38. ''Mä rakastan sua''

75 6 0
                                    

Joel

Tunnen jonkun käpertyvän kainalooni. Avaan silmät ja huomaan sen olevan Veera. Katson kelloa. Se on pikkusen yli 8. Katson Veeraa. Huomaan Veeran katsovan minua. ''Moi'' kuiskaan. ''Moi'' Veera kuiskaa. Vedän Veeran kanssani suudelmaan.

''Mulla tulee sua kauhee ikävä'' Veera sanoo. ''Nii mullakin tulee mut mä lähen vasta huomenna'' sanon. ''Nii mut mulla on sua jo nyt ikävä'' Veera sanoo. Vedän Veeran kiinni kehooni. ''Mua väsyttää'' Veera sanoo. ''Muakin'' sanon. ''No sit nukutaan vielä'' Veera sanoo. Hän painaa päänsä rinnalleni. Alan silittää hänen hiuksia. ''Joel'' Veera sanoo. ''No mitä?'' Kysyn. ''Tai no ei mitään'' Veera sanoo. ''Eiku sano vaan'' sanon. ''No en mä'' Veera sanoo.

Olen nukahtamaisillani mutta kuulen Veeran huoneen oven aukeavan. Käännämme Veeran kanssa päät ovelle. Siellä on Laura. Kukas muukaan? Laura tulee sängyn viereen ja kiipeää sängylle. Hän kömpii ihan kiinni ihooni. Rupean silittämään Lauran hiuksia.

Laura pistää silmänsä kiinni. Pian kuuluu todella suloista tuhinaa. Veera katsoo meitä. Hän ottaa puhelimen yöpöydältä ja ottaa meistä kuvan. ''Ei saa ottaa kuvaa'' kuiskaan. ''Otin jo'' Veera sanoo ja laittaa puhelimen yöpöydälle. Veera kömpii takaisin kainalooni. Nyt en kyllä pysty liikkumaan tai herätän joko tuon nukkuvan prinsessan tai sitten suututan Veeran.

Veera ottaa leuastani kiinni ja kääntää pääni suuntaansa. Veera pussaa huuliani. ''Mä rakastan sua'' Veera kuiskaa. ''Niin mäkin sua'' kuiskaan.

Time skip

Olen lähdössä Veeralta kotiin pakkaamaan. ''Heippa'' Veera sanoo. ''Heippa'' sanon. ''Tuutkai sä tänne yöks?'' Veera kysyy. ''No jos kutsutaan'' vastaan. ''Haluisitko sä tulla tänne ens yöks?'' Veera kysyy. ''Joo haluaisin'' sanon. ''Hyvä'' Veera sanoo.

Veera kietoo kätensä ympärilleni ja halaamme pitkään keskellä eteistä. Veera katsoo minua. Painan huuleni Veeran huulille ja työnnän hänet seinää vasten. Lopetan kuitenkin homman siihen koska tiedän että minun on pakko mennä pakkaamaan. Pussaan Veeraa otsaan ja lähden kävelemään omalle kodilleni.

Time skip

Hyvästelen Veeraa eteisessä. ''Se rundi kestää vähän yli kuukauden'' sanon. ''Me kestetään se'' sanon vielä. ''Niin kestetäänkin. Älä sit tee mitään tyhmää'' Veera sanoo. ''En tietenkään'' sanon. Laura juoksee eteiseen. Nostan hänet syliini. ''Lähetkö sä nyt?'' Laura kysyy. ''Joo lähden mä nyt. Mut mä oon täällä tosi nopeesti taas'' sanon. ''Okei. Heippa'' Laura sanoo. ''Heippa'' sanon. Halaamme vielä ja sitten lasken Lauran lattialle. Hän lähtee jatkamaan leikkejä. Suutelemme hetken aikaa Veeran kanssa eteisessä. ''Mulla tulee ikävä'' Veera kuiskaa. ''Niin mullekin'' sanon. Halaamme vielä ja sitten on minun aikani lähteä.

Nousen Tommin auton kyytiin. Hän oli tullut hakemaan minut. Nyt käymme hakemassa kotoani vaatteeni ja sitten lähdemme lentokentälle.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Nyt on oleksi kirja lopetettu mut arvatkaa mitä. Alotin uuden kirjan. Menkää lukee se kirja jos kiinnostaa.

Ja aika hyvin lv oppinu jo mitä mun luokkalaiset haluu tehä lv tunnilla

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ja aika hyvin lv oppinu jo mitä mun luokkalaiset haluu tehä lv tunnilla.


Sanoja: 429

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Onde histórias criam vida. Descubra agora