Joel
Saavun Veeralle. Menen sisälle ja heti eteiseen juoksee Laura. ''Moiii!'' Hän sanoo. ''No moi'' sanon. Otan kengät pois. ''Pääsenkö mä syliin?'' Laura kysyy. ''Joo'' sanon ja nostan Lauran syliin. ''Jee!'' Laura sanoo. ''Voidaanko me mennä leikkimään?'' Laura kysyy. ''Mennään vaan'' sanon ja lähden Lauran huoneeseen hän sylissäni.
Lasken Lauran seisomaan. ''Mitäs me leikitään?'' Kysyn. ''Barbeilla'' Laura sanoo ja hakee barbeja. Istun lattialle ja Laura ojentaa minulle barbin jonka hiukset ovat ruskeat.
''Joel. Mä haluisin lähtee ampumaan ni voisitko sä olla Lauran kanssa?'' Veera kysyy. ''Voin. Mee vaan'' sanon. ''Kyllä me pärjätään'' Laura sanoo. Naurahdamme Veeran kanssa. ''Hyvä. Tottele sit Joelia'' Veera sanoo. ''Joo joo'' Laura sanoo. ''Mä lähen nyt'' Veera sanoo. ''Okei. Heippa'' sanon.
Time skip
''Mulla on nälkä'' Laura sanoo. ''Okei. No mennäänkö kattomaan jotain syötävää?'' Kysyn. ''Joo'' Laura sanoo. Laitamme lelut pois ja menemme keittiöön.
''Täällä olis jauhelihakastiketta ja spagettia'' sanon. ''Joo'' Laura sanoo. Otan kupit pois jääkaapista ja laitan ruokaa lautaselle. Laitan lautasen mikroon.
Alan pilkkomaan kurkkua ja tomaattia. Mikrosta kuuluu piippaus ja otan ruuan pois. Laitan oman lautaseni tilalle. Laitan Lauran lautaselle tomaattia ja kurkkua.
''Siinä'' sanon ja laitan lautasen pöydälle. ''Ketsuppia'' Laura sanoo. Otan ketsupin jääkaapista ja laitan sitä lautaselle sopivan määrän. Sitten otan oman ruokani jääkaapista ja laitan kurkkua ja tomaattia. Istun sitten pöydän ääreen ja alan syömään. ''Maitoa'' Laura sanoo. ''Ainiin'' sanon ja nousen seisomaan. Otan maidon jääkaapista ja kaadan sitä Lauran mukiin.
Otan itselleni lasin johon otan raanasta vettä. Istun takaisin pöydän ääreen.
Time skip
Veeralta tuli minulle viesti.
V: voitko sä hoitaa Lauran iltahommat jos mä käyn kaupassa?
J: tottakai voin
V: kiitos oot rakas
J: säkin
''Äiti käy vielä kaupassa ni mä hoidan sun iltapuuhat'' sanon. ''Mhm'' Laura mutisee katse kiinni kirjassa. ''Tuus ni mennään laittamaan yökkäri ja pestään hampaat'' sanon. ''Ei vielä'' Laura sanoo. ''Eiku nyt heti'' sanon. ''No okei'' Laura sanoo. Menemme ensin vaihtamaan yökkäri ja sitten menemme vessaan pesemään hampaat. ''Koska sä muutat meille?'' Laura kysyy. ''En mä tiedä. Pitää sopia äitin kanssa et koska mä voin muuttaa tänne'' sanon samalla harjaten Lauran hampaita. ''Äiti haluais et sä muuttaisit tänne heti'' Laura sanoo. ''Oisko se sulle ok jos mä muuttaisin tänne?'' Kysyn. ''Joo. Sä oot kiva'' Laura sanoo saaden minut hymyilemään.
Menemme Lauran huoneeseen. Alan lukemaan hänelle jotain kirjaa. Laura nukahti melkein heti joten lopetin kirjan lukemisen. Lähden hiipien pois Lauran huoneesta.
Samalla hetkellä Veera tulee sisälle. Laitan sormen suuni eteen tarkoittaen että pitää olla hiljaa. Menen Veeran luo ja otan hänen kädestä kauppakassin ja vien sen keittiöön. Alan tyhjentämään sitä ja laitan jääkaappitavarat jääkaappiin. Tunnen käsien kiertyvän takaapäin ympärilleni. ''Kiitos'' Veera kuiskaa. ''Eipä mitään'' sanon.
Siirrymme sohvalle. Alamme katsomaan jotain tietokilpailu ohjelmaa. ''Ne sun sanotukset oli tosi hyvät'' sanon. ''Oliko?'' Veera kysyy. ''Oli. Saadaanko me käyttää niitä siinä lopullisessa versiossa?'' Kysyn. ''Tottakai. Ja voitte te niitä muokatakin tai jättää kokonaan käyttämättä'' Veera sanoo. ''Kiitos'' sanon. ''Ole hyvä vaan'' Veera sanoo.
Menen makaamaan Veeran päälle niin että pääni on Veeran vatsalla. Hän upottaa kätensä hiuksiini. ''Miten sulla meni ampumassa?'' Kysyn. ''Ihan hyvin. Eihän se nyt enää oo ollu samaa tasoa ku joskus et jos sille tasolle haluais ni pitäs treenata aika paljon'' Veera sanoo.
''Haluisitko sä...''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
En jaksanu lukee läpi taaskaan.Sanoja: 527
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...