8. pusu

130 9 1
                                    

Joel

Veera tulee luokseni. ''Haluutko sä kuunnella musiikkia tai jotain?'' Veera kysyy. ''Vaikka'' Veera käy hakemassa puhelimen ja kaiuttimen jostain. ''Mitä sä haluut kuunnella?'' Hän kysyy. ''Ihan sama. Laita jotain mitä sä tykkäät kuunnella kuhan se ei oo iskelmää tai jazzia'' sanon.

Kohta alkaa kuulua musiikkia. En tunnista kenen tekemää tämä on mutta ihan ok kai. Veera alkaa hieromaan niskaani. ''Aauuu'' vingahdan. ''Sattuuko liikaa?'' ''Ei'' Veera jatkaa. Perhosia on vatsassani koko ajan. Veeran kädet tuntuu todella ihanalle ja pehmeälle.

Time skip hieronnan loppuun

''Joo elikkä me oltais nyt valmiit'' Veera sanoo. Nousen istumaan siihen hieronta pöydälle. Huomaan Veeran tuijottavan paljasta yläkroppaani. ''Onko kaikki hyvin?'' Kysyn. Veera kääntää katsee silmiini ja punastuu saman tien. Hän kääntää päänsä pois nopeasti ja lähtee johonkin. Laitan t-paidan ja hupparin päälleni. Sen jälkeen menen katsomaan mihin Veera meni.

Hän seisoo jonkun pöydän ääressä. Menen hänen luo. ''Onko kaikki ok?'' Kysyn. ''Joo. Se olis 40€'' Hän sanoo. Kaivan puhelimen taskustani ja otan niiden kuorista pankkikortin. Maksan hieronnan.

Tekisi mieli pyytää Veeraa ulos mutten tiedä mitä hän minusta ajattelee. No syteen tai saveen. Mitä tuo edes tarkoittaa? Olen joskus kuullut jonkun sanovan noin. No ihan sama. ''Onko sulla nyt mitään?'' Päätän kysyä. ''Ei. Mul loppuu nyt työt ja äiti hakee Lauran päiväkodista ja Laura jää yöks äitille. Miten niin?'' ''No haluutko sä lähtee syömään tai kahville tai johonkin mun kanssa?'' Päätän uskaltautua kysymään. ''Ööö vaikka. Mun pitää vaihtaa vaatteet'' Hän sanoo. ''Oota täs'' Hän sanoo. Sitten hän menee jonnekin jostain ovesta.

Pian hän saapuu luokseni farkut jalassa ja valkoinen pitkähihainen ja hieman läpinäkyvä kukkapaita päällään luokseni. ''Onko hyvä?'' Hän kysyy. ''Juu'' menemme eteiseen ja laitamme kengät ja takit päälle. Veeralla on farkkutakki ja minulla nahkatakki.

Lähdemme ulos. Menemme portaat alas. ''Onko sulla nälkä et haluutko mennä syömään vai kahville'' Kysyn. ''No en mä tiiä. Voidaanko käydä vaa kaupassa ja sit mennä rannalle?'' ''Käy'' Lähdemme kävelemään kauppaan. Veera hipaisee kämmentäni. Luulen sen olevan vahinko mutta hetken päästä hän tekee sen uudestaan. Otan hänen kädestä kiinni. Katson Veeraan. Hän hymyilee söpösti ja on punastunut. Irroitan kuitenkin käteni koska haluan tietää mitä Veera tekee. Hän ottaa kiinni kädestäni uudestaan. Huomaan sivusilmälläni hänen katsovan minuun. Käännän pään häneen ja Veera kääntää pään nopeasti pois.

Jatkamme matkaa kaupalle käsikädessä. Menemme ovesta sisään ja menemme liukuportaita alakertaan. Kävelemme kauppakeskuksessa kunnes saavumme citymarketin sisääkäynnille.

''Mä haluisin viinirypäleitä mut ei niitä pysty pesee'' Veera kertoo. ''No pestään vessassa ne'' ehdotan. ''No sit sä peset ne'' Veera komentaa. ''Ok'' sanon. Haemme viinirypäleitä. Sitten haemme juomat. Minä otan bissen ja Veera ottaa appelsiini mehua. Katson häntä oletko tosissasi ilmeellä. ''No joo otan. Mun tekee mieli appelsiinimehua'' Veera sanoo. ''Mä haluun vielä suklaata'' Veera ilmoittaa ja lähtee kävelemään karkki osastolle. Lähden perään.

Seisomme suklaiden edessä. Veera pitää käsissään tummaa, vaaleaa, ja normaalia suklaata. ''Mitä sä haluut?'' Veera kysyy. ''Ihan sama. Ota mitä haluut'' sanon. ''Mutta ku mä haluisin nää kaikki'' Hän sanoo. ''No sä voit ottaa ne kaikki'' sanon. ''Ei hierojan palkalla tai yksinhuoltajan'' Hän sanoo. ''No mä voin ihan hyvin maksaa'' tarjoudun. ''Ei käy'' ''no jos sä kerran haluut noi ni ota. Ja mä maksan muutenkin'' sanon katsoen Veeraa silmiin. ''No en mä haluu et sä tuhlaat sun rahoja muhun'' ''no mut mä haluan. Eikö noi nyt niin paljoo maksa. Mä voin ihan hyvin nää maksaa'' sanon. ''Okei sitte'' Veera laittaa kaikki kolme suklaalevyä koriin joka on kädessäni.

Veera ottaa kädestäni kiinni ja lähdemme kassoille. Laitan tavarat hihnalle ja otan myös hihnan alta kauppakassin. Veera menee pakkaamaan ostamiamme juttuja ja minä maksan.

Veera ottaa käteensä kauppakassin mutta minä otan sen häneltä. ''Kyl mäkin voisin sen kantaa'' Hän sanoo. En sano mitään mutta otan häntä kädestä kiinni. Suuntaamme vessoille. Menen miesten vessaan pesemään rypäleitä ja Veera jää vessan ulkopuolelle.

Tulen pois vessasta ja näen Veeran juttelemassa jonkun miehen kanssa. Menen hänen luo. Veera katsoo minua ja lähtee kävelemään pois. Menen hänen luo. ''Kiitos'' Veera sanoo. ''Mistä?'' Kysyn hämmentyneenä. ''No toi vaa tuli ehdottelee kaikenlaista'' Veera kertoo. ''Ootko sä ok?'' ''Joo'' Lähdemme kävelemään rannalle päin.

Time skip rannalle

Istumme penkille. Rannalla ei ole meidän lisäksi ketään. Kaivan kauppakassista rypäleet. Alamme syödä niitä. Syömme myös suklaata.

''Mennää uimaan'' Veera sanoo ja nousee penkiltä ylös. Sitten hän alkaa riisumaan vaatteitaan. ''Ootko sä tosissasi? Toi vesi on varmaan ihan helvetin kylmää'' ''olen olen. Tai mä ainakin meen'' nousen ylös ja alan riisumaan omianikin.

Pian näen Veeran pelkästään alusvaatteissaan. Itsekin otan vielä kollarit pois ja sitten olen pelkissä boksereissa. Veera on todella kaunis. Hänellä on perhostatuointi olkapäässään. Veera laittaa vielä hiuksensa sotkunutturalle päänsä päälle.

Lähdemme kävelemään veden luo. Veera läiskäisee olkapäätäni ja sanoo ''hippa'' ja lähtee juoksemaan nauraen veteen. Lähden juoksemaan hänen perään. Uimme hetken ihan hiljaisuudessa. ''Mulla on kylmä ni voidaanko mennä pois?'' Veera kysyy. ''Joo'' nousemme vedestä pois ja menemme pukemaan.

Saamme puettua ja nyt istumme taas samalla penkillä. Huomaan Veeran tärisevän. ''Onko kylmä?'' Kysyn. ''Joo'' ''haluutko tulla tänne?'' Kysyn levittäen käsiäni. Veera tulee halaamaan minua ja kietoo kätensä ympärilleni. Hän jää siihen. Hänen hiukset kutittavat hieman kaulallani mutten anna sen häiritä.

''Mun näpit on ihan jäässä'' Veera sanoo. ''Voinko mä laittaa ne sun paidan sisään?'' Veera kysyy katsoen silmiini. ''Ihan vapaasti'' Veera laittaa kätensä hupparini ja t-paitani väliin. Olemme vain siinä ja katselemme auringon laskua.

Veera kääntää pään minuun. Katsomme toisiamme silmiin. Painan huuleni Veeran huulille. Pusu on todella nopea. Veera punastuu tosi rajusti. Hän kääntää pään pois. Käännän varovasti hänen pään takaisin minuun.

Veera pussaa tällä kertaa huuliani ja pusu vaihtuu suudelmaksi. Pussailemme hetken rannalla. Veerasta huomaa että hänellä on kylmä. ''Lähetäänkö?'' Kysyn. ''En mä haluu lähtee mihinkään sun läheltä'' Veera mutisee. ''No mennää jommankumman luokse'' sanon. ''No sulle? Mä en just nyt haluais pehmolelujen ja duplojen keskelle'' Veera kysyy. ''Voin sanoo etten mä asu missään hienossa palatsissa vaan vanhassa rumassa kerrostalossa pienessä yksiössä ja mulla on likasia vaatteita lattialla'' kerron. ''Ei se haittaa. Nii on mullaki''

''No okei sitten'' sanon. Nousemme penkiltä ylös ja lähdemme kävelemään minun kämppääni kohti.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Kirjoitin tästä yli puolet mummin synttäreillä koska oli pikkusen tylsää.

Sanoja: 985

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now