Time skip
Joel
Herään Veeran herätyskelloon. Veerakin herää hyvin nopeasti siihen nimittäin hän sulkee sen ja liikkuu niin lähelle minua kuin vain voi.
Veera nousee sängystä ylös ja katsoo minua. ''Mitäs me tehtäis tänään illalla?'' Kysyn. ''En mä oikeen tiedä. Mä en haluais lähtee mihinkään ulos vaan olla ihan vaan kotona sun kanssa. Jos vaa tilattais ruokaa mäkistä ja sit katottais elokuvaa ja syötäis herkkuja ja oltais lähekkäin'' Veera ehdottaa. ''Käy'' sanon. Tänään olemme olleet kuukauden yhdessä ja Laura menee Veeran vanhemmille yöksi joten olemme kahdestaan.
Veera tulee antamaan minulle pusun ja sitten lähtee pois makuuhuoneesta.
Veera
Annan Joelille nopean pusun ja lähden vessaan. Vessassa iskee outo tunne ja sitten tunnen oksentavani. Oksennan. Toivottavasti Joel ei kuullut. En halua hänen huolestuvan.
Pesen hampaat ja kasvot ja sitten harjaan hiukseni ja laitan ne nutturalle. Joel tulee vessaan ja tunnen hänen lämpimän kehon selkääni vasten ja sitten hänen kädet kietoutuneena ympärilleni. Katson Joelia peilin kautta silmiin ja hän minua. ''Sä oot tosi ihana ja kaunis'' Joel kuiskaa. ''Kiitos samoin'' sanon. ''Oonko mä kaunis?'' Joel kysyy huvittuneena. ''Oot'' sanon.
Hetki me vaan halailimme ja pussailimme vessassa kunnes oli pakko jatkaa aamu hommia.
Time skip iltapäivään
Joel
Menen kauppaan ostamaan meille iltaa varten herkkuja. Ostan Veeran lempi suklaata, karkkia, jäätelöä ja limua. En usko että syömme kaiken mutta parempi överit kuin vajarit vai miten se nyt menikään.
Menen kaupassa käynnin jälkeen pakettiautomaatille mikä ei ole kaupan sisällä mutta on kuitenkin kaupan sisällä. Syötän siihen koodin ja pian oikea luukku aukeaa. Otan paketin ja laitan sen ostoskassiini ettei sitä tarvitse kantaa kädessä.
Käyn kodin kautta koska tarvitsen lisää vaatetta Veeralle. Olen kuukauden aikana ollut yli puolet öistä hänen luonaan. Välillä olen kyllä tarvinnut omaa tilaa ja halunnut nukkua yksin ja on sen huomannut Veerastakin. Samoin kun Laurasta. Veera on pyytänyt minua olemaan pari päivää poissa jotta saa vietettyä aikaa kahdestaan tyttärensä kanssa ja se on minulle ihan ok. Onhan tämä iso muutos meille kaikille ja varmaan etenkin Lauralle koska Veera ei ilmeisesti ole seurustellut Lauran olemassaolon aikana kenenkään kanssa paitsi minun nyt.
Pääsen Veeralle ja menen suoraan sisään koska Veera on antanut siihen luvan. Pian Veera kipittää luokseni. Halaan ja suutelen häntä.
Menemme sohvalle ja tilaamme saman tien ruuat. Mäkkäristä tietysti. Huomaan Veeran nostelevan hartioitaan ja pyörittelevän päätään. ''Onko kaikki hyvin?'' Päätän kysyä. ''Joo. Niskat on vaan nyt lähiaikoina ollut todella kipeet'' Veera vastaa. ''Haluutko että mä hieron?'' ''No jos sä viittit'' ''viittin''
Veera tulee istumaan lattialle eteeni ja alan hieroa Veeran hartioita. ''Auuh'' ''Sattuuko liikaa?'' ''Ei'' osun ilmeisesti kipeään kohtaan kun Veera kiemurtelee hassusti. En paina niin kovaa mutta yritän saada jumin pois siitä kohdalta. ''Aaah''
Alan hieromaan myös Veeran niskaa ja takaraivoa. Niskat taisivat olla kipeät tai ainakin Veeran kehonkieli viesti niin.
Kuulen ovikellon soivan. Ruuat. Nousen ylös sohvalta ja menen ovelle. Otan ruuat oven vierestä ja menen olkkariin. Ojenna Veeralle joka tällä hetkellä istuu sohvalla hänen ruokansa ja alamme syödä katsoen samalla Veeran valitsemaa elokuvaa. Joku rakkaushömppä joita en itse normaalisti katsele mutta nyt suostun katsomaan. Veeran takia teen melkein mitä vaan. Ruokien syömisen jälkeen alamme syömään herkkuja joita ostin aiemmin kaupasta.
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...