Veera
Tunnen jonkun silittävän hiuksiani. Avaan silmät ja näen Joelin. Kukas muukaan? ''Huomenta'' Joel sanoo. En sano mitään vaan liikun Joelia lähemmäksi. Suljen silmäni koska minua väsyttää ja haluan nukkua. Joel on kuitenkin eri mieltä ja alkaa pussailemaan kasvojani. Avaan silmät. ''Jee sä heräsit'' Hän iloitsee. ''No mä oisin kyl halunnu nukkua'' sanon. ''Et voi'' Joel sanoo. ''Höh'' sanon.
Joel nousee istumaan ja vetää minutkin istumaan. ''Mä haluun nukkua'' sanon. ''Nyt on aamu. Ei nukuta enää'' Joel sanoo. ''Tuutko mun kaa suihkuun?'' Kysyn. ''Joo'' Joel sanoo innokkaasti. ''Mut vaan suihkuun'' sanon. ''Joo joo'' Joel sanoo. Hän nousee seisomaan ja minä taas kaadun makuulle. Menen kyljelleni makaamaan ja suljen silmät.
''Veeeeraaaa'' Joel sanoo. ''Mmmm. Kohta'' sanon. ''Mä meen tekemään meille aamupalaa'' Joel sanoo. ''Mmm'' mutisen.
Hetki menee ja tunnen Joelin tulevan päälleni. ''Aamupala on valmista'' Joel sanoo. ''Mmm'' mutisen. Joel pussaa poskeani. Hän nousee ylös ja nostaa minut syliinsä.
Joel laskee minut istumaan keittiön pöydän ääreen. Hän on voidellut minulle leivät ja kaatanut lasiin omenamehua.
Joel istuu vastapäätäni mutta minä nousen seisomaan ja istun hänen syliin. ''Läheisyyden kaipuu iski'' sanon. ''Aha. Istu sit siinä'' Joel sanoo.
Joel alkaa syömään ja minä tuijotan häntä. Joel katsoo minuun ja virnistää. ''Mitä?'' Kysyn. ''Kiva että sä oot noin kiinnostunu mun syömisestä'' Hän sanoo. ''Niimpä. Pitäähän mun pitää huolta et sä syöt'' sanon. ''Niimpä'' Joel sanoo ja suutelee minua.
Joel laittaa leipää suuhunsa mutta minä haukkaa siitä palasen. Joel katsoo minua hymyillen. ''Mitä?'' Kysyn. ''Oot söpö'' Hän sanoo.
''Mulla on kauheen kuuma ni tuutko sä nyt mun kaa suihkuun?'' Kysyn kun olemme saaneet syötyä. ''Joo'' Joel sanoo. Hän nappaa minut syliinsä. ''Oisin mä voinu kävelläkin'' sanon. ''Et ois'' Joel sanoo laskiessaan minut alas. Katson Joelia silmiin. ''Sä oot komee kuiskaan. ''Ja sä oot kaunis'' Joel kuiskaa. Hymyilen pienesti ja rupean riisumaan vaatteitani Joelin tehdessä samoin.
Astun suihkuun ja laitan sen päälle. Käännän vettä viileämmälle koska se on liian lämpimällä ja haluan käydä kylmässä suihkussa koska minulla on todella kuuma.
Joel tulee suihkuun myös. ''Hyi vittu kuinka kylmää'' Hän sanoo ja laittaa suihkua lämpimämmälle. ''Mulla on kuuma'' sanon ja käännän kylmemmälle. Joel ottaa sen suihku homman käteensä ja kääntää veden jääkylmälle jolla hän kastelee minut. ''Tyhmä'' kiljun jäätyessäni. Joel kääntää hanaa lämpimämmälle. Rupeamme molemmat nauramaan.
Joel sammuttaa suihkun. Hän työntää minut seinää vasten. ''Mä rakastan sua'' Joel kuiskaa. ''Mäkin sua'' sanon. Joel halaa minua ja minä häntä. Hyppään hänen syliin. ''Voidaanko mennä takas sänkyyn?'' Kysyn. ''Mennää vaan'' Joel sanoo. Lähdemme pois suihkusta ja kuivaamme itsemme pyyhkeisiin. Laitan päälleni alushousut ja Joelin t-paidan. ''Varas'' Joel sanoo. ''Nii oonki'' sanon.
Joel laittaa päälleen bokserit ja shortsit. Menemme makoilemaan sängylleni. Menen Joelin päälle vatsalleni. Hän silittää selkääni.
Joelin puhelimeen tulee viesti ja Joel ottaa sen yöpöydältä. ''Ööö jätkät tarvis mua studiolla'' Joel sanoo. ''Okei. Sit kai sun pitää mennä'' sanon.
Joel alkaa pukemaan. Olisin halunnut olla hänen kanssa tämän päivän. Käännän kylkeä niin että selkäni on Joelia päin. Kyyneleitä alkaa valua poskilleni enkä pysty estää niitä. Joel lähtee pois huoneesta ja kyyneliä alkaa valumaan vielä kovempaa poskilleni. ''Mä lähen nyt'' Joel huutaa. En vastaa mitään.
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...