36. ''moi Joel''

79 7 0
                                    

Joel

Herään herätyskellooni. Olen nousemassa mutta Veera vetää minut takaisin. ''Älä mee'' Hän sanoo. ''Pakko. Treenit alkaa 45 minuutin päästä'' sanon. ''Mut jos sä oot nyt viel 15 minuuttia sängyssä ni sul on viel 30 minuuttia hyvää aikaa pukea ja syödä'' Veera sanoo. ''No okei. Mut vaan ja ainoastaan vartti'' sanon. ''Jee'' Veera sanoo. Menen makuulle ja Veera kietoutuu ihan kiinni minuun. ''Tuutkai sä tänne yöks?'' Veera kysyy. ''Joo'' sanon. ''Hyvä''

Silitän Veeran selkää. ''Pääseeköhän Laura tänään pois?'' Veera kysyy. ''En tiedä. Mä en kyl varmaa kerkee käydä sairaalalla'' sanon. ''Okei'' Veera sanoo.

Time skip

Joku soittaa minulle. Otan puhelimen käteeni. Joonas. Vastaan hänelle.

Jp: missä sä oot? Treeni alko vartti sit

Katson kelloa

Jh: voi perse. Menee vartti

Sammutan puhelun. ''Joonas soitti. Mun olis pitäny olla studiolla jo vartti sit'' sanon ja alan pukemaan vaatteita päälle. ''Pystytkö sä heittää mut reenikselle?'' Kysyn. ''Joo'' Veera sanoo. Hänkin alkaa pukemaan vaatteita.

Kerron ohjeet miten studiolle ajetaan. Pian olimmekin studiolla. ''Ni koska sä lähet sinne rundille?'' Veera kysyy. ''Ylihuomenna'' sanon. ''Silloin jo. Mulla tulee ikävä'' sanon. ''Mullakin mut me selvitään'' sanon. ''Mmm''

Otan kiinni Veeran kasvoista ja vedän niitä kevyesti omia kasvojani kohti. Painan huuleni Veeran huulille.

Joku koputtaa auton ikkunaan josta säikähdän. Katson ovelle ja siinä on Porko. Kukas muukaan? ''Heippa'' sanon. Jonka jälkeen avaan oven ja lähden. ''Aika hyvän näkönen'' Joonas sanoo. ''Et sä sitä tuu saamaan'' sanon. ''Nii. Mut pakkohan sunkin on saada joku epätoivonen joka ei löydä muuta seuraa'' Porko vittuilee. Tökkään kyynerpäällä hänen kylkeen.

Menemme studioon sisälle. ''Missä Hokka viipy?'' Olli kysyy. ''Se oli pussailemassa sen tyttöystävänsä kanssa'' Joonas sanoo. ''Nii olinkin'' sanon. ''No hyvä jos oot löytäny jonkun. Mut kohta me lähetään sinne rundille'' Tommi sanoo. ''Nii. Kyl me kestetään se'' sanon. ''Hyvä'' Tommi sanoo.

Alamme treenaamaan joitain kappaleita.

Time skip

''Voisko Jori ja Porko hakee kaupasta red bullia ja bisseä. Tääl ei oo yhtään'' Niko sanoo. ''Joo. Tule Jori'' Joonas sanoo ja lähtee eteiseen minä perässään.

Päädymme kauppaan. Menemme heti alkoholi osastolle ja laitamme koriin kaljaa. Sitten haemme red bullia. ''Moi Joel'' kuulen äänen takaatani. Käännyn ympäri.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Oho. Näin nopeesti tähän kirjaan uus luku.

Oon ihan varma et omenapiirakka joka on uunissa palaa kohta. Vanhemmat pakotti tekee.

Ja sit mun täti on tulos meille enkä jaksais sitä yhtään.

Sanoja: 375

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now