lukekaa jos jaksatte

63 6 3
                                    

Eli tää ei oo luku mut mietin sitä et tekisinkö tähän tarinaan 2 osan. Mulla olis yks kirja idea ja pystyn soveltaa sen niin että se ois jatkoa tälle kirjalle. Mut sit taas ku tiedän et tuun julkaisemaan sen tarinan kuitenkin ni et kannattaako tähän tehä 2 osaa.

Ja sit se kirja on erilainen ku mitä moni varmaankin ajattelee. En paljasta siitä sen enempää mut nyt en sit tiiä mitä teen.

Ja sit mietin et tekisinkö siihen one shot kirjaa luvun tästä leiristä missä oon nyt. Jollain tavalla houkuttaisi tehä mut sit en tiiä lukeeko sitä kukaan ku se ei liity bc millään tavalla ja siinä one shot kirjassa on 8 lukua joista 4 on bc lukuja ja muut on sit randomeita.

Ja sit mua ärsyttää se et se kenen kanssa mun piti olla samassa huoneessa vaihto huonetta. Se on mulle fine mut sit se sai taas mut ajattelemaan et oonko mä oikeesti niin paska ihminen et se ei halunnu olla mun kaa samassa huoneessa ja oltiin oltu täällä ehkä 3 tuntia silloin. Mut se kuka tuli sen tilalle ni on todella ihana ihminen.

Ja sit mua ärsyttää kans se et ku viimevuonna olin tämmösillä samanlaisilla leireillä ni me oltiin tosi tiivis porukka. (Tai no mä en tuntenut kuuluvani siihen) et esimerkiksi kaikki syötiin samassa pöydässä mut tänä vuonna kaikki on tosi hajaantuneina eri pöytiin ja mä oon aika monesti ollu yksin. Esimerkiksi menin semmosen isoon pöytään johon mahtuu 16 ja kaikki muut meni semmosii 4 pöytiin. No sit menin semmoiseen 4 pöytään ja kaikki meni 16 pöytään. Ni toi saa mut ajattelemaan et oon ihan paska ihminen ja et kukaan ei haluu olla mun seurassa.

Kiitos olen puhunut

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant