46. ''sä oot koko ajan studiolla''

68 8 0
                                    

Time skip viikko

Veera

Joel on ollut kellon ympäri koko ajan töissä. Illalla olen mennyt jo nukkumaan kun Joel on tullut ja aamulla hän on jo lähtenyt kun olen herännyt. Olen alkanut miettimään pettääkö hän minua koska ei ole ikinä kotona. Nytkin odotan häntä kotiin ja kello on 1.23. Ihme että olen hereillä enää.

Laitan Joelille viestin. ''Koska tuut?'' Kirjoitan. Hän lupasi tulla ajoissa muttei tullutkaan. Hän laittoi viestin että tulee noin kello 18.00 joten tein ruokaakin tuttei hän tullut.

Menen vessaan ja pesen hampaani. Katson peiliin ja näytän ihan kuolleelta. Olen monena iltana odottanut Joelia mutta lopulta on alkanut väsyttää niin paljon joten olen mennyt nukkumaan.

Katson onko Joel vastannut viestiin muttei hän ole. Sammutan valoja ja laitan oven lukkoon. Menen sänkyyn.

Rupean miettimään pettääkö Joel minua. Olen miettinyt sitä tämän viikon aikana useamman kerran. Eikai heillä niin kiire sen levynsä kanssa ole. No en minä tiedä. Tunnen poskilleni alkavan valua kyyneliä. Annan niiden valua enkä edes yritä estää niitä.

Kuulen oven aukeavan ja pian menevän kiinni. Hetki menee ja kuulen Joelin askeleet tulevan makuuhuoneeseen joten suljen silmäni. Joel kömpii viereeni. ''Älä koske'' sanon kun Joel vetää minua lähemmäs itseään. ''Mä luulin et sä nukut'' Joel sanoo. ''No en nuku'' sanon ilkeästi. ''Mikä on?'' Joel kysyy. ''Ei mikään'' sanon vihaisesti. ''Kyl mä huomaan että joku on. Me molemmat päästään helpommalla jos sä kerrot mikä sulla on'' Joel sanoo. ''Sinä. Sä oot koko ajan studiolla. Tänäänkin sä lupasit tulevat viimeistään 18.00 mut et tullu. Mä tein meille ruokaakin mut sua ei näkynyt'' sanon kiihtyneenä. ''No anteeks mut mä en päässytkään lähtemään'' Joel sanoo. ''Mut et viitsinyt ees ilmoittaa?'' Kysyn turhautuneena. ''No anteeks. Mut eikö me nyt voitas unohtaa tää ja käydä nukkumaan?'' Joel kysyy. ''Ei. Sä voit mennä sinne studiolle ku siellähän sä nykyään asut'' sanon. ''Haluutko sä että mä lähen?'' Joel kysyy. Nyökkään. ''Okei. Mä oon pahoillani etten mä ilmoittanut etten mä pääsekään niin aikasin. Ja mä rakastan sua'' Joel sanoo ja pussaa poskeani jonka jälkeen lähtee. Kuulen oven menevän kiinni.

Joel

Menen autoon ja suuntaan sillä Tommin asunolle. Hän ei varmaan kyselisi liikaa. Pysäköin autoni hänen pihaan. Nousen ylös autosta. Menen alaovelle ja olen jo painamassa summeria jossa lukee 'Lalli' mutta huomaan sen yläpuolella lapun jossa lukee 'summerit eivät ole käytössä 22.00-6.30' jonka takia soitan Tommille. Pian alaovi aukeaa ja menen sisälle. Lähden kulkemaan rappusia oikeaan kerrokseen.

Soitan ovikelloa. Tommi tulee avaamaan oven. ''Voinko tulla yöks?'' Kysyn. Tommi väistyy ovelta jonka oletan olevan myöntävä vastaus. Astun sisälle. ''Haluutko sä puhua?'' Tommi kysyy. ''En'' sanon. ''Okei. Mä käyn hakee sulle lakanat'' Tommi sanoo.

Teemme sohvasta sängyn minulle. ''Mä meen nukkumaan jo. Öitä'' Tommi sanoo. ''Öitä'' sanon. Tommi lähtee ja minä käperryn peiton alle. Minua ei kuitenkaan väsytä eikä unilääkkeet tullut mukaan joten otan puhelimen käteen ja alan selata ig:tä. Siihen kuitenkin menee hermot joten menen tik tokkiin. Alan selailemaan sitä ja tykkäilen fanien tekemistä videoista. Joitain kommentoin koska tiedän että se on faneille iso asia.

Time skip aamuun

Kuulen Tommin herätyksen hänen makuuhuoneesta. Pian hän menee vessaan.

''Ootko sä nukkunu yhtään?'' Tommi kysyy. ''Oon mä pari tuntia'' sanon. ''Pari?'' Tommi kysyy. ''Nii. Ehkä 2 tai 3'' sanon. ''Se ei oo riittävästi'' Tommi sanoo. ''Joo joo'' sano väliinpitämättömästi. ''Ihan oikeesti. Toi ei oo tervettä'' Tommi sanoo. ''Joo. En muistanu ottaa unilääkettä ni en sit saanu unta'' sanon. ''Okei. Koita saada sovittua Veeran kanssa ni pääset sen vieree nukkumaan'' Tommi sanoo. ''Ei meil oo riittaa'' sanon. ''Ai et sä ihan muuten vaan mielummin tuut kaveris sohvalle nukkumaan ku oman tyttöystäväs vieree'' Tommi kysyy. ''No Veera suuttu ku mä oon ollu niin paljon studiolla. Eilenkin lupasin et tulisin aikasin ja Veera oli tehnyt ruokaa ja mä tulin tosi myöhää'' sanon. ''Okei. No tänään varmaan ei mee niin pitkäksi ni sä varmaa pääset nopeammin kotiin'' Tommi sanoo.

Time skip

Meni meillä aiks myöhäiseksi. Kello on 23.12 kun pääsin lähtemään studiolta. Ajan kaupan pihaan mutta näköjään se on mennyt kiinni 12 minuuttia sitten. Lähden siis ajamaan kotiin.

Avaan oven mahdollisimman hiljaa. En tiedä nukkuuko Veera mutta Laura todennäköisesti nukkuu. Menen olohuoneeseen ja siellä on Veera. Hänen huulille tulee pieni söpö hymy kun hän huomaa minut. Menen halaamaan häntä. ''Anteeks'' sanon. ''Saat. Ankeeks'' Veera sanoo. ''Saat'' haimme sohvalla hetken.

''Mä olisin käyny ostaa sulle kukkia mut kauppa oli jo kiinni silloin'' sanon. ''Ei se mitään. Kiva et oot siinä'' Veera sanoo. Olen halaamassa Veeraa uudestaan mutta Veera näyttää jotenkin hassulta. ''Mikä tuli?'' Kysyn. ''Hartiat vaa vähän kipeet'' Hän sanoo. ''Mä voin hieroa niitä'' sanon.

Veera menee istumaan eteeni ja alkaa kiemurrella melkein heti kun käteni osuvat hänen hartioihin. ''Ai vähän kipeet?'' Kysyn. ''Mitä sä oot tehny?'' Kysyn kun Veera kiemurtelee paljon. ''Siivosin keittiön kaappeja'' Veera sanoo. ''Eli sä oot kurkotellu jotain tuolta ylähyllyiltä'' sanon. ''Nii'' Veera sanoo.

Veera alkaa olla nukahtamaisillaan joten lopetan hieromisen. Veera on tainnut nukahtaa pystyyn koska hän ei reagoi mitenkään. Nostan Veeran syliini ja kannan hänet makuuhuoneeseen jatkamaan unia. Onneksi minun ei tarvitse alkaa ottamaan hänen vaatteita pois etten herättäisi häntä.

Menen ottamaan unilääkkeen jonka jälkeen menen itsekin nukkumaan.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Saa nähä miten kipeet lihakset mul on perjantaina. Voi sen nyt jo sanoo et tosi kipeet.

Sit katoin sen näytellyn barbie leffan ja mun mielestä se ei ees ollu kauheen hyvä. Näyttelijät ja lavastus oli hyvää mut juoni oli tylsä. (Mun mielestä)

Sit en jaksanu lukee tätä läpi.

Sanoja: 879

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now