Tw smuttia!!
Veera
Herään Joelin halauksesta. Hän tuoksuu todella hyvälle. Huomaan Joelinkin heräävän. ''Huomenta'' ''huomenta'' Joel liikkuu päällän lähemmäs ja yhdistää huulemme. Suudelma on rauhallinen mutta täydellinen. Joel vetäytyy pois. ''Sulla on ihanan pehmeät huulet'' kerron. ''Eikä oo. Ne on ku jotkut korput ku ne on niin rohtuneet'' Joel väittää. ''No eikä oo'' väitän ''onpas'' Joel väittää. ''No pitäskö mun kokeilla uudestaan?'' Kysyn. ''Ihan vapaasti'' painan huuleni Joelin huulille ja nyt suudelma on todella intohimoinen.
Tunnen jotain kovaa vatsassani ja tiedän heti mikä se on. Irrottaudun suudelmasta ja virnistän. ''Mitä?'' Joel kysyy. ''Ei mitään'' sanon. Nousen vähän ylöspäin ja katson Joelin haaroväliin jos hän itsekin tajuaisi. Hänen ilmeestään huomaa että hän tajusi ja nyt häpeää.
''Tarvitko sä apua ton kanssa?'' Kuiskaan Joelin korvaan ja otan hänen kalusta kiinni boksereiden päältä. ''Mieluusti'' Joel sanoo. Hän kääntää itsensä päälleni silmänräpäyksessä ja alkaa suudella huuliani. Itse lasken Joelin boksereita parhaani mukaan ja Joel laittaa kätensä kyljilleni paitani alle.
Itse alan runkkaamaan Joelia hänen huokaillessa. Joel nostaa paitani helmaa muttei saa sitä pois koska makaan hänen alla enkä pysty nousemaan ylös että sen saisi pois.
Joel alkaa suudella rintojani ja toisen kätensä laittaa alushousuihini. ''Mmmhh'' Joel nousee pois päältäni. Sen jälkeen hän repii paidan pois päältäni. Sen jälkeen hän ottaa omat bokserinsa kokonaan pois ja sitten minunkin alushousut. Hän heittää vaatteemme jonnekin ja tulee suutelemaan huuliani.
Joel laittaa käden kaulalleni ja liu'uttaa sitä vartalollani alaspäin. Joelin kosketus tekee minut hulluksi enkä pysty tekemään mitään muuta kuin vastaamaan suudelmiin. ''Mmmhh'' huokaisen kun Joel työtää heti 3 sormea sisääni ja alkaa liikuttaa niitä. Joel katsoo minua silmiin. ''Mmmmh'' huokaisen. Joel silittää poskeani ja vetää sormet pois sisältäni.
Nousen istumaan ja työnnän Joelin makuulle sängylle. ''Missä sul on kortsuja?'' Joel osoittaa yöpöydän laatikkoa. Otan siltä yhden kortsun. Avaan sen ja pistän Joelille. Menen hänen päälle kyykkyyn ja ohjaan hänen kalun sisääni. Istun Joelin kalun päälle ja alan periaatteessa pomppimaan sen päällä. Joel näyttää todella seksikkäälle kun hän nauttii. ''Aaaah''
Jatkan jonkin aikaa kunnes alan väsyä. Joel huomaa sen. Hän vetää minut makaamaan päällensä ja kääntyy ympäri niin että hän periaatteessa makaa päälläni. Joel alkaa työntymään sisääni. Se tuntuu todella hyvältä. Joel suutelee huuliani. Laitan kädet Joelin selälle. Kynteni uppoaa hänen selkää. ''Aaah'' ''mäh tuunhh'' Joel huokaisee. ''Oota'' sanon. Joel pysähtyy. Kierähdän pois Joelin ympäriltä ja alan runkkaamaan häntä niin kovaa kuin vaan pystyn. ''Mmmmh'' Joel puristaa rintaani ja tulee kortsuun.
Suutelen Joelin huulia. Hän vastaa. Suutelemme rauhallisesti. Joel silittää kylkeäni samalla. Tykkään Joelista todella paljon enkä halua päästää häntä karkuun mutta en tiedä haluaako hän seurustella kanssani.
Menemme suihkuun ja siellä me halailemme ja pussailemme jonkin aikaa. Voin sen teille kertoa että Joel on todella hyvä suutelija. Hän joka kerta tietää mitä minä haluan suudellessa.
Makaan Joelin päällä. Olemme molemmat alasti. ''Sä oot kaunis'' Joel kuiskaa. Katson Joelia silmiin. ''Ja sä komee. Etenkin tolta kohdalta'' sanon ja osoitan Joelin haaroväliä. ''Hei'' Hän sanoo ja kääntää meidät ympäri. Joel nousee istumaan ja alkaa kutittaa minua kyljistä josta kutian. En tiedä miten hän heti osasi sieltä kokeilla.
Rupean heti nauraa ja Joel jatkaa kutittamistani. Kuitenkin hän lopettaa hetken päästä ja katsoo minua tarkkaan päästä varpaisiin. Joel ottaa kiinni kyljistäni ja kumartuu suutelemaan minua. Hän nostaa minut syliinsä. Joelin kädet vaeltelee kehollani ympäriinsä. Emme kuitenkaan päädy tekemään mitään muuta kuin suutelemaan.
Time skip pari tuntia.
Huomaan äidin soittavan.
V: moi
L: moi äiti
V: no moi. Mitä asiaa sulla oli?
L: voinko mä jäädä toiseksi yksi mummolle ja papalle?
V: ööö no voit jäädä
L: jeeeee
V: onko mummo siinä?
L: on
V: no annatko sille
L: joo
Ä: moi
V: moi. Onko Lauralle tarpeeks vaatetta?
Ä: on
V: hyvä. Ja muista peliaika ja se ettei kauheesti herkkuja
Ä: joo. Kyllä me pärjätään
V: okei hyvä
Ä: Lauralla on vielä jotain ni mä annan sille
L: moi taas
V: no moi
L: mä vaan halusin sanoo että mä rakastan sua.
V: niin mäkin rakastan sua.
L: Heippa
V: Heippa
Suljemme puhelun. Joel tulee luokseni. ''Kuka se oli?'' Hän kysyy heti. ''Äiti ja Laura. Laura jää sinne toiseksi yöksi'' sanon. ''Okei'' ''haluutko sä tulla mun luo seuraavaks yöks?'' Kysyn. ''Joo'' hymyilen ja halaan Joelia. Joel halaa minua. Hän painaa päänsä pääni päälle. Hän on minua päätä pidempi.
Joel pakkaa joitain kamoja ja sitten lähdemme käsikädessä kulkemaan minun kämpille. Juttelemme Joelin kanssa kaikenlaista.
Pääsemme kotiovelleni. Avaan oven avaimilla jotka kaivoin taskustani. Päästän Joelin kämppääni. Asun siis rivitalossa. Otamme kengät ja takit pois.
''Joo eli tuolla on mun makkari, tos vessa ja suihku, tos on Lauran huone ja vaatehuone jossa on kaikkee krääsää, tääl on keittiö ja olkkari ja tästä pääsee takapihalle ja nii'' selitän. Joel vain katsoo minua hymyillen. Pussaan Joelin huulia. ''Mites sitte?''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 782Mä en sit jaksanu lukee tätä läpi. Sori.
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...