Veera
Pysäköin auton vanhempieni pihaan. Nousen ylös autosta ja menen avaamaan Lauralle oven. ''Jee mummolle ja papalle'' Laura huutaa ja juoksee ovelle. Otan tavaramme ja menen ovelle myös. Pimpotan ovikelloa ja pian äiti avaa oven. ''Hei prinsessa'' Äiti sanoo ja kyykistyy halaamaan Lauraa.
Menemme sisälle. Vien tavarat vierashuoneeseen jossa minä ja Laura tulemme viettämään jonkin aikaa.
Laura menee nukkumaan melkein heti. Kun hän nukkuu niin menen olohuoneeseen äidin luo. ''Haluutko sä oikeesti erota Joelista?'' Hän kysyy. ''En. En todellakaan mut kyl mä haluisin nähä sitä muuallakin ku somessa'' sanon. ''Mä uskon ton mutta mä suosittelin sua puhumaan Joelille siitä miltä susta tuntuu'' Äiti sanoo. ''Mut mä oon sanonu eikä se oo muuttanut toimintaansa millään tavalla'' sanon. ''Antaisit sille mahdollisuuden'' Äiti sanoo. ''En. Joelin pitää eka pyytää anteeksi'' sanon. ''Okei sun päätös mut kuuntele Joelia myös'' Äiti sanoo. ''Joo'' sanon.
Time skip
On mennyt viikko ja olemme palaamassa kotiin Lauran kanssa. En tiedä onko Joel siellä mutta olen valmis antamaan anteeksi jos hän vain pyytää.
Menemme sisälle ja Joel ilmestyy eteiseen. ''Moi'' sanon. ''Moi'' Joel sanoo. ''Anteeks. Mun olis pitäny olla enemmän kotona teidän kahden kanssa'' Joel sanoo. ''Saat'' sanon. Joel kappaa minut halaukseen ja siinä me sitten olimme aika pitkään. ''Mulla oli ikävä sua'' Joel sanoo. ''Mullakin sua'' sanon. ''Sä oot ihana'' kuiskaan. ''Säkin'' Joel kuiskaa.
Time skip iltaan
Katson Joelia silmiin. ''Pitääkö sun mennä huomenna studiolle?'' Kysyn. ''Ei. Me saatiin levy valmiiks. Vielä pitää suunnitella se kansi mut sit se on valmis'' Joel sanoo. ''Ihanaa'' sanon. ''Nii. Ei tarvi enää stressata'' Joel sanoo. ''Ei vaa nyt sä oot enemmän kotona'' sanon. ''No mut meillä alkaa rundi ens viikolla'' Joel sanoo. Just. Nyt hän sitten lähtee heti rundille.
Käännän selän Joelille. ''Mikä tuli?'' Joel kysyy. ''No se et sä et oo melkein ollenkaan mun ja Lauran kanssa. Laura kysyy tosi useasti et koska sä oot sen kanssa. Kohta se ei enää pysty luottamaan suhun koska sä oot koko ajan poissa'' sanon.
Time skip 3 viikkoa
Joel
Tommi toi minut kotiin. Menen ovelle ja avaan sen. Pian Veera on edessäni. Hän tulee halaamaan minua. Lasken tavarat käsistäni ja halaan häntä.
Menemme olohuoneeseen jossa Laura leikkii legoilla. ''Moi'' sanon Lauralle. Laura katsoo minua nopeasti muttei sano mitään. ''Saanko mä halin?'' Kysyn. Laura pudistaa päätään. ''No haluutko että me leikitään yhdessä?'' Kysyn. ''En'' Laura kuiskaa ja siivoaa legot pois jonka jälkeen menee Veeran syliin.
''Mentäiskö leikkipuistoon?'' Veera kysyy ja Laura nyökkää. Menemme eteiseen pukemaan ulkovaatteita. Laura kuiskaa jotain mistä en saa selvää. ''Miksi?'' Veera kysyy jolloin Laura kuiskaa taas jotain. Veera kääntää pahoittelevan katseen minuun. Tiedän jo nyt mitä Laura on sanonut. Hän ei halua minua mukaan.
Väännän kasvoilleni feikkihymyn ja menen olohuoneeseen. Pian kuulen oven menevän kiinni ja romahdan maahan. Tässä kävi juuri niin kuin Veera arvasi. Laura ei enää luota minuun tai halua olla kanssani tekemisissä. No omapahan on syyni.
Kyyneliä valuu poskilleni. Miksi olen käyttäytynyt niin huonosti ja ollut liian vähän Lauran ja Veeran kanssa. Laura on vasta lapsi ja en ollut hänen kanssa tarpeeksi. Ihme että Veera huoli minut tänne takaisin.
Nousen ylös lattialta ja menen keittiöön. Otan post-it lapun ja kynän. Aloitan kirjoittamisen. ''Mä oon pahoillani mutta mun ei oo hyvä olla täällä enää. Tai siis on mutta on parempi et mä lähen. Sä ja Laura ootte tosi rakkaita mutta mun pitää ajatella myös Lauraa. Se on sulle maailman tärkein ja mä oon ollu lähiaikoina liian vähän hänen kanssa ni nyt hän ei luota muhun jonka takia mun on parempi lähtee''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Ens luku on viimeinen.Sanoja: 580
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...