Joel
Veera kertoi että hän on ehkä raskaana. ''Sä et oo vielä tehnyt testiä?'' Totean kysyvästi. Veera pudistaa päätään. ''Okei'' Veera näyttää pelokkaalta. ''Voitko sä sanoa jotain?'' Veera kysyy. ''Mitä mun pitäis sanoa?'' Kysyn. ''No sitä mitä sä ajattelet tästä'' ''no mikä ikinä tulos on ni mä oon sun tukena. Mä en jätä sua vaikka se olis positiivinen tai negatiivinen. Ei tää ollu ihan mun suunnitelmissa eikä varmaan sunkaan mutta me selvitään tästä yhdessä. Ja jos se on positiivinen niin se on sun päätös loppujen lopuks mitä sille tehdään'' Sanon. Veeran huulille nousee pieni epävarma hymy. Silitän hänen kämmenselkää sillä tiedän tämän rauhoittavan häntä.
Nousen sohvalta ylös. ''Mihin sä meet?'' Veera kysyy. ''Hakee niit testejä jotta me saadaan tietää tulos'' sanon. Pussaan Veeran huulia ja lähden eteiseen laittamaan kenkiä ja nahkatakkia. ''Sä voit käyttää mun autoa'' Veera sanoo. ''Okei. Mä meen nyt'' huudahdan. Kun olen ottanut autonavaimet lipastosta.
Veera
Joel lähti juuri. Minua alkaa mietityttää mitä jos hän jättää minut jos olen raskaana. Hän sanoi että on tukenani mutta en tiedä tarkoittaako hän sitä oikeasti.
Rupean miettimään mitä jos olen raskaana ja Joel oikeasti jättää minut ja sitten olen yksinhuoltaja 2 lapselle. En tiedä miten selviän niin. Kyyneleitä rupeaa valua poskilleni ja menen makuulle sohvalle. Annan kyyneleiden valua poskilleni enkä yritä pidätellä niitä.
Joel
Pääsen apteekkiin. Huomaan jonkun hyllyn päällä lukevan raskaustestit ja menen sinne. Katselen muutamaa eri pakkausta. ''Tarvitko apua?'' Kuulen äänen takaatani. ''En'' sanon katsomatta edes sinne päin. Kuulen kuitenkin hänen tulevan viereeni. ''Tää on semmonen mistä näkee monennella viikolla on jos on raskaana ja tässä taas tulee vain kaksi viivaa'' työntekijä sanoo. ''Onko nää luotettavia?'' Kysyn. ''No ei ihan 100 prosenttisesti jonka takia kannattaa ottaa muutama eri lainen ja merkkinen'' ''okei'' Katson testejä ja otan molemmat jonka jälkeen menen kassalle. Maksan testit ja menen kauppaan joka on apteekin vieressä.
Astun sisään ja päätän mennä katsomaan myydäänkö täällä raskaustestejä ja myytiinhän niitä. Otan siitäkin pari erilaista jonka jälkeen menen karkki osastolle ja otan suklaalevyn. Menen kassalle ja maksan ostokseni jonka jälkeen menen Veeran autolle ja lähden hänen luo.
Pysäköin auton sille tarkoitetulle paikalle ja menen Veeran kotiin suoraan sisälle. Otan kengät ja nahkatakin pois. Huomaan Veeran makaavan sohvalla. Hänellä on kasvot kohti sohvan selkänojaa.
Menen Veeran luo suklaan ja testien kanssa. Kyykistyn Veeran selän taakse ja silitän hänen olkapäätään. Huomaan Veeran punaisen naamaan. Hän on varmaan itkenyt. Lisäksi Veera taitaa nukkua.
Lasken testit yöpöydälle. Nostan Veeran syliini ja kannan hänen sänkyyn. Menen Veeran viereen makaamaan niin että makaan kasvot kohti Veeran kasvoja. Silitän hänen hiuksia.
Menee hetki ja Veera avaa silmänsä. ''Huomenta'' sanon. ''Mmmh'' Veera mumisee ja katsoo silmiini. ''Mä kävin hakee ne testit'' sanon. ''Aha''
Veera menee vessaan tekemään testit. Hän ihmetteli niiden määrää koska ostin eri merkkisiä testejä 6 kappaletta.
Hetki menee ja Veera tulee luokseni. Hän tulee makaamaan päälleni itkien. Silitän Veeran selkää. ''Mikä se tulos oli?'' Kysyn. ''Sen saa tietää vasta 5 minuutin päästä'' ''okei''
Menee hetki ja Veeran puhelimesta kuluu herätys ääni. Veera sulkee sen. ''Nyt ne olis valmiit mut mä en oo valmis kattomaan niitä'' Veera mutisee. ''Katotaan ne sit ku sä oot valmis''
''Mä oon nyt valmis'' Veera ilmoittaa. Menemme vessaan. Veera ottaa testin käteensä ja katsoo sitä. Sitten hän katsoo muut testit ja ojentaa yhden minulle.
Testi on...
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Näin eilen kaupassa ihan Joelilta näyttävän tyypin. Tiedän ettei se ollu se mut silti.Sit lakkasin äsken kynnet. Lakkasin myös viime viikonloppuna ja ennen sitä en oo ikinä ite lakannut kynsiä. Aina äiti on lakannut ja nyt varmaan 6 vuoteen mulla ei oo ollu kynsissä kynsilakkoja ja voin sanoo et mun kynnet ja kynsien ympäristö näyttää ihan todella kauheilta.
Sori en jaksanu lukee tätä läpi.
Sanoja: 605
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...