Tw smut!
JoelVeera menee Lauran kanssa vessassa ja pesemässä hampaat. ''Hyvää yötä Joel'' Laura sanoo keittiön kulmalta. ''Hyvää yötä'' sanon. Laura hymyilee minulle suloisesti ja sitten lähtee pois.
Veera pyysi minua laittamaan jääkaappiin sinne kuuluvat jutut. Laitan ne jääkaappiin ja menen sohvalle. Ehdin hetken olemaan sohvalla kunnes Veera tulee viereeni. ''Nukahtiko Laura?'' Kysyn. Veera nyökkää. ''Pääsenkö mä sun kainaloon?'' Veera kysyy. ''Tottakai sanon ja nostan kättäni merkiksi että hän tulisi kainalooni. Veera melkein hyökkää kiinni minuun. Hän kietoo kätensä ympärilleni ja vaikuttaa sille ettei ole hetkeen liikkumassa mihinkään muttei se minua haittaa.
Emme tee illalla mitään muuta kuin juttele pussaile ja halaile joka sopii minulle todella hyvin. Veera katsoo minua ja haukottelee. ''Mennäänkö nukkuu?'' Hän kysyy. ''Joo'' vastaan. Käymme pesemässä vielä hampaat ja sitten menemme sänkyyn.
Veera vaihtaa itselleen suuren vaaleansinisen t-paidan. Katson häntä kun hän ottaa paitaa pois. Ei pitäisi mutta en saa silmiäni irti hänestä. Veera ottaa rintaliivinsä pois ja kääntyy niin että katsoo minua. ''Mä arvasin että sä tuijotat'' Hän toteaa.
Veera tulee luokseni eikä hänellä ole muuta kuin mustat pitsireunaiset alushousut. Veera laittaa kätensä niskaani ja vetää minua vähän alemmas tarkoituksenaan suudella minua. Niin hän tekeekin kun olen tarpeeksi alhaalla.
Laitan kädet Veeran paljaille kyljille. Työnnän Veeran sängylle makaamaan ja menen nelinkontin hänen päälleen. Molempien kädet vaeltelee toistemme kehoilla ja samalla suutelemme.
''Äitii!'' Kuuluu huuto jostain päin taloa todennäköisesti Lauran huoneesta. Lopetamme suutelun ja menen pois Veeran päältä. Hän nousee istumaan ja vetää paidan päälleen. Hän pussaa nopeasti huuliani vilauttaa pienen hymyn ja lähtee käymään Lauran huoneessa. Menen itse puoli istumaan sängylle.
Hetkenpäästä Veera tulee takaisin ja ja istuu lantioni päälle. Hän alkaa suudella huuliani ja minä vastaan.
Laitan kädet Veeran selälle paidan alle. Vetäisen sen nopeasti pois. Vedän samalla oman paitani pois. Heitän molemmat lattialle. Jatkamme suutelua ja hetkenpäästä housummekin löytyy lattialta.
Veera suutelee rintaani ja hyväilee kaluani joka on kovana. ''mmmh'' huokaisen. Veera laittaa sormen suuni eteen. ''Pitää olla hiljaa ettei Laura herää'' Hän kuiskaa korvaani saaden kylmiä väreitä koko kehooni.
Veera nousee hieman ylemmäs ja nuolaisee sormiaan. Hän alkaa hyväillä itseään ihan silmieni edessä. Itse alan suudella Veeran rintoja. Veera alkaa toisella kädellä runkkaamaan minua ja olen suoraan sanottuna taivaassa. Tämä tuntuu niin hyvältä. Veera lopettaa itsensä hyväilyn ja nousee pois päältäni.
Veera kaivaa yöpöydän laatikkoa ja ottaa sieltä jotain. Hän kääntyy minua päin ja pitää kädessään vibraattoria. Hän virnistää ja laittaa sen päälle ja sitten omaan alapäähänsä.
Veera tulee eteeni ja levittää jalkojaan niin että näen kaiken. Kaiken. Otan vibran itselleni ja katson sitä hetken. Huomaan +, - ja sammutus napin. Painan + nappia ja vibran vauhti kiihtyy. Veera alkaa huokailla. Hän kuitenkin yrittää pidätellä itseään ettei herätä Lauraa. Veera jopa laittaa kätensä suunsa eteen ettei pitäisi ääntä.
Alan nuolla Veeran alapäätä ja samalla pidän siellä vibraa. Veera välillä nostaa lantiotaan hyvän olon tunteesta. ''Aaah'' Hän huokaisee. Veera näyttää helvetin hyvältä.
''Voitko sä panna mua?'' Veera kysyy kuiskaten. ''Onko sulla kortsuja?'' Kysyn. ''Ei'' Veera vastaa. ''Ilman?'' Kysyn. ''Joo'' Veera vastaa. ''Ootko sä varma?'' Päätän vielä varmistaa. ''Joo'' Hän sanoo vakuuttavasti.
Vedän pari vetoa kalullani ja sitten menen niin että voimme aloittaa. Työnnyn kunnolla Veeran sisään voimalla. Veeran laittaa kätensä selälleni ja painaa kyntensä selkääni. Se hieman sattuu mutta en anna sen häiritä.
Alan työntymään Veeran sisällä ja kiihdytän tahtia. Otan vielä vibran sängyltä johon se oli äsken päätynyt laitan sen päälle ja sitten Veeran klitorikselle. ''Aaah'' Veera huokaisee hiljaa. Nopeutan vauhtia ja laitaan myös vibraan lisää tehoja. ''Aaah'' Veera huokaisee taas.
Otan Veeran rinnasta kiinni ja puristan siitä kevyesti ja kumarrun suutelemaan häntä. Veera huokaisee suuhuni jolloin saan ujutettua kieleni hänen suuhun.
Vaihdamme asentoa niin että Veera on nelinkontin edessäni ja minä hänen takana. Työnnyn Veeran sisään uudestaan. ''Aah'' Kuuluu molempien suusta. Otan kiinni Veeran lantiosta ja alan liikkumaan.
Veera laittaa itse vibran alapäähänsä ja se välillä osuu kaluuni ja se kutittaa hieman. ''Mäh tuunh'' huokaisen. Ehdin vetäytyä juuri pois ja tulen. Eritteeni lentävät Veeran selälle ja perseelle.
Veera ei vielä ole valmis joten käännän hänet selälle. Levitän hänen jalat ja vetäisen vibran hänen kädestään pois. Laitan sen melkein täysille ja sitten hänen klitorikselle. Veera sulkee silmät.
Suutelen Veera ja hänen on vaikea vastata suudelmiini. Pian hän huokailee jo sen verran että oletan hänen tulevan. Laitan pikkaisen vielä lisää vauhtia vibraan ja Veera alkaa kiemurrella käsittelyssäni. ''Kovempaa'' Veera huokaisee. Laitan vibran niin kovalle kuin sen saa. ''Aaah'' sitten pikkuhiljaa laitan vibraa hiljemmalle kunnes sammutan sen.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Jooh ei mul oo mitään kerrottavaa. Heippa.Sanoja: 731
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...