Joel
Olemme sohvalla. Laura leikkii pehmoleluillaan Veeran kanssa. ''Annatko sä Joelillekin jonkun lelun?'' Veera kysyy. Laura katsoo minua pitkään todella tuimasti. Sitten hän antaa varmaan kaikista pienimmän pehmolelun minulle. Ruskean apinan.
''Mikä tän nimi on?'' Kysyn. ''Joonas'' Laura vastaa hiljaa. Heti mieleeni tulee meidän oma hattarapää Joonas.
''Äiti mua kutittaa silmästä'' Laura sanoo. ''Katotaas. Kumpaa?'' ''Vasen'' Veera katsoo Lauran silmää. ''Ei sielä mitään näy'' Veera sanoo ''mut kutittaa'' ''Mennää pesemään se'' Veera ja Laura menee pesemään Lauran silmää.
Pian he tulevat takaisin. ''Helpottiko?'' Kysyn. Laura vain katsoo minua. Nyt huomaan että hänen vasen silmä ei ole ihan normaali. En kuitenkaan kiinnitä siihen enempää huomiota. Voisin kysyä sitä vähän myöhemmin Veeralta.
Veera menee vessaan. Oikeastaan Heti sen jälkeen Laura lähtee ilmeisesti keittiöön. Menen perässä koska enhän tiedä löytääkö hän veitset ja viiltää kurkkunsa auki. Sitä Veera ei tulisi antamaan anteeksi.
Laura lyö päänsä pöytään ja pyllähtää. Sitten hän alkaa itkemään. Menen hänen luo ja istun hänen viereen. Laura katsoo minua hetken ja sitten tulee syliini. ''Sattuko sua päähän?'' Kysyn. ''J-joo'' Laura sanoo. Nostan hänet syliini ja kannan sohvalle.
Laitan Lauran sohvalle ja menen hänen viereen. Laura kuitenkin siirtyy heti syliini. Silitän hänen pitkiä vaalean ruskeita hiuksia. ''Helpottaako?'' Kysyn. ''Joo'' huomaan Veeran olohuoneen suuaukolla ja hän hymyilee. Hymyilen hänelle takaisin.
Veera tulee istumaan viereeni. ''Mitä kävi?'' Hän kysyy. ''Laura löi pään pöytään'' vastaan. ''Sattuuko vielä?'' Veera kysyy. ''Ei'' Laura vastaa.
''Pitäskö sun mennä iltapalalle?'' Veera kysyy. ''Joo'' Laura vastaa. ''Tuus'' Veera sanoo ottaen Lauraa sylistäni. ''Eiii'' Veera katsoo minua. Annan hänelle pienen pusun ja Veera lähtee keittiöön tekemään iltapalaa.
''Tuotko Lauran tänne?'' Veera kysyy keittiöstä. ''Joo'' vien Lauran keittiön pöydän ääreen ja laitan sen istumaan todennäköisesti hänelle tarkoitetulle penkille. (Siis en oikeen osaa selittää millanen se on se penkki)
(Siis tommonen. Säikähin ku näin ton hinnan mut tajusin et toi on tanskan kruunujen hinta)
Veera laittaa lautasen jossa on Veeran iltapala hänen eteen. Hän nostaa myös leivän teko tarpeet pöydälle. Voitelemme leivät ja alamme syödä.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Ollaan nyt täällä meidän majotuksella ja tääl ei ollu lakanoita vaa ne saatiin respasta ja ne piti ite laittaa mut joku idiootti ei ollu laittanu niihin niitä kädenreikiä ni niiden laitto oli ihan perseestä.Sanoja: 360
ESTÁS LEYENDO
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...