Joel
Välillemme tulee hiljaisuus. Ei kiusallinen vaan jotenkin en tiedä. En osaa selittää. ''Mun pitää käydä ottaa pullat pois uunista'' Veera sanoo. Hän menee keittiöön ja pian tulee luokseni takaisin. ''Kerro jotain sun lapsesta'' sanon. Haluan oikeasti tietää. ''No mun tytön nimi on Laura ja se on 3 vuotta. Se on vähän ujo mutta todella reilu ja ihana'' Veera kertoo. Hän rupeaa hymyilemään ja sen takia minäkin rupean. ''Okei''
''Mites sun hartiat?'' Laura kysyy. ''No en nyt tiiä'' vastaan. Laura kaivaa puhelimensa taskustaan. ''Mulla olis huomenna vapaita aikoja 14-15 ja 15-16'' Hän kertoo. ''Ai haluutko sä hieroo mua?'' Kysyn. ''Se on mun velvollisuus ku en kerenny viime kerralla'' Hän sanoo. ''No mä voin ottaa sen myöhemmän ajan'' sanon. ''Eli 15-16'' Hän varmistaa. ''Joo'' merkkaan sen itselleni puhelimen kalenteriin.
Katson Veeraa silmiin ja hän minua. Kuulen sen saman kellon äänen kuin itse tullessani tänne. Joku asiakas. Käännän katseeni sinne ja sitten Veerakin taisi tajuta että hänellä on asiakas. Hän lähtee tiskille.
Saan kahvin ja pullan syötyä ja asiakas lähtee pois. Vien astiani tiskille. ''Ei sun ois...'' Veera aloittaa mutta keskeytän hänet. ''mut mä halusin tuoda nää'' ojennan astiat Veeralle. Kätemme osuvat yhteen ja saa aikaan perhoslauman heräämisen vatsassani. Olen todella ihastunut Veeraan.
''Mä voisin vielä ottaa 5 noita korvapuustia mukaan'' sanon. ''Okei'' Veera laittaa ne paperipussiin ja ojentaa minulle jonka jälkeen maksan ne. ''Nähää huomenna'' sanon ennen kuin lähden. Veera vielä hymyilee pienisti kunnes lähden.
Pääsen studiolle ja avaan sinne johtavan oven. ''Moi'' ''moi'' Menen keittiöön jossa kaikki bändimme jäsenet ovat. ''Tossa on pullia'' sanon ja laitan pullat pöydälle.
Time skip huomiseen
''Mä lähen sinne hierontaan nyt'' sanon. Menen studion eteiseen ja laitan kengät jalkaan ja nahkatakin päälle. Sitten avaan oven ja lähden.
Time skip 10 min
Pimpotan taas tuon hieronta yrityksen oven ovikelloa. Sen tulee avaamaan hymyilevä Veera. Astun sisään ja Veera yhtäkkiä halaa minua. Yllätyn mutta halaan häntä. Koko kehossani tuntuu kihelmöintiä (tarkoittaako toi ees mitään?) Ja vatsassani on perhosia. Veera irrottautuu minusta. ''Sori'' Hän pahoittelee. ''Ei se mitään'' otan takin ja kengät pois.
Menemme peremmälle. Menen taas siihen huoneeseen missä olimme viimeksikin. ''Ota vaan taas paidat pois ja käy makuulle vatsallesi tohon. Mä käyn vielä vessassa'' Veera ohjeistaa ja lähtee pois.
Otan hupparin ja t-paidan pois. Sen jälkeen menen vatsalle siihen hieronta pöydälle.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 381
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...