeen. Otan kortsun pois ja solmin sen. Sitten heitän sen jonnekin lattialle. Kaadun Annin viereen.
Yritän tasata hengitystäni. Anni katsoo minua ja hymyilee. ''Arvaa mitä?'' Hän sanoo. ''Noh?'' Kysyn.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 791Juu. Kirjoitin tän liikunnan ja fysiikan tunnilla.
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...