Joel
Veera lähtee käymään vessassa. Pian hän tulee takaisin ja kömpii kainalooni. Veera laittaa käden vatsalleni ja alkaa silittää sitä. ''Me juteltiin Lauran kanssa illalla. Mä kysyin mitä jos sä olisit täällä useamminkin. Laura sano et sä oot ihan ok ja et kyl sä voit täällä useamminkin olla'' Veera kertoo. ''Oikeestikko?'' ''Joo'' suutelen Veeraa. ''Anteeks ku mä kutsuin sua aiemmin vaan kaveriks. Halusin eka tietää miten tuut toimeen Lauran kanssa. Mä kerron sille sitte kun mä oon valmis ja koen että Laura olis valmis ottaa sut elämäänsä kanssa'' Veera kertoo. ''Se on ihan ok'' ''hyvä''
Veera kurottautuu suutelemaan minua. Kuulen kuinka ovi aukeaa. Vetäydyn pois suudelmasta ja katson ovelle vinkatakseni ilmeestä päätellen hämmentyneelle Veeralle miksi vetäydyin pois. Veera tajuaa katsoa ovelle.
Laura on ovella ja näyttää että olisi itkenyt. ''Mikä on kulta?'' Veera kysyy. ''Mä en saa unta'' Laura sanoo itkien samalla. ''Voinko mä tulla sun viereen?'' Laura kysyy. Veera katsoo minua ja nyökkään. ''Tottakai voit'' Laura sanoo.
Laura tulee sängyn viereen ja Veera nostaa hänet sängylle. Laura nukkuu reunassa Veeran vieressä ja minä Veeran toisella puolella. Kuulen Veeran alkavan hyräillä jotain laulua ja hän silittää samalla Lauraa. Pian Laura taitaa nukahtaa. Veera antaa minulle pusun ja tulee lähelleni niin että pitää kuitenkin Lauraa kainalossaan. Sitten suljemme molemmat silmämme ja pian nukahdamme.
Time skip aamuun
Tunnen kuinka joku hyppii todella lähellä minua ja toistaa sanoja 'Huomenta mua ei väsytä enää yhtään' avaan silmät ja näen Lauran hyppivän sängyllä. Katson puhelimeni kelloa. 5.45. En jaksa. Veera ei näytä heräävän joten päätän itse nousta. ''Älä hypi sängyllä'' sanon. Laura istuu viereeni kun olen noussut sängylle istumaan. ''Pitäskö sun kuitenkin koittaa vielä nukkua? Mua ainakin väsyttää ja sä taisit eilen valvoa aika pitkään'' sanon. ''Ei väsytä'' Laura sanoo. ''No jos sä oisit ihan hetken sängyssä peiton alla ja sit herätettäs äiti ja ruvettas tekee aamu hommia'' Pyydän. ''No okei. Mut mä nukun sun vieressä'' Laura myöntyy sekä kertoo ehtonsa. ''Okei''
Menen makaamaan ja Laura tulee kainalooni. Itse makaan selällä ja Laura kyljellä kiinni kyljessäni ja hän on nostanut toisen jalkansa koukussa päälleni. Rupean hyräilemään samaa laulua kuin Veera eilen illalla koska tiesin sen itsekin ja silitän Lauraa samalla. Pian hän nukahtaakin. Jes. Saan nukkua ainakin hetken vielä. Yritän olla mahdollisimman paikallani etten herättäisi kyljessäni nukkuvaa lasta.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Okei sori tää oli tosi tylsä lukuSanoja: 382
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...